پوکو X3 و 5 دلیل رضایت کاربران از خرید آن

پس از آنکه گوشی پوکو X3 تولید و راهی بازار شد، کاربران با استفاده از آن، توانسته اند ویژگی های بسیار جذابی را در آن پیدا نمایند و به همین علت، این گوشی به سرعت توانست یکی از برترین گوشی های بازار در دسته ی میان رده، قرار گیرد.

پوکو X3 در عین قیمت مناسب، دارای کیفیت تولید عالی و ویژگی های فوق العاده ای می باشد. این گوشی در دسته بندی گوشی های زیر 10 میلیون تومان قرار دارد و توسط شرکت شیائومی، تولید شده است. به طور کلی داشتن مشخصات قدرتمند، توانسته این گوشی را بیشتر از رقبا مناسب جلوه دهد.

اگر علاقه دارید که بدانید برای چه پوکو X3 بدین خوبی می باشد و دلایل رضایتمندی استفاده کنندگان از آن چه می باشد، تا انتهای این مقاله که توسط سیراف کالا تهیه شده است، با ما همراه باشید.

صفحه نمایش با قابلیت نرخ نوسازی 120 هرتز، از ویژگی های فوق العاده ی پوکو X3 می باشد - پوکو X3 و 5 دلیل رضایت کاربران از خرید آن
صفحه نمایش با قابلیت نرخ نوسازی 120 هرتز، از ویژگی های فوق العاده ی پوکو X3 می باشد

مشخصات پوکو X3

قبل از اینکه به سراغ معرفی دلایلی که این گوشی را متمایز ساخته است برویم، ابتدا می خواهیم یک نمایی کلی از این گوشی و مشخصات آن به شما دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

پوکو X3 دارای نمایشگر 6.67 اینچی از نوع IPS و نرخ نوسازی 120 هرتز می باشد. رزولوشن آن 1080 در 2400 پیکسل بوده و تراشه ای که در آن به کار رفته است، اسنپدراگون 732G می باشد. شیائومی برای این گوشی از 2 رم 6 یا 8 و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، استفاده کرده است.

در بخش دوربین این گوشی، 4 لنز دوربین با مقدار 64، 13، 2 و 2 مگاپیکسل به کار رفته است که دارای ویژگی های فوق عریض، عمق سنج و ماکرو می باشند. در بخش سلفی نیز از یک دوربین 20 مگاپیکسلی بهره برده شده است.

باتری پوکو X3 از نوع 5160 میلی آمپر ساعتی است که توسط یک شارژر با مقدار 33 وات، تغذیه می شود. همچنین از دیگر ویژگی هایی که در این گوشی قرار دارد، می توان به اسکنر اثر انگشت، جک 3.5 میلی متری هدفون و سنسور IR Blaster اشاره کرد.

5 دلیل رضایتمندی کاربران از گوشی پوکو X3

1- نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز

همانطور که در مقاله های پیشین نیز به بیان آن پرداخته ایم، مقدار نرخ نوسازی در هر گوشی یا تبلت، بسیار مهم است؛ زیرا نشان می دهد که آن دستگاه، در مدت یک ثانیه، قادر است چه مقدار گوشی را نوسازی یا رفرش کند. پوکو X3 دارای یک نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز می باشد که یک عدد فوق العاده محسوب می شود و معمولا این عدد در گوشی های پرچمدار مشاهده می شود.

همچنین صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع IPS نیز به این نرخ نوسازی، کمک می کند تا بتواند تصاویر را شفاف تر و با کیفیت بالاتری به استفاده کننده، ارائه دهد.

2- قدرت پردازش بالا

شاید در ابتدا با دیدن تراشه ی به کار رفته در این گوشی ( اسنپدراگون 732 G ) با خود فکر کنید که این تراشه، آنچنان خاص نباشد اما باید بگوییم که این گوشی در دسته ی بندی خود، جزو برترین گوشی هایی محسوب می شود که بسیار سریع و روان می باشد و این تراشه به خوبی روی این گوشی، کار خود را انجام می دهد.

این تراشه به خوبی از پس تمامی اپلیکیشن های قدرتمند بر می آید و می تواند 15 درصد عملکرد گرافیکی بهتر برای اجرای بازی های با کیفیت را به مخاطب ارائه دهد.

فراموش نکنید که شما با قیمتی حدود 6 میلیون تومان، پوکو X3 را تهیه می کنید و با همین مقدار پول، یک گوشی با سرعت بالا و اجرای روان برنامه ها را در اختیار خواهید گرفت. بنابراین می توان به تراشه ی این گوشی، نمره ی مناسبی داد و آن را با رقبای قدرتمند تری همچون سامسونگ A71 مقایسه کرد.

3- باتری قدرتمند

اگر مشخصات این گوشی را تا قبل از باتری آن مشاهده کرده باشید، حتما با خود می گویید که یک گوشی با نرخ نوسازی 120 هرتز و تراشه ی اسنپدراگون 732 G باید یک باتری قدرتمند در کنار خود داشته باشد تا فرامین قابل اجرا را به بهترین نحو ممکن، عملی سازد.

باتری این گوشی، دارای ظرفیت هیجان انگیز 5160 میلی آمپر ساعتی می باشد - پوکو X3 و 5 دلیل رضایت کاربران از خرید آن
باتری این گوشی، دارای ظرفیت هیجان انگیز 5160 میلی آمپر ساعتی می باشد

شیائومی به خوبی از پس باتری این گوشی نیز برآمده و بر روی پوکو X3 یک باتری با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعتی نصب شده است. همچنین در کنار این باتری، یک شارژر 33 اوتی نیز قرار دارد که می توان به وسیله ی آن، باتری گوشی را در عرض 75 دقیقه به صورت کامل، شارژ کرد.

با این شرایط، به خوبی می توانید با شارژ کامل این گوشی، به مدت زمان بیش از یک روز شارژ داشته باشید و با خیال راحت، به انجام امور خود فعالیت داشته باشید.

ادامه ی دلایل رضایتمندی کاربران از پوکو X3

4- اسپیکر استریو

در کمتر گوشی های میان رده، شاهد قرارگیری اسپیکر استریو می باشیم اما شیائومی برای پوکو X3 این قابلیت را قرار داده است. به وسیله ی اسپیکر استریو، کاربر قادر خواهد بود صدا ها را با بهترین کیفیت دریافت کند و لذت شنیدن آن را به وضوح، تجربه کند.

همچنین در کنار این اسپیکر، جک 3.5 میلی متری هدفون نیز قرار دارد تا کاربر بتواند به راحتی و با اتصال هدفون به آن، صدای خروجی را با بیشترین کیفیت، دریافت نماید.

5- دوربین با کیفیت

در بخش دوربین نیز این گوشی پر قدرت ظاهر شده است و اگر دوربین های فرعی این گوشی را کنار بگذاریم، دوربین اصلی آن، قدرتمند است و دارای لنز 64 مگاپیکسلی می باشد. این دوربین می تواند به خوبی و در نور زیاد، تصاویر با کیفیتی را دریافت کند که در دسته ی میان رده، یک ویژگی متمایز محسوب می شود.

همچنین قابلیت ضبط ویدیو به صورت 4K نیز از دیگر قابلیت های جذاب این گوشی می باشد.

دوربین های با کیفیت، از دیگر ویژگی های پوکو X3 می باشد - پوکو X3 و 5 دلیل رضایت کاربران از خرید آن
دوربین های با کیفیت، از دیگر ویژگی های پوکو X3 می باشد

جمع بندی نهایی

همانطور که با هم خوانده ایم، پوکو X3 یک گوشی بسیار قدرتمند و جذاب می باشد و دارای قیمتی معقول و به صرفه می باشد. جالب تر از آن هم می توان به این نکته اشاره کرد که این گوشی در دسته ی میان رده قرار دارد و دارای ویژگی های جذابی می باشد که هر کاربر را برای خرید آن، می تواند وسوسه نماید.

در آخر امیدواریم از خواندن این مقاله در سیراف کالا، لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید