اسپیکرهای قابل حمل JBL

مقدمه

استفاده از اسپیکر در عصر کنونی، بسیار رواج پیدا کرده است و افراد برای استفاده های مختلفی، از این وسیله بهره می برند. در این مقاله، می خواهیم درباره اسپیکر قابل حمل JBL صحبت کنیم. برند JBL از معروف ترین و پر آوازه ترین برند های تولید کننده اسپیکر در جهان می باشد. در واقع یکی از بهترین شرکت های تولید کننده اسپیکر در جهان JBL می باشد که اشخاص زیادی برای تهیه اسپیکر، به این برند معتبر رجوع می کنند. همین موضوع باعث شده است مقاله ای تحت عنوان اسپیکرهای قابل حمل JBL تولید کنیم و در آن به بررسی این دسته از اسپیکر ها بپردازیم. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات پیرامون این موضوع می باشید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به اطلاعات مفید و سودمندی دست پیدا کنید.

اسپیکر های قابل حمل، به چه محصولاتی گفته می شود؟

قبل از اینکه به معرفی اسپیکر قابل حمل JBL بپردازیم، می خواهیم تعریفی از اسپیکر های قابل حمل ارائه کنیم. در واقع می خواهیم متوجه شویم که این دسته از اسپیکر ها، به چه محصولاتی اطلاق می شود و این دستگاه ها، باید دارای چه ویژگی هایی باشند.

اسپیکر های قابل حمل ( Portable Speaker ) به دسته ای از اسپیکر ها گفته می شود در ابعاد مناسب و وزنی معقول تولید شده و افراد می توانند با شارژ آن، این محصول را بدون اتصال به برق در مکان های مختلف استفاده کنند. در واقع افراد می توانند با خرید این محصول، آن را درون کیف یا خودروی خود قرار داده و به هر مکانی که دوست دارند، آن را ببرند. اصلی ترین وجه تمایز این محصول با اسپیکر هایی که قابل حمل نمی باشند، در وزن، ابعاد و عدم نیازمندی به پریز برق به دلیل داشتن باتری می باشد.

اسپیکر قابل حمل JBL نیز دارای چنین ویژگی هایی می باشند و می توان از آن ها در محیط های مختلف مانند فضای باز، خانه، محل کار و … استفاده کرد. با این تفاسیر، می خواهیم برویم به سراغ معرفی اسپیکر های قابل حمل JBL و با انواع آن ها آشنا شویم. اگر علاقه دارید با این اسپیکر ها آشنا شوید، به ادامه مطلب رجوع نمایید.

معرفی اسپیکر های قابل حمل JBL

در این بخش، می خواهیم نگاهی به اسپیکر های قابل حمل JBL بیندازیم و آن ها را از نظر ویژگی هایی که دارند، بررسی کنیم. نکته ی مهم در این رابطه، این است که بخش بندی اسپیکر ها به ترتیب از قیمت کمتر به قیمت بیشتر می باشد. بنابراین هرچه بیشتر جلو می رویم، قیمت محصولات رو به افزایش می باشد.

1- اسپیکر قابل حمل JBL مدل Go 2 – 2021

نخستین محصول از اسپیکر های قابل حمل JBL که ارزان ترین آن ها نیز می باشد، Go 2 – 2021 می باشد. این محصول دارای وزن 180 گرم و ابعاد 120 در 70 در 30 میلی متر می باشد. در سمت راست این محصول، درگاهی را مشاهده می کنید که از USB A برای شارژ محصول و از جک 3.5 میلی متری AUX برای اتصال به اسپیکر استفاده شده است. در بخش بالای محصول، دکمه هایی برای تنظیم صدای پخش شده از اسپیکر وجود دارد. دکمه خاموش و روشن، دکمه بلوتوث، دکمه کاهش یا افزایش صدا ( ترک قبل یا بعد ) و دکمه پخش صدا در این بخش وجود دارد. منبع تغذیه این محصول باتری بوده و می توان با شارژ آن، از این محصول در هر مکانی که علاقه دارید، استفاده نمایید. قیمت این محصول در بازار ایران، در حدود 800 الی 950 هزار تومان می باشد.

01 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Go 2 -2021

2- اسپیکر قابل حمل JBL مدل Go 3

یکی دیگر از محصولات JBL که شباهت زیادی به Go 2 دارد، مدل Go 3 است. این محصول دارای وزن 209 گرم و ابعاد 86 در 69 در 40 میلی متر می باشد. این محصول با یک باتری با توان 4.2 وات فعالیت کرده و میزان زمان شارژ شدن آن نیز 2 ساعت 30 دقیقه می باشد. در بخش راست این محصول، دکمه پاور، دکمه بلوتوث و نام Go 3 مشاهده می شود. سمت بالای این محصول دکمه های افزایش صدا، کاهش صدا و پخش صدا وجود دارد. در طرف چپ این محصول نیز یک بند برای سهولت دسترسی به این اسپیکر قرار داده شده است. همچنین زیر این بند، پورت مخصوص شارژ محصول گنجانده شده است. قیمت این محصول 39.95 دلار و در بازار ایران، در حدود یک میلیون تومان می باشد.

02 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Go 3

3- اسپیکر بلوتوثی JBL مدل Clip 4

سومین اسپیکری که می خواهیم به بررسی آن بپردازیم، Clip 4 می باشد. این محصول که با دو محصول معرفی شده دیگر در این بخش از نظر ظاهر متفاوت است، دارای وزن 239 گرم و ابعاد 86.3 در 134.5 در 46 میلی متر می باشد. این محصول دارای باتری 5 واتی بوده و می تواند به مدت 10 ساعت شارژ را درون محصول نگهداری کند. ظاهر این محصول مشابه با یک قفل می باشد. در بخش جلویی این محصول دکمه های افزایش صدا، کاهش صدا و پخش صدا وجود دارد. بر روی بخش پشتی و سمت چپ این محصول، دکمه های پاور و بلوتوث قرار داده شده است. همچنین در پایین این محصول نیز پورت مخصوص شارژ کردن گنجانده شده است. این محصول دارای قیمت 49.95 دلار و در بازار ایران در حدود 1.7 میلیون تومان می باشد.

03 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Clip 4

4- اسپیکر قابل حمل JBL مدل Link Portable

اسپیکر قابل حمل JBL مدل Link Portable نوعی اسپیکر از این برند می باشد که به صورت عمودی تنظیم می شود. این محصول دارای وزن 735 گرم و ابعاد 170 در 88 میلی متر می باشد. جی بی ال برای این محصول، از یک باتری لیتیوم یونی استفاده کرده است. با شارژ کامل این باتری 4800 میلی آمپری در مدت زمان 3 ساعت 30 دقیقه، می توان به مدت 8 ساعت از پخش موسیقی لذت برد. یکی از امکانات فوق العاده این اسپیکر، داشتن گواهینامه IPX7 می باشد که قابلیت ضد آب بودن این اسپیکر را تضمین می کند. در حالت ایستا، در بخش بالایی این دستگاه، دکمه های کم و زیاد مشاهده می شود. در بخش پشت این دستگاه، دکمه های بلوتوث، قطع میکروفون، پاور و پورت USB Type C برای شارژ محصول وجود دارد.  این محصول دارای قیمت 179.95 دلار در بازار های جهانی می باشد.

15 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Link Portable

5- اسپیکر JBL مدل Flip 5

یکی از معروف ترین اسپیکر های تولید شده توسط برند JBL مربوط به دستگاه Flip 5 می باشد. این دستگاه دارای وزن 540 گرم بوده و ابعاد آن نیز به 181 در 69 در 74 میلی متر می رسد. این اسپیکر قابل حمل JBL، دارای یک باتری با ظرفیت 4800 میلی آمپر بر ساعت بوده و می تواند در مدت زمان 2 ساعت 30 دقیقه، به صورت کامل شارژ شود. پس از شارژ کامل محصول، می توان از آن به مدت 12 ساعت استفاده کرد.

Flip 5 به استاندارد IPX7 مجهز است و می تواند در برابر آب، مقاومت زیادی از خود نشان دهد. در بخش بالای این محصول، دکمه های سینک، افزایش، کاهش و پخش صدا وجود دارد. در بخش پشت این محصول نیز دکمه پاور، بلوتوث و پورت تایپ سی برای شارژ دستگاه گنجانده شده است. قیمت این محصول 129.95 دلار و در بازار ایران نیز بین 2.5 الی 3 میلیون تومان می باشد.

04 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Flip 5

6- اسپیکر JBL مدل Flip Essential

یکی دیگر از محصولات فوق العاده با کیفیت برند JBL، Flip Essential می باشد. این محصول 470 گرمی، دارای ابعاد 64 در 169 در 64 میلی متر می باشد. درون این دستگاه، یک باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر گنجانده شده است که می توان با 3 ساعت 30 دقیقه شارژ آن، از 10 ساعت پخش موسیقی لذت برد. در بخش زیرین این محصول، دکمه پاور و پورت های قابل دسترسی برای شارژ و AUX در نظر گرفته شده است. همچنین بر روی این محصول نیز دکمه های کاهش، افزایش و پخش صدا و دسترسی به بلوتوث نیز قرار داده شده است. این محصول در بازار ایران در حدود 3.2 میلیون تومان، قیمت دارد.

05 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Flip Essential

7- اسپیکر قابل حمل JBL مدل Flip 6

یکی از محصولات بسیار با کیفیت JBL که طرفداران زیادی دارد، Flip 6 نام دارد. این محصول 1 کیلوگرمی، دارای ابعاد 177 در 66 در 71 میلی متر می باشد. این محصول دارای باتری 4800 میلی آمپر بر ساعت می باشد و می توان با شارژ آن به مدت 2 ساعت 30 دقیقه، از آن به مدت 12 ساعت بهره برد. مانند سایر محصولات JBL این دستگاه نیز در بخش زیرین، دارای دکمه های پاور و بلوتوث می باشد. همچنین در کنار آن نیز پورت تایپ سی برای شارژ محصول گنجانده شده است. در بخش بالای این محصول نیز دکمه های افزایش، کاهش و پخش صدا به همراه سینک قرار دارد. قیمت این محصول در بازار های جهانی 129.95 دلار و در بازار ایران در حدود 3.450 میلیون تومان می باشد.

06 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Flip 6

8- اسپیکر بلوتوثی JBL مدل Charge 4

اسپیکر قابل حمل JBL مدل Charge 4، از دیگر محصولات این برند می باشد که دارای طرفداران زیادی است. این محصول 960 گرمی، دارای ابعاد 221 در 94 در 94 میلی متر می باشد. این محصول دارای گواهینامه IPX7 بوده و ضد آب است. درون این محصول باتری قدرتمند 7500 میلی آمپر ساعتی قرار داده شده است. این موضوع بدین معنا می باشد که با شارژ آن طی مدت 4 ساعت، می توان به مدت 20 ساعت از این دستگاه استفاده کرد.

در پشت این محصول، بخش پورت ها قرار دارد که می توان از USB آن به عنوان پاور بانک، از AUX برای پخش موسیقی و از پورت تایپ سی برای شارژ محصول استفاده کرد. در بخش بالایی محصول، دکمه های پخش، افزایش و کاهش صدا، به همراه سینک، بلوتوث و پاور قرار دارد. این محصول در بازار های جهانی دارای قیمت 179.95 دلار و در بازار ایران، در حدود 4.5 میلیون تومان می باشد.

07 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Charge 4

9- اسپیکر قابل حمل JBL مدل Charge 5

اسپیکرهای قابل حمل JBL مدل Charge 5 از جمله محصولات قدرتمند و با کیفیت این برند می باشد. این محصول دارای وزن 960 گرم بوده و ابعاد آن نیز به 223 در 96 در 93 میلی متر می رسد. این محصول دارای گواهینامه IP67 نیز می باشد. درون این محصول مانند Charge 4 یک باتری 7500 میلی آمپر ساعتی قرار داده شده است که می توان با 4 ساعت شارژ آن، 20 ساعت پخش موسیقی از آن دریافت کرد. در بخش بالایی این محصول مانند Charge 4، کاهش، افزایش و پخش صدا قرار دارد و در کنار آن ها، دکمه پاور، بلوتوث و سینک نیز موجود است. این محصول در بازار های خارجی دارای قیمت 179.95 دلار و در بازار های داخلی، در حدود 4.5 میلیون تومان می باشد.

08 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Charge 5

10- اسپیکر JBL مدل Xtreme 3

با افزایش بودجه در نظر گرفته شده برای خرید اسپیکر، به اسپیکرهای قابل حمل JBL مدل Xtreme 3 می رسیم که می توان قدرت و کیفیت را در آن پیدا کرد. این دستگاه دارای وزن 1.96 کیلوگرمی بوده و ابعاد آن نیز به 298 در 136 در 134 میلی متر می رسد. این محصول دارای گواهینامه IPX67 نیز می باشد. این اسپیکر به 2 عدد توییتر 0.75 اینچ و 2 عدد ووفر 2.75 اینچی مجهز شده است.

جی بی ال برای شارژ این محصول، یک باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت قرار داده است که می توان در 2 ساعت 30 دقیقه آن را شارژ و به مدت 15 ساعت از آن استفاده کرد. در بالای این محصول همان دکمه هایی همیشگی قرار دارد و در بخش پشت این محصول نیز پورت های قابل دسترسی فراهم است. این محصول دارای قیمت دلاری 379.95 و قیمت تومانی حدود 8 میلیون، می باشد.

09 2 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Xtreme 3

11- اسپیکر بلوتوثی JBL مدل Party Box 100

تاکنون تمام اسپیکر های معرفی شده بیشتر برای کاربرد مهمونی های کوچک و در فضای بسته پیشنهاد می شد اما هم اکنون، می خواهیم چند اسپیکر ایستاده قدرتمند که می توان از آن ها در فضای باز هم استفاده نمود، پیشنهاد دهیم. نخستین اسپیکر قابل حمل JBL در این رابطه، مربوط به Party Box 100 می باشد. این محصول دارای وزن 9.5 کیلوگرمی بوده و ابعاد آن به 29 در 5.5 در 28.8 سانتی متر می رسد. این محصول دارای گواهینامه IPX4 بوده و از 2 توییتر 2.25 اینچی و 2 ووفر 5.25 اینچی بهره مند می باشد. باتری گنجانده شده در این محصول 2500 میلی آمپری بوده و می توان با 5 ساعت شارژ آن، 12 ساعت پخش موسیقی بدست آورد. این دستگاه دارای آپشن هایی نظیر سیستم کارائوکه، نورپردازی های چند رنگ و دسترسی به شیوه های مختلف می باشد.

دکمه Guitar، Mic، Aux و USB در بخش پشت این محصول قرار دارد. همچنین دکمه های قابل دسترس برای کنترل صدای پخش شده در بالای این محصول قرار دارد. این محصول دارای قیمت 299.95 دلار و حدود 14 میلیون تومان می باشد.

10 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Party Box 100

12- اسپیکر قابل حمل JBL مدل Party Box 110

دیگر محصول جی بی ال که می توان از آن در فضای باز و محیط های بزرگ استفاده کرد، Party Box 110 می باشد. این محصول قدرتمند، از وزن 10.84 کیلوگرم و ابعاد 29.5 در 56.8 در 30 سانتی متر برخوردار است. گواهینامه IPX4 نیز برای این محصول تهیه شده است. این موضوع بدین معنا می باشد که این اسپیکر ضد آب است. در بخش صدا، در این محصول از 2 توییتر 2.25 اینچ و 2 ووفر 5.25 اینچی استفاده شده است. در بخش باتری نیز برای این محصول، یک منبع تغذیه 7200 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است که می توان با 3 ساعت 30 دقیقه شارژ، از آن به مدت 12 ساعت استفاده کرد. ورودی میکروفون، ورودی گیتار، پورت AUX، پورت USB، امکان برگزاری کارائوکه و … نیز در این محصول موجود است. قیمت این محصول، 399.95 دلار و در حدود 17 میلیون تومان می باشد.

11 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Party Box 110

13- اسپیکر JBL مدل Party Box 200

یکی دیگر از محصولات بزرگ برند JBL، مربوط به اسپیکر قابل حمل Party Box 200 می باشد. این محصول دارای وزن 15 کیلوگرمی بوده و ابعاد آن نیز به 310 در 690 در 320 میلی متر می رسد. این اسپیکر از 3 توییتر 2.25 اینچی و 2 ساب ووفر 6.5 اینچی تشکیل شده است. از ویژگی های این دستگاه، می توان به ورودی USB، ورودی صدای آنالوگ، ورودی میکروفون، ورودی گیتار، بلوتوث نسل 4.2، جک 3.5 میلی متری هدفون و … نام برد. این اسپیکر دارای قیمت حدودی 18 میلیون تومان می باشد.

12 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Party Box 200

14- اسپیکر بلوتوثی JBL مدل Party Box 310

نسخه ای پیشرفته تر و متمایز تر از اسپیکر های پارتی باکس جی بی ال، مربوط به نسل 310 می باشد. این محصول در ابعاد 68.8 در 32.6 در 36.8 سانتی متر ساخته شده و وزن آن به 17.5 کیلوگرم می رسد. این محصول ضد آب بوده و از گواهینامه IPX4 برخوردار است. بر روی این اسپیکر، 2 عدد توییتر 2.5 اینچی و 2 عدد ووفر 6.5 اینچی نصب شده است. در بخش باتری نیز بر روی این محصول، یک باتری 14400 میلی آمپر ساعتی نصب شده است که در 3 ساعت 30 دقیقه شارژ شده و می تواند مدت 18 ساعت بازدهی داشته باشد. این محصول نیز مانند سایر اسپیکر های جی بی ال، از امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که عنوان شد، برخوردار است. این اسپیکر دارای قیمت 549.95 دلاری می باشد.

13 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Party Box 310

15- اسپیکر قابل حمل JBL مدل Party Box 1000

به بهترین و با کیفیت ترین اسپیکر قابل حمل JBL می رسیم. جایی که باید Party Box 1000 را معرفی کنیم. این اسپیکر بسیار قدرتمند، دارای وزن 34.7 کیلوگرم می باشد. ابعاد این محصول 105 در 39 در 39.7 سانتی متر می باشد. این محصول نیز گواهینامه IPX4 را دریافت نموده و ضد آب می باشد. در این اسپیکر، 2 عدد توییتر میدرنج 7 اینچ و 1 عدد ووفر 12 اینچی قرار دارد. حداکثر توانی که این محصول قادر به تولید آن است، 1100 وات می باشد. در این محصول تکنولوژی های متعددی گنجانده شده است که می توان گفت تمام ویژگی نسل های قبلی خود را یدک می کشد. از مشخصات باتری و قیمت این محصول اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

14 - اسپیکرهای قابل حمل JBL
Party Box 1000

دیدگاهتان را بنویسید