رونمایی مایکروسافت از ویندوز 11

در جدیدترین اخبار و تصاویر فاش شده از محیط کاربری ویندوز 11 ، افراد زیادی توانسته اند با محیط این ویندوز، آشنا شوند. بسیاری از افراد با درز کردن عکس و مشخصات این سیستم عامل، پیش بینی کرده اند که این تصاویر جعلی بوده و صحت آن، امکان پذیر نمی باشد.

اما در گزارشی توسط Engadget آمده است که تصاویر فاش شده از سیستم عامل ویندوز 11 ، کاملا واقعی بوده و جزئیات آن نیز در اینترنت منتشر شده است.

در این مقاله می خواهیم اطلاعات بیشتری درباره ی ویندوز 11 و تصاویر بدست آمده از آن به شما کاربران عزیز سیراف کالا دهیم. اگر علاقه مند به خواندن این مقاله هستید، پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این مطلب رو از دست ندهید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

نمایی از ویندوز 11 1024x853 - رونمایی مایکروسافت از ویندوز 11
نمایی از ویندوز 11

تصاویر ویندوز 11 چگونه منتشر شد ؟

در اوایل روز چهارشنبه 26 خرداد بود که تصاویری از ویندوز 11 در محیط اینترنت منتشر شد. اسکرین شات هایی که نشان می دهد این سیستم عامل از منوی استارت متمرکز با گوشی های گرد بهره می برد. نکته ی جالب قضیه اینجا می باشد که بسیاری از افراد به این سیستم عامل دست یافتند و آن را روی دستگاه خود نصب کرده اند که در نوع خود جالب و عجیب می باشد.

البته باید بگوییم که شرکت مایکروسافت در تاریخ 24 ژوئن، قرار است یک رویدادی را برگزار کند و این امکان وجود دارد که در این رویداد، از ویندوز 11 نیز رونمایی کند. با درز چنین خبری، استفاده کنندگان از این سیستم عامل به اوج هیجان رسیده اند و روزشماری می کنند تا این رویداد را تماشا کنند.

بخش Game Pass 1024x819 - رونمایی مایکروسافت از ویندوز 11
بخش Game Pass

در طراحی ویندوز 11 چه تغییراتی به وجود آمده است ؟

در تصاویری که موجود است، تغییر آن چنانی نسبت به ویندوز 10 در این ویندوز به وجود نیامده است اما اصلاحاتی را در پی داشته است تا نسبت به ویندوز 10 ، در ویندوز 11 شاهد یک سیستم عامل کارا تر و بهینه تر باشیم. در این سیستم عامل، اصلاحاتی درباره ی Game Pass بوجود آمده است تا کار کردن با آن آسوده تر شود.

همچنین علاوه بر گوشی های گردی که در این سیستم عامل به چشم می خورند، روش های جدیدی برای کنترل بخش های مختلف نیز وجود دارد که می توان آن را از روی تصاویری که قرار داده شده است، متوجه شد.

بزرگترین تغییری که در این ویندوز به وجود آمد چه است ؟

شاید بزرگترین تغییری که در این ویندوز به وجود آمده است ، تغییرات در نوار ابزار باشد. شرکت مایکروسافت در مورد این تغییر، آیکون اپلیکیشن ها را متمرکز تر کرده و ناحیه اعلانات را شفاف تر و منظم تر کرده و دکمه ی جدید استارت را در ویندوز 11 ، در نظر گرفته است.

نحوه ی کنترل کردن پنجره ها در Win 11 - رونمایی مایکروسافت از ویندوز 11
نحوه ی کنترل کردن پنجره ها در Win 11

آیا سابقه ی بد مایکروسافت در ارائه ی نسخه های متفاوت از ویندوز 10 ، در ویندوز 11 نیز تکرار می شود ؟

مایکروسافت پس از انتشار ویندوز 10 ، به ارائه ی نسخه های متفاوتی از آن مانند 10 S و 10 X پرداخت که هرگز در آن ها موفق نشد. حال بسیاری از افراد ترس آن را دارند که ویندوز 11 نیز مانند ویندوز های اخیر مایکروسافت با شکست مواجه شود اما به نظر می رسد پس از عرضه ی ابتدایی ویندوز 10 در 6 سال پیش ، این شرکت به موفقیت در ارائه ی یک سیستم عامل مناسب و بهینه، دست یافته باشد.

گزینه ی Widgets در ویندوز 11

در نوار ابزار این ویندوز جدید ، شاهد آیکون جدیدی به نام Widgets می باشیم. به نظر این آیکون اشاره ای به برگشت ویجت ها در این ویندوز دارند. در نسخه ی اولیه ی این ویندوز ، دیده شد که تعدادی ویجت جهت مشاهده ی آب و هوا ، اخبار جدید و سایر محتوا ها قرار داده شده اند.

صدای ویندوز جدید

در جدیدترین بخش از افشاهای انجام گرفته شده، شاهد منتشر شدن یک ویدیو در فضای مجازی می باشیم که اشاره به صدای جدید این ویندوز دارد که متفاوت با سایر نسخه ها می باشد. در زیر می توانید این ویدیو را مشاهده نمایید :

این تمام تغییرات است ؟

انتظار می رود این موارد، تنها بخشی از تغییرات گسترده ی مایکروسافت در ویندوز 11 باشد. به احتمال زیاد تا به حال به تعدادی از این تغییرات رسیده ایم و برای کشف سایر تغییرات، باید منتظر منتشر کردن این ویندوز توسط مایکروسافت باشیم.

احتمالا هیجان انگیز ترین کنفرانس و رویداد مایکروسافت در چند دهه ی اخیر، به 24 ژوئن امسال برسد؛ جایی که در آن به احتمال زیاد، قرار است از ویندوز 11 رونمایی شود.

ویندوز 11 دارای طراحی جذابی می باشد - رونمایی مایکروسافت از ویندوز 11
ویندوز 11 دارای طراحی جذابی می باشد

جمع بندی نهایی

ویندوز ، یکی از جذاب ترین بخش های هر سیستم و لپ تاپ می باشد. بنابراین با آپدیت و بروزرسانی آن نیز، باید منتظر یک آدرنالین خالص دیگر باشیم. بسیاری از لپ تاپ های کنونی از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند و به همین علت، ارائه ی یک وینوز جدید، می تواند هیجان بسیاری داشته باشد.

حتما سیراف کالا را دنبال نمایید تا به اطلاعات جذابی که راجع به هر محصول و فناوری است، دست یابید. حتما پس از برگزاری کنفرانس مایکروسافت نیز اطلاعاتی که از این رویداد خارج شده است، در زودترین زمان ممکن بر روی سایت ما قرار می گیرد.

در آخر، پیش بینی می شود ویندوز 11 در اواخر سال جاری یا اوایل سال 2022 وارد بازار شود و به صورت عمومی، عرضه شود. البته افرادی که قصد دارند ، می توانند از نسخه ی ناپایدار این سیستم عامل استفاده نمایند که به صورت طبیعی، دارای باگ ها و مشکلاتی نیز می باشد.

امیدواریم از خواندن این مطلب در سیراف کالا لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید