چگونه از اپل واچ خود به صورت حرفه ای استفاده کنیم؟

کمتر کسی وجود دارد که در حیطه ی فناوری و تکنولوژی فعال باشد و نام اپل واچ را نشنیده باشد. این محصول جذاب کمپانی اپل، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که هر شخصی، آرزوی داشتن آن را دارد.

در این مطلب می خواهیم نحوه ی کار کردن حرفه ای با اپل واچ و آشنایی با بخش های مختلف این دستگاه هوشمند را به شما آموزش دهیم. اگر این وسیله ی جذاب را در اختیار دارید اما نمی دانید گه چگونه باید از آن استفاده نمایید، تا انتهای این مطلب همراه سیراف کالا باشید.

دکمه ی کناری موجود در اپل واچ

دکمه ی کناری موجود در اپل واچ، کرون دیجیتال نام دارد. کار کرون دیجیتال دقیقا همان کار دکمه هوم است همه با کاربرد های دکمه هم آشنا هستند.

کرون دیجیتال همان کارها را انجام می دهد مثلا اگر دوبار روی آن کلیک کنید. آخر برنامه ای که استفاده کرده اید یا باز می کند یا اگر یک بار آن را فشار دهید از برنامه خارج می شود و خصوصیاتی از این قبیل در هر دو یعنی هوم و کرون دیجیتال وجود دارد.

تب های مختلف اپل واچ 1024x538 - چگونه از اپل واچ خود به صورت حرفه ای استفاده کنیم؟
تب های مختلف اپل واچ

کاربرد برنامه ی داک در اپل واچ

برای این که همه چیز آن طور که شما دوست دارید باشد از برنامه dock استفاده کنید با داک می-توانید به آسانی هر برنامه ای را باز کنید.

این برنامه که در سری سه وجود داشت در سری چهارم به صورت مجدد طراحی شده و می توانید با دکمه های کناری به برنامه مورد نظر بروید هر برنامه ای که نصب نشده باشد هم در داک قابل استفاده است.

برای این که همه چیز آن طور که شما دوست دارید باشد از برنامه dock استفاده کنید با داک می-توانید به آسانی هر برنامه ای را باز کنید.

این برنامه که در سری سه وجود داشت در سری چهارم به صورت مجدد طراحی شده و می توانید با دکمه های کناری به برنامه مورد نظر بروید هر برنامه ای که نصب نشده باشد هم در داک قابل استفاده است.

قراردادن هر تب در قسمت مرکز کنترل

اگر می خواهید که کنترل سنتر را پیدا کنید بهتر است صفحه را به بالا بکشید. در این صورت می بینید که چه میزان از شارژ را استفاده کردید.

اگر می خواهید درصد باقی مانده شارژ گوشی خود را ببینید آسان ترین راه برای دسترسی به آن روی عدد آن ضربه بزنید.

همچنین دکمه هایی در نظر گرفته شده تا حالت های هواپیما سایلنت سینما چراغ قوه مزاحم نشدن و پینگ برای پیدا کردن تلفن و همچنین قسمتی برای موسیقی در اپل واچ شما با هدفون های بیسیم و یا اسپیکر بلوتوث دار نیز قرار داده شده است.

افزایش عمر باتری اپل واچ

ترفند هایی وجود دارد تا با استفاده از آن ها، بتوانید به راحتی عمر باتری اپل واچ خود را افزایش دهید. برای مثال ممکن است به بعضی از برنامه هایی از باتری زیاد استفاده می کنند، به صورت روزمره نیاز نداشته باشیم.

به طور مثال بعضی از نماهای ساعت شارژ زیادی را نسبت به بقیه نماها استفاده می کنند و تنظیماتی وجود دارد که برای عملکرد بهتر باتری توصیه می شود.

مثلاً کاهش اعلان ها و تنظیم این مورد که اپل واچ شما هربار بروز رسانی های مرتبط با آیفون متصل به آن را بررسی نکند.

می توانید با تنظیمات شخصی، اپل واچ خود را بهبود ببخشید - چگونه از اپل واچ خود به صورت حرفه ای استفاده کنیم؟
می توانید با تنظیمات شخصی، اپل واچ خود را بهبود ببخشید

مصرف داده در این دستگاه

برای بررسی مصرف داده های خود می توانید با وارد شدن به حساب EE به صورت آنلاین و یا از برنامه My EE تلفن همراه خود این موضوع را بررسی کنید.این برنامه یک بخش مخصوص گوشی و یک بخش دیگر مربوط به اپل واچ شما دارد.

تعدادی از برنامه های روی اپل واچ شما روش هایی را برای بررسی و محدود کردن استفاده از داده ها انجام می دهند. با بررسی این برنامه ها می توانید محدودیت هایی در نظر گرفته شده و هزینه های برنامه ها را ببینید.

تغییر نام در اپل واچ

تغییر دادن نام اپل واچ به آسانی انجام می شود. در واقع گزینه تغییر دادن نام اپل واچ از آن دست گزینه هایی است که پنهان است و امکان دارد بسیاری از کاربران متوجه این امکان نشود. شما می توانید با باز کردن برنامه واچ در آیفون خود به تنظیمات دستگاه رفته و از این طریق به قسمت نام رفته و نام ساعت هوشمند خود را تغییر دهید و در نهایت با فشار دادن گزینه ثبت نهایی، نام آن را تغییر دهید.

برنامه های ورزشی موجود در این محصول

اپ اکتیویتی، برنامه ای است که شما می توانید به وسیله آن فعالیت بدن خود را در طی شبانه روز کنترل نمایید و متوجه شوید که میزان فعالیت تان چقدر می باشد. درواقع برنامه اکتیویتی حافظ سلامت شماست؛ زیرا مدام به شما هشدار می دهد که فعالیت تان را بیشتر کنید تا ضربان قلبتان بالاتر برود و گردش خون تان بیشتر شود.

نمایی از اپل واچ 1024x1024 - چگونه از اپل واچ خود به صورت حرفه ای استفاده کنیم؟
نمایی از اپل واچ

کنترل موزیک ها به وسیله ی شزم ( Shazam )

در اپل واچ ها، برنامه ای به نام شزم وجود دارد. شما می توانید شزم را فعال نمایید تا هنگامی که در هر محیطی هستید و هر نوع موزیکی در حال پخش است، آن را برای تان شناسایی نماید و به پلی لیست تان اضافه کند.

خاموشی نمایشگر اپل واچ به وسیله ی کف دست

بعد از این که کار شما با این وسیله تمام شد، می توانید کف یکی از دست های خود را به روی نمایشگر بگذارید تا بدین صورت، دستگاه خاموش شود. قرار دادن کف دست به روی نمایشگر در این محصول کارکرد های دیگری نیز دارد؛ به عنوان مثال شما در هنگام دریافت یک تماس تلفنی می توانید کف دست خود را به روی نمایشگر بگذارید تا تماستان به روی حالت سکوت برود.

جمع بندی نهایی

محصول Apple Watch دارای ویژگی و مزایای بسیاری می باشد که هر کدام به نوبه ی خود، می تواند شگفت انگیز و جذاب باشد و ما در این مقاله، تنها به بخش هایی از آن ها اشاره کرده ایم.

قطعا داشتن این محصول هیجان انگیز، برای افراد زیادی جذاب به نظر می رسد و این افراد، در رویای دستیابی به چنین محصولی می باشند. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برایتان مفید واقع شود.

وجود تب سلامتی و ورزش، باعث می شود کارایی این محصول دو چندان شود 1024x497 - چگونه از اپل واچ خود به صورت حرفه ای استفاده کنیم؟
وجود تب سلامتی و ورزش، باعث می شود کارایی این محصول دو چندان شود

دیدگاهتان را بنویسید