بهترین گجت های شیائومی

مقدمه ای بر گجت های شیائومی

دنیای تکنولوژی و فناوری روز به روز در حال پیشرفت می باشد و در این زمینه، شرکت های بسیاری فعال هستند. شیائومی یکی از این شرکت ها می باشد. در حال حاضر گجت های شیائومی توسط افراد زیادی استفاده می شوند و کاربرد آن ها در زندگی روزمره هر شخص به صورت غیرقابل انکاری، مشاهده می شود. این گجت ها دسته بندی های مختلفی را در بر می گیرند. از جاروبرقی هوشمند گرفته تا اسکوتر و دوچرخه برقی، تماما از محصولات جذابی می باشد که برند شیائومی با هوشمند سازی آن ها، چنین محصولاتی را تولید کرده و عموم مردم در حال استفاده از آن ها می باشند.

در این مقاله می خواهیم درباره گجت های شیائومی، اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم و از آن ها بیشتر بدانیم. اگر به برند شیائومی یا گجت های آن علاقه مند هستید و می خواهید در رابطه با این محصولات شگفت انگیز، اطلاعاتی جامع بدست بیاورید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

گجت چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از اینکه وارد موضوع گجت های شیائومی شویم، می خواهیم در ابتدا تعریفی از گجت ارائه دهیم و درباره ی آن اطلاعاتی را بدست بیاوریم. واژه گجت ( Gadget ) در مسائل و زمینه های مختلفی استفاده می شود. تعریف این مفهوم، بدین صورت می باشد که محصولی جذاب با بهره مندی از سیستمی هوشمند که قبل از همه گیری استفاده شود. در واقع فرض کنید محصولی به نام اسکوتر را در نظر داریم. این محصول تا هنگامی که همگانی نشود و به صورت نوپا در بازار حضور داشته باشد به آن گجت گفته می شود.

البته در دنیای کنونی، معمولا به محصولاتی که تازه وارد بازار شده اند و از سیستم جذاب و خارق العاده ای برای موضوعات استفاده می کنند، گجت گفته می شود. مچ بند های هوشمند نمونه ای از گجت ها می باشند که در بازار موجود بوده و از آن ها برای موارد مختلفی، استفاده می شود.

نگاهی به گجت های شیائومی

در ادامه این مقاله، می خواهیم گجت های شیائومی که وارد بازار شده اند را بررسی کنیم. نکته ی مهم در رابطه با این معرفی، این می باشد که ممکن است از دسته بندی محصول مورد نظر، تعداد بیشتری از یک مورد وجود داشته باشد اما ما تنها به یک مدل از این گجت ها، اشاره خواهیم داشت.

1- ساعت هوشمند

01 2 - بهترین گجت های شیائومی
ساعت هوشمند

نخستین محصول از گجت های شیائومی، مربوط به ساعت هوشمند می باشد. این محصول که عمده استفاده ی آن، نمایش ساعت می باشد، دارای امکانات و کاربرد های زیادی می باشد. اصلی ترین بخش این ساعت، این می باشد که می توان آن را با موبایل خود همگام سازی کرده و با استفاده از ساعت، برخی از کار های موبایل را انجام داد. به عنوان مثال می توانید به محض دریافت پیامک، آن را بر روی ساعت هوشمند خود مشاهده نمایید یا می توانید با ساعت خود، موزیک ها را دسته بندی نمایید. این ساعت های هوشمند دارای باتری بوده و با شارژ آن می توان به مدت زیادی از آن ها بهره برد. از دیگر ویژگی هایی که این محصولات دارند، می توان به شمارش ضربان قلب، گام شمار، شتاب سنج و … اشاره کرد. Redmi Watch 2 Lite نمونه ای از این ساعت ها می باشد.

2- هندزفری بلوتوثی

02 1 - بهترین گجت های شیائومی
هندزفری بلوتوثی

دومین مورد از گجت های شیائومی، مربوط به هندزفری بلوتوثی می باشد. این محصول به راحتی می تواند با موبایل ست شده و بر اساس آن، موزیک را به صورت بی سیم برای مخاطب، پخش کند. این محصول دارای باتری بوده و با شارژ آن می توان در محیط های باز استفاده کرد و از آن لذت برد. همچنین امکان مکالمه نیز با این هندزفری ها می باشد. Airpods Pro 3 نمونه ای از این محصولات می باشد.

ادامه گجت های شیائومی

3- مچ بند هوشمند

03 2 - بهترین گجت های شیائومی
مچ بند هوشمند

یکی دیگر از گجت های شیائومی که در دسته بندی ساعت های هوشمند نیز قرار می گیرد، مچ بند های هوشمند می باشد. این محصولات کمی متفاوت با ساعت های هوشمند بوده و معمولا از قیمت کمتری نیز برخوردار می باشند. اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث، سنجش میزان اکسیژن خون، گام شمار، اثر انگشت، سنجش ورزش و پیاده روی، نمایش آب و هوا، تقویم، کنترل موسیقی، نمایش اعلان های تلفن همراه و … از جمله ویژگی های هیجان انگیز این گجت ها می باشند. Mi Band 7 نمونه ای از این محصولات می باشد.

4- کاغذ دیجیتال

04 2 - بهترین گجت های شیائومی
کاغذ دیجیتال

یکی از گجت های شیائومی که بسیار جذاب و در عین حال شگفت انگیز است، کاغذ دیجیتالی می باشد. کاغذ دیجیتالی، از جمله محصولاتی می باشد که می تواند جایگزین کاغذ های فیزیکی جهت یادداشت یا نقاشی و طراحی شود. این محصول فوق العاده کاربردی بوده و می تواند علاوه بر کارایی فوق العاده، به پاکسازی محیط زیست نیز کمک کند. همچنین این محصول در دو سایز 13.5 و 10 اینچی توسط شیائومی تولید شده و می توان به راحتی آن را به هر محلی که دوست داریم، حمل کنیم و از آن استفاده نماییم. گجت مورد نظر، دارای 2 دکمه جهت پاک کردن صفحه و قفل کردن می باشد و می توان با یک باتری سکه ای، آن را تا مدت ها در اختیار داشته باشیم. کاغذ دیجیتالی شیائومی مدل XMXHB02WC نمونه ای از این محصول می باشد.

سایر گجت های تولید شده توسط شیائومی

5- ویدیو پروژکتور

05 2 - بهترین گجت های شیائومی
ویدیو پروژکتور

یکی دیگر از گجت های شیائومی که آن را تولید کرده است، ویدیو پروژکتور می باشد. این محصول که می تواند تصاویر را در ابعاد بزرگتر نشان دهد، بسیار کارآمد بوده و می توان از آن برای استفاده های مختلفی، بهره برد. ویدیو پروژکتوری که شیائومی آن را تولید کرده است، یک کیلوگرم تنها وزن داشته و می تواند به مدت زمان زیادی، دوام بیاورد. این محصول قابلیت نصب بر روی دیوار، زمین یا سقف را دارد و می توان از آن در محیط های مختلفی استفاده کرد. نمونه ای از این محصول که توسط شیائومی تولید شده است، Wanbo T2 می باشد.

6- ترازو دیجیتال

06 2 - بهترین گجت های شیائومی
ترازو دیجیتال

یکی دیگر از محصولات جذاب که در دسته ی گجت ها نیز قرار می گیرد، ترازو دیجیتال می باشد. این محصول که با استفاده از یک باتری فعالیت می کند، دارای مزایای فوق العاده ای نسبت به ترازو های عادی می باشد. این محصول دارای سیستم کم مصرفی بوده و می تواند خود را به صورت خودکار، خاموش کند. همچنین نمایشگر LED این محصول با نور سفید کار می کند. علاوه بر این می توان این محصول را به گوشی هوشمند خود متصل کرد و اطلاعات خود را بر روی گوشی، ثبت کرد. Mi Smart Scale 2 نمونه ای از این محصول می باشد.

7- دوربین مداربسته

07 1 - بهترین گجت های شیائومی
دوربین مداربسته

یکی دیگر از گجت های شیائومی، مربوط به دوربین مداربسته می باشد. این محصول شیائومی که در دست محصولات امنیتی قرار دارد، دارای وزن 250 گرم بوده و می توان به صورت بی سیم، آن را مدیریت کرد. این محصول قابلیت اتصال به نرم افزار در تلفن همراه را داراست و می توان به وسیله مادون اینفرارد که در محصول گنجانده شده است، در شب نیز تصاویر را شفاف و با وضوح بالا دید.

دیگر گجت های شیائومی که می توان آن ها را تهیه کرد

8- دوچرخه برقی تاشو

08 1 - بهترین گجت های شیائومی
دوچرخه برقی تاشو

یکی از گجت های شیائومی که جذابیت زیادی دارد، دوچرخه برقی تاشو شیائومی می باشد. این محصول می تواند در کسب سلامتی بسیار نقش داشته باشد. همینطور به دلیل تاشو بودن آن، به دلیل اینکه محیط کمی را تصرف می کند، می توان از آن در مسافرت نیز استفاده کرد. این محصول دارای وزن 15 کیلوگرم بوده و از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. علاوه بر این می توانید این محصول را به برنامه ی مشخص شده توسط شیائومی متصل نمایید و اطلاعات جذابی را از آن بدست بیاورید. XMDZLZXC01QJ نمونه ای از این دوچرخه ها می باشد.

9- اسکوتر برقی

09 3 - بهترین گجت های شیائومی
اسکوتر برقی

دیگر محصولی که شیائومی آن را تولید کرده است و باید آن را در دسته بندی های حمل و نقل و سرگرمی قرار دهیم، اسکوتر برقی می باشد. این محصول، از گجت های شیائومی بوده و بسیار جذاب و هوشمند می باشد. این محصول دارای وز ن14 کیلوگرم بوده و تا 100 کیلوگرم ظرفیت دارد. این اسکوتر دارای یک باتری بوده که باید برای شارژ آن، 8 ساعت زمان نیاز است. همچنین با یکبار شارژ کردن این محصول، می توان از آن تا 45 کیلومتر استفاده کرد. همچنین حداکثر سرعتی که این محصول ارائه می کند، 25 کیلومتر بر ساعت است. Pro 2 Sun3510 نمونه ای از این محصول می باشد.

 10- جاروبرقی رباتیک

10 1 - بهترین گجت های شیائومی
جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی، از جمله گجت های شیائومی می باشد که بسیار پر طرفدار است. این محصول دارای قدرت مکش 3000 پاسکال بوده و می تواند با مشخص کردن محدوده ی نظافتی، محیط مورد نظر را پاکسازی کند. این محصول بسیار کم صدا بوده و می توان در منزل و محل کار از آن استفاده کرد. Mop 2 Pro نمونه ای از این محصول می باشد.

جمع بندی نهایی

امروزه فناوری های نوین، تمام دنیا را قبضه کرده اند. گجت های جدیدی که روز به روز در حال تحول بوده و می توانند سهولت و کارایی را به افراد تقدیم کنند. گجت هایی که در حال حاضر توسط برند های مختلف و معتبری همچون شیائومی تولید می شوند، باعث شده اند زندگی افراد دگرگون شده و کیفیت به همراه سهولت را به ارمغان بیاورند. بنابراین می توان به این محصولات به دید فناوری های نوظهوری که قادر به تغییر دنیای اطراف ما می شوند، نگاه کرد. البته که هر شرکت و برندی قادر به تولید محصولات با کیفیت نمی باشد و باید در هنگام انتخاب، به برند تولید کننده و کیفیت کار آن توجه داشت. شیائومی نمونه ای از این شرکت ها می باشد که با دقت بالا، کیفیت مثال زدنی را برای مخاطبین خود، به ارمغان می آورد.

در این مقاله راجع به گجت های شیائومی صحبت کردیم. لازم به ذکر است که موارد فوق تنها گوشه ای از این موارد می باشند و محصولات بیشتری توسط این برند تولید و وارد بازار شده است که در این بخش نسبت به معرفی آن ها، اقدام نشده است. البته باید بگوییم که ذکر موارد فوق، از مهم ترین محصولاتی می باشند که در شرکت شیائومی تولید و عرضه شده است. در انتهای این مقاله، تشکر می کنیم از شما مخاطبین گرامی بابت مطالعه ی این مقاله. امیدواریم اطلاعات ارزشمند، مفید و مناسبی را از آن دریافت کرده باشید. همچنین توصیه می کنیم از دیگر مقالات سیراف کالا نیز بازدید کنید تا اطلاعات شما در زمینه های مختلف افزایش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید