معرفی سامسونگ گلکسی بادز پرو

سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد، به معرفی محصولات جدید خود پرداخت. در مقاله های قبلی، به معرفی گوشی های این شرکت پرداختیم که نسل اس 21 بوده اند و در راس آن ها، گلکسی اس 21 اولترا حضور داشته است.

اما کار سامسونگ تا همینجا تمام نمی شود و این شرکت، محصولات جانبی را در کنار گوشی های هوشمند خود معرفی کرده است. یکی از این تجهیزات، گلکسی بادز پرو می باشد. این ایربادز جدید سامسونگ، دارای مشخصات و ویژگی های جذابی می باشد و بسیاری از افراد با معرفی آن، شگفت زده شده اند.

در ادامه بیشتر با گلکسی بادز پرو آشنا می شویم. لطفا تا انتهای این معرفی، با سیراف کالا باشید.

نمایی از Galaxy Buds Pro - معرفی سامسونگ گلکسی بادز پرو
نمایی از Galaxy Buds Pro

مقدمه ای بر گلکسی بادز پرو

این محصول جدید، با ورود خود به بازار، برای سایر رقبا خط و نشان محکمی کشیده است. این محصول همه چیز تمام و حرفه ای، دارای صدای قدرتمند و درایو های مجزا می باشد که می تواند کار را برای سایر رقبا، سخت تر از قبل نماید.

در ظاهر این ایربادز، طراحی ارگونومی خاصی مشاهده می شود که شباهت هایی با گلکسی بادز لایو دارد. همچنین سامسونگ اعلام کرده است که این محصول از استاندارد IPX7 بهره می برد که بالاترین استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب می باشد.

بخش طراحی گلکسی بادزپرو

این محصول، در 3 رنگ مشکی، سفید و یاسی تولید و به بازار عرضه شده است. در مورد درایو های موجود در این محصول نیز، باید گفت از 2 درایو متفاوت بهره برده شده است که در هر گوشی، یک توییتر 6.5 میلی متری و یک ووفر 11 میلی متری، قرار گرفته است.

همچنین برای حذف نویز های مزاحمی که در حین مکالمه تولید می شود، سامسونگ قابلیت های هیجان انگیزی را به گلکسی بادز پرو، افزوده است. ویژگی Noise Free Call باعث می شود نویز های موجود در محیط به خوبی حذف شوند و هرگونه صدا مانند صدای حاصل از باد، بر روی مکالمه ی شخص، تاثیری نگذارد.

برای مکالمه نیز این ایربادز، دارای 3 میکروفون می باشد که 2 عدد از آن در داخل و 1 عدد آن، به سمت بیرون تعبیه و قرار داده شده است.

دیگر مشخصات

گلکسی بادز پرو، دارای سنسور شتاب سنج می باشد. این سنسور، از نوع VPU می باشد که قادر است حرکت فک و صورت کاربر را شناسایی نماید.

به وسیله ی این ویژگی، کاربر قادر است نویز های محیطی را به خوبی کنترل و حذف نماید و تنها صدای کاربر به سمت دیگر مخاطب، وارد شود.

همچنین سامسونگ از آخرین نسخه از فناوری پیشرفته ی ANC در گلکسی بادز پرو نیز استفاده کرده است. در این فناوری، کاربر می تواند نویز محیطی را بر اساس سلیقه و نیاز خود در 4 سطح گوناگون، تنظیم نماید. به گفته ی سامسونگ، این فناوری قادر است تا 99 درصد از صداهای مزاحم اطراف را حذف نماید.

گلکسی بادز پرو، دارای استاندارد مقاومت در برابر آب می باشد - معرفی سامسونگ گلکسی بادز پرو
گلکسی بادز پرو، دارای استاندارد مقاومت در برابر آب می باشد

ویژگی هوشمند ANC برای استفاده در محیط های مختلف در گلکسی بادز پرو

این ویژگی که برای نخستین بار در بادز ها استفاده شده، برای تسلط بیشتر کاربر بر روی نویز های محیط موثر می باشد. برای تفهیم بهتر این موضوع، مثالی می آوریم. فرض کنید در حال گوش دادن به موسیقی می باشید و با ورود به محیط جدیدی، می خواهید با شخصی صحبت داشته باشید.

در این حالت ویژگی ANC موجود در گلکسی بادز پرو، به صورت خودکار بر روی حالت Ambiance Mode قرار می گیرد و سپس صدای موسیقی را کاهش می دهد و در پایان، ANC خاموش می شود. این حالت پس از انتهای مکالمه، دوباره به حالت اول خود باز می گردد.

ویژگی Auto Switch

از دیگر خصوصیاتی که سامسونگ در گلکسی بادز پرو قرار داده، ویژگی Auto Switch می باشد. فرض کنید در حال استفاده ی همزمان از گوشی سامسونگ خود برای دیدن فیلم می باشید و در همین حال، صدای پخش شده از گلکسی بادز پرو، در حال پخش می باشد.

در این حال اگر گوشی شما زنگ بخورد، بادز به وسیله ی Auto Switch و به صورت خودکار، صدای مکالمه را برای شما فعال و صدای فیلم را قطع می نماید. این حالت هنگام قطع تماس، به صورت خودکار تعویض می شود.

حالت Theater Mode در گلکسی بادز پرو

دیگر ویژگی قابل مشاهده در این بادز، قابلیت Theater Mode می باشد. به وسیله ی این ویژگی، کاربر قادر خواهد بود حالتی تئاتر گونه را تجربه نماید و صداهای چند بعدی و فراگیر را به راحتی حس نماید.

رنگبندی جذاب Galaxy Buds Pro - معرفی سامسونگ گلکسی بادز پرو
رنگبندی جذاب گلکسی بادز پرو

این قابلیت جذاب، به قدری موثر و ظریف می باشد که با چرخاندن سر خود به اطراف، صدا به صورت خودکار تغییر می کند. این دقیقا همان حالتی می باشد که هر شخصی را به وجد می آورد و سامسونگ با قرار دادن چنین قابلیتی، سعی کرده طرفداران زیادی را برای چنین محصولی، ایجاد نماید.

مشخصات شارژ، قیمت و زمان عرضه

این محصول، به همراه باکس مخصوص عرضه می شود. هنگامی که این محصول را به صورت کامل شارژ نمایید، می توانید تا 18 ساعت از آن استفاده نمایید.

در این گوشی ها، باتری های 61 میلی آمپری وجود دارد. همچنین کیس شارژر این دستگاه نیز 472 میلی آمپر می باشد که می تواند در نگه داشتن شارژ بیشتر به کاربر، کمک نماید.

سامسونگ برای این محصول، قیمت 199 دلار را تعیین کرده است. تاریخ دقیق عرضه ی این محصول به بازار های جهانی مشخص نیست اما پیش بینی می شود سامسونگ گلکسی بادز پرو را به همراه سری اس 21 خود در 10 بهمن ماه، به بازار های جهانی عرضه نماید.

جمع بندی نهایی

همانطور که باهم مشاهده کرده ایم، این محصول جذاب، بسیار قدرتمند و با کیفیت می باشد و رقیب سرسختی برای سایر رقبا مانند ایرپاد پرو اپل، می باشد.

در آخر ذکر این نکته الزامی می باشد که اگر قصد تهیه ی هدفون های بی سیم را دارید، در ابتدا به خوبی درباره ی کیفیت آن ها و سطح استفاده ی خود، تحقیق نمایید و سپس اقدام به خرید نمایید.

زیرا این محصولات در کنار کیفیت و کارایی خارق العاده، ممکن است مناسب هر شخص یا کاری نباشد.

در این محصول، ویژگی های منحصر به فردی قرار دارد - معرفی سامسونگ گلکسی بادز پرو
در گلکسی بادز پرو ، ویژگی های منحصر به فردی قرار دارد

امیدواریم از خواندن مقاله ی بررسی گلکسی بادز پرو توسط تیم سیراف کالا، لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید