برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس

آیا به دنبال خرید بهترین و برند برتر لوازم خانگی هستید؟ به نظر شما خصوصیات یک لوازم خانگی خوب برای جهیزیه عروس خانم ها چیست؟ کدام یک از لوازم خانگی می تواند ما را در یک آشپزی راحت و بدون دغدغه همراهی کند؟

اگر به دنبال جواب این دست از سوالات هستید، باید این خبر را به شما بدهیم که این مطلب مختص خود شخص شماست. به دلیل آن که در این مطلب می خواهیم شما را با برترین برند لوازم‌خانگی آشنا کنیم.

اگر به بازار لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که انواع برند با طرح و رنگ های مختلفی وجود دارد که هر یک از آن ها را با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید انتخاب کنید.

سعی کنید همیشه شناخته شده ترین و محبوب ترین آن ها را همچون تابان، لایف اسمایل، پارس خزر و… انتخاب کنید. چرا که برندهای شناخته شده و معتبر همیشه در تلاش هستند تا محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب روانه بازار کنند تا به دست مصرف کنندگان عزیز برسد و لبخند رضایت آنان را جذب کنند.

البته فراموش نکنید که پیش از خرید هر یک از محصولات لوازم آشپزخانه و از هر برندی لازم است که با کاربردی ترین و اصلی ترین نکات و خصوصیات مهم آن آشنا شوید تا بعد از خرید محصول پشیمانی به وجود نیاید.

آن چه در این مطلب به آن پرداخته خواهد شد:

لوازم خانگی تفال

لوازم خانگی بوش

لوازم خانگی دسینی

لوازم خانگی پارس خزر

لوازم خانگی تفلون تابان

لوازم خانگی سامسونگ

 

جهیزیه تفال 4 - برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس

لوازم خانگی تفال

شرکت لوازم خانگی فرانسوی تفال از سال 1956 در فرانسه شروع به فعالیت کرده است و  به تولیدات خانگی مانند قابلمه تفال، اتو، زودپز و… پرداخته است. هر یک از محصولات برند تفال با توجه به نوع‌شان قیمت های متغیری دارند.

یکی از بهترین های لوازم خانگی این شرکت قابلمه تفال می باشد.

لازم است بدانید که در زمان طراحی و تولید قابلمه از ماده ای نچسب به نام PTFE استفاده می کنند که خاصیت نچسب بودن را به قابلمه می بخشد.

پس می توان گفت که قابلمه های تفال از خانواده قابلمه نچسب می باشد.

تمامی محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه است پس در حین انتخاب و خرید هر یک از محصولات تفال مدنظرتان باشد که ضمانت کالای انتخابی خود را از فروشنده دریافت کنید تا در صورت ایجاد مشکل در قابلمه بتوانید آن را به راحتی رفع کنید.

اما چرا تفال؟

به دلیل آن که:

تفال هیچ گونه ضرر و آسیبی به سلامتی بدن انسان وارد نمی کند.

تفال چندین سال است که فعالیت دارد و در میان مردم شناخته شده است.

اگر به دنبال ظروف و قابلمه با طول عمر بالا هستید می توانید لوازم خانگی این برند را انتخاب کنید.

سازندگان محصولات تفال همیشه در تلاش هستند تا بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و تولید کنند.

مزایای استفاده از قابلمه تفال

قابلیت مقاومت در برابر رطوبت و آب

در برابر سرما مقاومت بسیار خوبی دارند.

در برابر حرارت مقاومت بسیار خوبی دارند.

ظروف تفال از خانواده قابلمه نچسب می باشد.

در برابر هر گونه مواد شیمیایی بسیار مقاوم می باشند.

در صورت نگهداری و مراقبت درست می توانید تا مدت های طولانی ظاهر آن را همانند روز اول حفظ کنید.

معایب استفاده از قابلمه تفال

پوشش لایه ای استفاده شده در این ظروف بسیار حساس هستند و خیلی راحت آسیب می بینند. بنابراین در زمان استفاده حتما از کفگیر و ملاقه چوبی برای هم زدن غذا استفاده کنید.

در صورتی که قابلمه های تفال را بدون مواد غذایی بر روی حرارت دهید یا به تنهایی بر روی حرارت قرار دهید و زیادی گرم شود، می تواند از خود یک گاز سمی تولید کند که به سبب آن افراد حاضر در آن محیط دچار تهوع می شوند.

پس لازم است که این نوع ظروف را بر روی حرارت کم قرار دهید و توجه داشته باشید که بدون مواد غذایی بر روی شعله گاز و حرارت قرار ندهید.

 

جهیزیه بوش - برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس

لوازم خانگی بوش

شرکت بوش را فردی به نام رابرت بوش در سال 1886 شرکت بوش را در کشور آلمان راه اندازی کرد و از آن سال تاکنون در زمینه تولید و خدمات الکترونیکی و مکانیکی لوازم خانگی فعالیت دارد.

این برند از آن سال تاکنون در سرتاسر جهان شناخته شده و به عنوان یکی از برترین سازندگان لوازم خانگی فعالیت می کند و هر لحظه در تلاش است تا بهترین محصولات را با کیفیت بالا به همراه قیمتی مقرون به صرفه در بازار وسایل خانگی عرضه کند.

این برند برای اکثر ایرانیان شناخته شده و افراد بسیار زیادی را مجذوب خود کرده است. چرا که کیفیت و طول عمر تمامی محصولات برند بوش، زبانزد خاص و عام می باشد.

جالب است بدانید که این محصولات از زمان قدیم در منازل خیلی از مردم یافت شده و تا به امروز همان محصولات همچون لباسشویی و…. استفاده می کنند.

دلیل اعتماد کردن به بوش چیست؟

تمامی محصولات شرکت بوش از لحاظ کارایی و کیفیت بسیار مناسب هستند و همیشه شعار جهانی این برند محبوب این است که:

بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما میکند را از دست بدهیم

مزایای استفاده از لوازم خانگی بوش

عملکرد و کارایی بسیار بالایی دارند.

تمامی محصولات خانگی بوش تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی دارند.

هر یک از محصولات برند بوش هیچ گونه تاثیر و واکنش منفی به محیط زیست وارد نمی کند.

شرکت بوش همیشه در تلاش است که تمامی محصولات خود را مطابق با تکنولوژی و فناوری روز دنیا طراحی و تولید کند پس در باکیفیت بودن محصولات آن هیچ شکی وجود ندارد.

 

جهیزیه 2دسینی - برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس

لوازم خانگی دسینی

از گذشته تاکنون شرکت ها و برندهای لوازم خانگی زیادی پا به عرصه گذاشته اند. یکی از این برندها متعلق به دسینی می باشد. شاید فکر کنید که این شرکت یک شرکت ایتالیایی‌ست اما این تفکر اشتباه است. در ادامه این بخش بیش تر درباره این موضوع صحبت می شود.

در واقع می توان گفت که شرکت دسینی، یک شرکت تماما ایرانی است که محصولات آن در کشورهای چین و ترکیه طراحی و تولید می شود.

شاید بگویید که نام این شرکت ایتالیایی‌ست!

ولی بهتر است بگوییم که شرکت دسینی واقع در کشور ایران است و صحاحب شرکت بزرگ دسینی شخصی به نام فرهاد جورابی می باشد و فقط نام آن ایتالیایی‌ست.

به عبارت دیگر محصولات خانگی این شرکت ساخت کشور چین و صاحب یک برند برتر لوازم خانگی ایرانی و کاملاً داخلی است.

از جمله محصولات دسینی می توان به اسپرسوساز، قابلمه، ظروف پخت و پز، همزن و… اشاره کرد. هر یک از محصولات شرکت بزرگ دسینی از کیفیت و فناوری خارق العاده ای برخوردار هستند. به همین سبب با خیالی آسوده می توانید لوازم آشپزخانه، ظروف سرو و آشپزی و…. مدنظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

مزایای استفاده از قابلمه دسینی اصل

در برابر حرارت مقاوم می باشد.

بدنه و کفی قابلمه های دسینی محکم و مقاوم است.

درب های این نوع ظروف از پیرکس می باشند که تا دمای 230 درجه سانتی گراد مقاوم است.

یکی دیگر مزایای چشمگیر قابلمه دسینی می توان به اتصال دستگیره ها به بدنه این قابلمه اشاره کرد.

 

جهیزیه پارس خزر - برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس

لوازم خانگی پارس خزر

پارس خزر یکی از بهترین شرکت های صنایع الکترونیک در کشور ایران بوده و در شهر زیبای رشت قرار دارد. این شرکت از قدیم تاکنون در تلاش است تا بهترین وسایل الکترونیکی مصرفی مخصوصا لوازم خانگی را به بهترین شکل و ظاهر به همراه قیمتی مناسب طراحی و تولید کند.

جالب است بدانید که شرکت پارس خزر یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی و برقی در ایران محسوب می شود و هر لحظه همانند ستاره ای پرنور در میان رقبای خود می درخشد.

تمامی محصولات این شرکت کاملا مقرون به صرفه و طول عمر مناسبی دارند که هر یک از آن ها تا مدت های طولانی برای شما کار خواهند کرد.

از محصولات لوازم خانگی این برند برتر لوازم خانگی می توان به: توستر، پلولپز، قابلمه استیل، سرویس قابلمه، سرویس پخت و پز، آسیاب، همزن، لامپ، جاروبرقی و…. اشاره کرد که هر یک از این لوازم خانگی در بهترین نوع خودشان هستند که قاعدتا از خریدن آن ها پشیمان نخواهید شد.

تاریخچه شرکت پارس خزر

این شرکت در سال 1347 با همکاری فنی شرکت توشیبا ژاپن، نام پارس خزر به اسم شرکت پارس خزر توشیبا تغییر یافت و در همان سال ها به فعالیت خود ادامه داد.

تا این که در سال 1361 شرکت پارس خزر توشیبا به نام پارس خزر تغییر یافت و هم چنان تا به این لحظه در حال فعالیت می باشد.

تابان - برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس

لوازم خانگی تفلون تابان

شرکت بزرگ تفلون تابان یک برند برتر لوازم خانگی است که در سال 1363 تاسیس گردید و  حدود 4 دهه است که قابلمه های با کیفیت و ممتاز خود را برای خانواده های ایرانی تولید می کند.

شرکت تفلون تابان، ظروف نچسب خود را با کیفیت جهانی و شایسته مصرف کننده ایرانی طراحی و تولید نموده است.

اداره بهداشت جمهوری اسلامی ایران، محصولات تولید شده این شرکت را از نظر بهداشتی و کیفیت تایید کرده است.

در این شرکت دو نوع قابلمه تولید می شود :

تفلون نچسب با پوشش PTFE

تفلون نچسب با پوشش سرامیک

مواد اولیه این محصولات از کشور سوئیس است و از باکیفیت ترین مواد مضروف نچسب می باشد.

ویژگی های قابلمه تفلون تابان

پوشش داخل ظروف از باکیفیت ترین مواد PTFE می باشد که گذشته از نچسب بودن، دارای مقاومت بالایی است.

ضخامت بدنه و درب های فلزی قابلمه های تابان به ترتیب 2.5 و 1.6 میلی متر می باشد.

تمامی دستگیره های به کار رفته در ظروف تابان از نوع فلزی است که بسیار با دوام و محکم می باشد و قابل استفاده در فر است.

رنگ بندی قابلمه های تابان در مقابل حرارت تا دمای 250 درجه سانتی گراد مقاوم می باشد.

 

جهیزیه سامسونگ - برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس

لوازم خانگی سامسونگ

سامسونگ یک برند لوازم خانگی کره‌ای است که در سال 1938 تاسیس شده و صادرات خود را به سرتاسر دنیا عرضه کرد.

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ موبایل و لوازم ارتباطی هم به دنیا عرضه می کندو همانند ستاره ای پرنور در میان رقبای خود می درخشد و هر لحظه در تلاش است که بهترین محصولات مانند تلویزیون، یخچال، موبایل با کیفیت مناسب و قیمتی مناسب تولید کند و به دست مشتریان خود برساند و لبخند رضایت آنان را جذب کند.

جالب است بدانید که سامسونگ در حوزه موبایل و لوازم ارتباطی بسیار قوی و پرقدرت فعالیت می کند که به یکی از رقیبان جدی و سرسخت شرکت اپل تبدیل شده است.

فناوری و تکنولوژی های روز دنیا

شرکت سامسونگ همانند دیگر تولید کنندگان لوازم خانگی در تلاش است که در تولید محصولات از فناوری های روز دنیا استفاده کند و شکل و ظاهر مدرنی را برای تک تک محصولات خود ایجاد کند.

کلام پایانی

در این مقاله سعی داشتیم که چند برند برتر لوازم خانگی را به همراه برخی از ویژگی های آن برای شما بیان کنیم تا مسیر انتخاب و خرید لوازم خانگی را ساده کنیم.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که با مطالعه این مقاله، اطلاعاتی به دانسته های شما افزون خواهد شد پس مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید