رونمایی از Realme V15

شاید تا به حال نام برند Realme را نشنیده باشید و ندانید این برند، چه محصولاتی تولید می کند. در پست های قدیمی تر، به معرفی این برند پرداختیم و از ویژگی های منحصر به فرد آن سخن گفته ایم. حال وقت آن رسیده است از جدیدترین محصول این شرکت به نام Realme V15 5G رونمایی کنیم.

برند Realme زیر مجموعه ی شرکت Oppo می باشد و به تازگی توانسته است گوشی های قدرتمندی ساخته و روانه بازار نماید. جدیدترین محصول این شرکت، Realme V15 5G نام دارد و در تابستان 2020 به بازار عرضه شده است.

این گوشی که در زمینه های مختلف، دارای ویژگی های مثبتی بوده است، در حال حاضر در بازار موجود است. حال به معرفی بیشتر این محصول از زوایای متعدد می پردازیم و از شما می خواهیم تا انتهای این مطلب همراه سیراف کالا باشید.

1 7 - رونمایی از Realme V15
Realme V15

طراحی Realme V15 5G

این گوشی از یک طراحی مدرن و زیبا بهره می برد. رنگ آمیزی زیبایی که در بدنه ی این گوشی به چشم می خورد، بسیار دلنواز می باشد و باعث می شود نسبت به نسل های پیشین، متمایز شود. شاید از خودتون بپرسید که چه ترکیب رنگی در این گوشی به کار رفته است؟

این گوشی در سه رنگ آبی، نقره ای و رنگ خاص رنگین کمانی، راهی بازار شده است. رنگ رنگین کمان، دارای دو لایه طیف رنگی می باشد که باعث می شود رنگ های بنفش تا قرمز در سراسر این بدنه، به چشم بخورند. در گوشه ی این طرح، عبارت Dare To Leap نقش بسته شده است.

مشخصات فیزیکی

ابعاد این دستگاه 160.9 در 74.4 در 8.1 می باشد و وزن آن نیز تنها 176 گرم می باشد. صفحه نمایش Realme V15 5G 6.4 اینچ می باشد که رزولوشن آن 2400 در 1080 ، می باشد. نرخ رفرش این صفحه نمایش، 90 هرتز می باشد.

نوع صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی، AMOLED می باشد که به نظر نمونه ای از برند سامسونگ می باشد. به گفته ی شرکت ریلمی، صفحه نمایش این گوشی، 90.8 درصد گوشی را در بر می گیرد و مقدار روشنایی آن نیز 600 نیت می باشد.

همچنین Realme V15 5G در جلوی خود از یک محافظ شیشه ی گوریلا گلس روی صفحه نمایش بهره می برد. در سمت چپ و بالای این دستگاه، شاهد یک حفره ی دوربین سلفی می باشیم که از نظر طراحی مانند نسل قبل خود یعنی V5 5G می باشد.

2 8 - رونمایی از Realme V15
مشخصات V15

دوربین Realme V15 5G

در این گوشی، شاهد 3 دوربین می باشیم که دوربین اصلی آن، دارای لنز 64 مگاپیکسل و دریچه ی دیافراگم f/1.8 می باشد که میدان دید 80.7 درجه ای را به وجود آورده است. دوربین دوم که عنوان اولتراواید را یدک می کشد، دارای لنز 8 مگاپیکسل و دریچه ی دیافراگم f/2.3 می باشد و میدان دید آن، 119 درجه می باشد.

دوربین سوم و آخر Realme V15 5G نیز دارای لنز 2 مگاپیکسل به همراه دریچه ی دیافراگم f/2.4 می باشد. همچنین یک فلش LED نیز در کنار این مجموعه، به کار گرفته شده است.

دوربین سلفی

در بخش سلفی نیز شاهد یک دوربین 16 مگاپیکسلی می باشیم که گشودگی دیافراگم آن f/2.5 می باشد. این دوربین نسبت به نسل قبل خود تنها در بخش دریچه ی دیافراگم، عملکرد بهتری دارد و در محیط های کم نور، ویژگی های بهتری را از خود به جای می گذارد.

3 8 - رونمایی از Realme V15
دوربین های Realme V15

بخش سخت افزاری Realme V15 5G

قلب تپنده یا تراشه ی این گوشی، یک محصول 7 نانومتری Dimensity 800U می باشد که ساخته ی شرکت مدیاتک می باشد. این تراشه دارای 2 هسته ی 2.4 گیگاهرتزی Arm Cortex A76 و 6 هسته ی 2 گیگاهرتزی Arm Cortex A55 می باشد.

همچنین پردازشگر گرافیکی آن نیز Mali G57 MC3 می باشد. حافظه ی داخلی Realme V15 5G 128 گیگابایت از نوع UFS 2.1 می باشد و رم آن نیز LPDDR4X می باشد که ظرفیت آن، 6 و 8 گیگابایت می باشد.

به وسیله ی این مجموعه ی سخت افزاری، این گوشی می تواند برنامه ها و بازی های قدرتمند را اجرا نماید و کاربر می تواند بدون هرگونه کندی، از گوشی خود استفاده کند.

4 7 - رونمایی از Realme V15
تراشه ی این گوشی

باتری Realme V15 5G

شرکت ریلمی برای این گوشی از یک باتری 4310 میلی آمپر استفاده کرده است که در مقایسه با نسل قبل خود که دارای باتری 5000 میلی آمپر بوده است، ضعیف تر می باشد. البته این تغییر، باعث شده وزن گوشی 18 گرم کاهش و ضخامت آن نیز 1 میلی متر کاهش یابد.

ریلمی توان شارژر این گوشی را از عدد 33 به 50 وات، افزایش داده است که این امر باعث می شود Realme V15 5G با سرعت بیشتری شارژ شود. شرکت ریلمی گفته است این گوشی پس از 18 دقیقه، 50 درصد شارژ می شود و همچنین شارژ کامل آن 47 دقیقه طول می کشد که یک عدد جذاب، می باشد.

البته در قسمت باتری این شرکت به همین مقدار بسنده نکرده است و در بسته ی این گوشی، یک شارژر قدرتمند 65 واتی نیز قرار دارد که این حرکت بخاطر حذف شارژر در سایر برند ها، می تواند مورد استقبال عموم، قرار گیرد.

قیمت Realme V15 5G

قبل از اینکه وارد مبحث قیمت شویم، باید بگوییم Realme V15 5G از اندروید 10 و رابط کاربری Realme UI پشتیبانی می کند و از حدود 14 ژانویه ( 25 دی ) روانه بازار می شود.

ریلمی برای این گوشی، قیمت 1499 یوان تعیین کرده است که این قیمت به دلار، معادل 232 می شود. این قیمت مختص مدل 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم می باشد و مدل دیگر آن یعنی 128 گیگابایت حافظه داخلی و رم 8 گیگابایت، برابر 1999 یوان و 309 دلار، می باشد.

جمع بندی نهایی گوشی Realme V15 5G

شاید پس از خواندن این مطلب، بسیاری از افراد همچنان معتقد باشند که هزینه کردن برای برند هایی که نه چندان معتبر می باشند، ارزش ندارد.

5 4 - رونمایی از Realme V15
رنگ نقره ای این گوشی

باید بگوییم که شرکت هایی مانند هواوی و شیائومی نیز از پله های پایین تر شروع به کار کرده اند و اکنون در جهان، طرفداران خاص خود را دارند.

شرکت ریلمی نیز به تازگی وارد بازارهای جهانی شده است و توانسته است نظر مثبت بسیاری از افراد را کسب نماید. این شرکت با تولید گوشی V15 5G که دارای مشخصات قدرتمندی می باشد، به نظر می رسد قصد تسخیر بازار موبایل در سراسر جهان را داشته باشد.

با توجه به مشخصات ارائه شده در این مقاله، به نظر می رسد این گوشی با چنین ویژگی ها و مشخصاتی و با قیمت مناسب، گزینه ی خرید بسیاری از افراد باشد.

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید