لوازم جانبی شیائومی برای تلفن همراه

مقدمه

امروزه استفاده از موبایل و تلفن همراه بسیار رایج شده و از یک بچه ی کوچک و نوجوان گرفته تا یک شخص پا به سن گذاشته، تماما از این محصول استفاده می کنند. همین موضوع باعث شده است استفاده از لوازم جانبی بسیار قوت گرفته باشد. یکی از برند هایی که تاکنون در این زمینه پیشرو بوده و در بسیاری از محصولات نام و نشانی از آن می بینیم، شیائومی می باشد. در واقع محصولات لوازم جانبی شیائومی امروزه بسیاری از بازار ها در کشور های مختلف را قبضه کرده است. در کشور خودمان نیز این محصولات به وفور یافت می شود و این موضوع می تواند دلیلی بر کیفیت بالای این محصولات باشد.

شیائومی از گذشته تاکنون در تولید محصولات با کیفیت حرکت می کند و لوازم جانبی شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. این محصولات که برای تلفن های همراه ساخته شده اند، دسته بندی های مختلف و گوناگونی را در بر می گیرد. از پاوربانک و کابل شارژر گرفته تا شارژر فندکی و هندزفری از جمله محصولاتی می باشند که در دسته محصولات جانبی قرار گرفته اند. در ادامه ی این مقاله می خواهیم درباره ی این محصولات اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم و با آن ها آشنا شویم. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات در این زمینه می باشید یا می خواهید اقدام به خرید لوازم جانبی شیائومی کنید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و از آن اطلاعات مفید و با ارزشی را استخراج کنید.

چرا باید لوازم جانبی شیائومی را برای تلفن همراه خود تهیه کنیم؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی لوازم جانبی شیائومی برویم، ابتدا باید این سوال مهم و اساسی را پاسخ دهیم. چرا باید اقدام به خرید این محصولات از برند شیائومی کنیم؟ از گذشته تاکنون این موضوع مطرح بوده است که محصولات چینی، اغلب ارزان قیمت و بی کیفیت می باشند. این موضوع برای برخی از محصولات صدق می کند اما تمام محصولات این کشور را در بر نمی گیرد. به عنوان مثال، برند هواوی نیز در چین فعالیت می کند اما محصولات با کیفیتی را راهی بازار می کند. این موضوع برای برند شیائومی نیز مطرح است. در واقع شیائومی از ابتدا تمرکز خود را روی تولید با کیفیت محصولات قرار داده است و به سبب قیمت مناسب تری که نسبت به رقبای خود ارائه می کند، به شدت محبوب و پر طرفدار شده است.

بنابراین نمی توان موضوع بی کیفیت بودن را روی لوازم جانبی شیائومی عنوان کرد. اغلب محصولات این برند با کیفیت مثال زدنی تولید می شوند و استفاده کنندگان از آن ها رضایت کامل دارند. بنابراین اگر قصد خرید لوازم جانبی دارید، توصیه می کنیم یکی از برند های تحت نظر خود را شیائومی در نظر بگیرید.

معرفی لوازم جانبی شیائومی؛ پاوربانک

02 1024x466 - لوازم جانبی شیائومی برای تلفن همراه
پاور بانک شیائومی

یکی از محبوب ترین و در عین حال با کیفیت ترین محصولاتی که در دسته لوازم جانبی شیائومی قرار دارد، پاوربانک می باشد. این محصول قدرتمند شیائومی، قادر است با ذخیره انرژی در باتری خود، در هنگامی که کاربر نیاز به شارژ تلفن همراه دارد و دسترسی به پریز ندارد، فرآیند شارژ باتری گوشی را در اختیار وی قرار دهد. شیائومی تاکنون پاوربانک های زیادی را در ظرفیت های مختلف تولید و روانه بازار کرده است. البته در ویژگی ها، این پاوربانک ها تفاوت های زیادی با هم دارند و ممکن است برخی از خصوصیات در یک مدل وجود داشته باشد و در مدل دیگری قرار نداشته باشد.

از معروف ترین پاوربانک هایی که شیائومی آن ها را تولید کرده است، می توان به Redmi micro USB 20000، Redmi micro USB 10000، GS15 20000، Redmi PB200LZM و … اشاره کرد.

تولید قاب و کاور گوشی

یکی دیگر از محصولات شیائومی که تولید و روانه بازار شده است، قاب و کاور گوشی می باشد. امروزه استفاده از قاب یا کاور گوشی بسیار رایج شده است و افراد مختلف کاور های گوناگونی را استفاده می کنند. در این زمینه، استفاده از یک محصول با کیفیت که مقاومت خوبی را در برابر آسیب های احتمالی داشته باشد، بسیار مهم است. شیائومی قاب و کاور های گوشی را به بهترین جنس ممکن تولید و با قیمتی مناسب راهی بازار می کند.

01 1 1024x1024 - لوازم جانبی شیائومی برای تلفن همراه
قاب و کاور شیائومی

پایه نگه دارنده گوشی

پایه نگهدارنده گوشی، از دیگر محصولات و لوازم جانبی شیائومی می باشد که در بازار یافت می شود. این پایه های نگهدارنده در دسته بندی های مختلف وجود دارند. به عنوان مثال برخی از آن ها مناسب برای خودرو بوده، برخی دیگر به عنوان سه پایه برای گرفتن عکس وجود دارند و … شیائومی برای تولید این محصولات نیز از متریال با کیفیتی بهره برده و بیراه نیست که بگوییم استفاده از این محصولات می تواند تضمینی برای استفاده از یک محصول بی نظیر می باشد. از معروف ترین محصولاتی که در این زمینه در بازار یافت می شوند، می توان به پایه نگهدارنده گوشی در خودرو WCJ02ZM، سه پایه XMZPG01YM، مونوپاد Mi Selfie Stick Tripod و … اشاره کرد.

03 1 - لوازم جانبی شیائومی برای تلفن همراه
پایه مخصوص نگهداری تولید شده توسط شیائومی

لوازم جانبی شیائومی؛ محصولات مرتبط به شارژ گوشی

یکی از اصلی ترین و شاید مهم ترین محصولاتی که در دسته لوازم جانبی شیائومی قرار دارد و افراد زیادی از آن ها استفاده می کنند، محصولات مربوط به شارژ گوشی مانند کابل، سری شارژ یا شارژر بی سیم می باشد. این محصولات که توسط شیائومی تولید می شوند، فوق العاده با کیفیت بوده و از طرفی دیگر، دارای سرعت شارژ بالایی می باشند که به اصطلاح به آن ها فست شارژ نیز گفته می شود. در واقع این دسته از محصولات جایگزین مناسبی برای شارژر یا کابل خود گوشی می باشند که از سرعت کمتری برخوردار هستند. کابل Turbo 5A، Micro USB V8، تبدیل Aux به USB C و …. از جمله این محصولات می باشند. همچنین شیائومی شارژر های بی سیم قدرتمندی نیز تولید می کند که معروف ترین آن ها، MDY-11-EG می باشد.

04 1 1024x992 - لوازم جانبی شیائومی برای تلفن همراه
شیائومی برای تلفن های همراه، کابل و سری شارژر نیز تولید می کند.

لوازم جانبی شیائومی؛ هدفون و هندزفری

استفاده از هدفون و هندزفری چه از نوع بی سیم و چه سیم دار، امروزه بسیار رواج یافته و افرادی زیادی از آن ها برای کاربرد های مختلف، استفاده می کنند. لوازم جانبی شیائومی در بخش هدفون و هندزفری نیز بسیار فعال بوده و برای این دسته از افراد که خواهان محصولات با کیفیتی می باشند، کالا هایی با قدرت مثال زدنی تولید کرده است. از جمله اصلی ترین خصوصیاتی که یک هدفون یا هندزفری باید داشته باشد تا استفاده کننده از آن رضایت داشته باشد، کیفیت پخش صدا، کیفیت مکالمه ی مناسب، حذف نویز و راحتی قرار گیری در گوش و اتصال به گوشی می باشد. این خصوصیات تماما در هدفون و هندزفری هایی که شیائومی تولید کرده است مشاهده می شود. علی الخصوص که محصولات گران تر این برند، از ویژگی های ملموس تری برای انتقال قدرت، استفاده می کنند.

05 1 - لوازم جانبی شیائومی برای تلفن همراه
نمونه ای از هدفون های با کیفیت شیائومی

از معروف ترین محصولات شیائومی در این بخش، می توان به ایرپاد پرو، Redmi Buds، Mi Earphones، Air 2 Pro، Neck Band، Mi Ultra szx و … اشاره کرد.

اسپیکر شیائومی

یکی دیگر از محصولات و لوازم جانبی شیائومی که مرتبط با تلفن همراه می باشد، اسپیکر است. اسپیکر های شیائومی، دارای کیفیت فوق العاده عالی و قدرتمند بوده و می توانند مخاطبین و استفاده کنندگان آن را راضی نگه دارد. این محصولات شیائومی، در ابعاد، سایز، کیفیت و سطح دسترسی مختلفی ساخته شده و استفاده کنندگان و خریداران آن می توانند با استفاده از میزان ویژگی هایی که به آن نیاز دارند، اقدام به خرید محصول نمایند. فراموش نکنید که شیائومی کیفیت بالای محصولات خود را فدای قیمت کم نمی کند. همانطور که محصولات ارزان تر این برند دارای کیفیت مناسبی می باشند، محصولات گران تر آن نیز از کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

06 1 - لوازم جانبی شیائومی برای تلفن همراه
اسپیکر MZD-36-DB

از معروف ترین اسپیکر هایی که این برند آن ها را تولید کرده است، می توان به MZD-36-DB، Mi-outdoor، Mini Compact 2، Mi Al Pro، L09G Global و … اشاره کرد.

معرفی لوازم جانبی شیائومی؛ شارژر فندکی

شارژر فندکی، از جمله محصولاتی می باشد که در زمان های حیاتی، می تواند بسیار راهگشا باشد. این محصول به نوعی یک شارژ همراه بوده که مشابه با پاوربانک می باشد اما از باتری ماشین به عنوان انرژی تغذیه می کند. این شارژر، جزء لوازم جانبی شیائومی بوده و این برند این محصول را نیز در انواع مختلف، تولید می کند. این شارژر ها عمدتا از نوع شارژ سریع بوده و استفاده از آن بسیار راحت و آسان می باشد. کافیست هنگامی که خودرو روشن است، شارژر مخصوص را در فندک ماشین قرار داده و کابل شارژر را به آن متصل کنید. با انجام این کار، فرآیند شارژ گوشی آغاز می شود. شارژر فندکی CC07ZM از معروف ترین شارژر های فندکی این برند می باشد.

07 1024x1024 - لوازم جانبی شیائومی برای تلفن همراه
شارژر فندکی این برند

جمع بندی نهایی

همانطور که مشاهده کردید، برند شیائومی در تولید انواع و اقسام محصولات فعالیت می کند. لوازم جانبی شیائومی برای تلفن همراه بسیار تکمیل می باشد. افرادی که قصد خرید این دسته از محصولات را دارند، حتما می توانند از برند شیائومی در این رابطه کمک بگیرند. محصولاتی که توسط این برند تولید می شوند، دارای کیفیت بالا و استاندارد های بخصوصی می باشند تا استفاده کننده به صورت کامل از محصول رضایت داشته باشد.

پاوربانک، هندزفری، شارژر، کابل شارژر، شارژ بی سیم، شارژر فندکی و … از جمله این محصولات می باشد که توسط شیائومی برای موبایل ها تولید شده است. در انتهای این مقاله، امیدواریم از خواندن آن رضایت کامل داشته باشید و این مقاله توانسته باشد اطلاعات شما را در زمینه لوازم جانبی شیائومی، تکمیل کرده باشد. فراموش نکنید که در هنگام خرید این محصولات، به اصل بودن آن توجه داشته باشید و از خرید محصولاتی که فیک بوده و غیر قابل اعتماد می باشند، جدا خودداری بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید