بهترین لپ تاپ های دانشجویی

امروزه لپ تاپ ها بخش عمده ای از زندگی افراد را پوشش می دهند و در مصارف گوناگونی و در زمینه های مختلف از آن ها استفاده می شود. از عمده کاربرد های لپ تاپ های دانشجویی می باشد. بسیاری از دانشجویان به وسیله ی لپ تاپ، کار های مهندسی، کارهای حسابداری، کارهای نرم افزاری و . . . را انجام می دهند.

امروزه لپ تاپ ها بخش عمده ای از زندگی افراد را پوشش می دهند و در مصارف گوناگونی و در زمینه های مختلف از آن ها استفاده می شود. از عمده کاربرد های لپ تاپ برای دانشجویان می باشد. بسیاری از دانشجویان به وسیله ی لپ تاپ، کار های مهندسی، کارهای حسابداری، کارهای نرم افزاری و . . . را انجام می دهند. بنابراین لپ تاپ های دانشجویی، باید نیاز این افراد را تأمین نماید.

همانطور که می دانید لپ تاپ ها در کیفیت و ویژگی های متفاوت با ابعاد و قیمت های گوناگون وجود دارد و بسته به نوع استفاده ای که از آن می کنیم، باید آن لپ تاپی که مناسب نیازمان می باشد را خریداری نماییم. حال می خواهیم نگاهی به بهترین لپ تاپ های دانشجویی بیاندازیم و آن ها را بررسی نماییم. لازم به ذکر است این لیست از قیمت کم به زیاد مرتب شده و مطابق با قیمت، هرچه به آخر لیست نزدیکتر شویم، لپ تاپ های قدرتمند تر و گران تری را شاهد خواهیم بود.

1- لپ تاپ ایسر اسپایر مدل A315

سری لپ تاپ های اسپایر مدل A315 ایسر، از اقتصادی ترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشند که دارای تنوع متفاوتی می باشند و از قیمت نزدیک 6 میلیون تومان تا بیش از 10 میلیون تومان وجود دارند. اگر می خواهید لپ تاپی با کمترین هزینه و امکانات مناسب تهیه نمایید، می توانید این نوع لپ تاپ را مورد نظر داشته باشید که از بهترین لپ تاپ های دانشجویی می باشد. این لپ تاپ دارای رم 4 گیگابایت و پردازنده ی سلرون N4000 اینتل می باشد. در این لپ تاپ از روکش مات بر روی نمایشگر استفاده شده است که مانع انعکاس نور می شود. این دستگاه مناسب کارهای روزانه، وب گردی و مشاهده ی فیلم و انجام کار های ورد و اکسل و پاورپوینت می باشد.

لپ تاپ ایسر مدل اسپایر A315 1024x576 - بهترین لپ تاپ های دانشجویی

2- لپ تاپ لنوو مدل آیدیاپد 330

مورد دوم از لیست بهترین لپ تاپ های دانشجویی به شرکت لنوو و مدل آیدیاپد 330 می رسد. این لپ تاپ از سرسخت ترین رقیب های شرکت ایسر و مدل اسپایر A315 می باشد. این لپ تاپ دارای رم 4 گیگابایت و پردازنده ی سلرون N4000 می باشد و قیمت آن در حدود لپ تاپ اسپایر A315 ایسر می باشد. اما این لپ تاپ نسبت به لپ تاپ ایسر، دارای وزن بیشتر، حافظه ی ذخیره سازی کمتر و باتری ضعیف تر می باشد.

لپ تاپ لنوو مدل آیدیاپد 330 1024x576 - بهترین لپ تاپ های دانشجویی

3- لپ تاپ اچ پی مدل 255

لپ تاپ اچ پی مدل 255، دارای پردازنده های تازه به قدرت برگشته ی AMD می باشند. این لپ تاپ دارای پردازنده ی Ryzen 3 می باشد که از نظر قدرت، با پردازنده ی Core i5 سری U برابری می کند. این میزان از قدرت، باعث می شود تا به راحتی این لپ تاپ را برای مصارف روزانه، انجام بازی های قوی و سایر کار ها، به کار بیاید. بازی های مانند فیفا 20 با کیفیت HD روی این لپ تاپ اجرا می شود. البته با این رنج قیمتی، نباید انتظارات بالایی از اجرای بازی های سنگین داشته باشیم اما تا حدودی این لپ تاپ توانایی های زیادی در اجرای بازی های قدرتمند، دارد.

لپ تاپ اچ پی مدل 255 1024x576 - بهترین لپ تاپ های دانشجویی

4- لپ تاپ لنوو مدل تینک پد E590

همانطور که پیشتر در لیست بهترین لپ تاپ های دانشجویی نام شرکت لنوو ذکر شد، شماره ی 4 اقتصادی ترین لپ تاپ های دانشجویی باز هم متعلق به شرکت لنوو می باشد. لپ تاپ های سری تینک پد E، مناسب مهندسان و کار های مهندسی می باشد و از این نظر، آمار فروش بالایی را به نام خود ثبت کرده است. این لپ تاپ دارای امکانات زیادی از جمله کیفیت ساخت بالا و کیبورد منحصر به فرد و درگاه های فراوان می باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده ی Core i3، رم چهار گیگابایت و هارد یک ترابایت می باشد. اگر به صورت مداوم وبگردی می کنید یا با برنامه های مهندسی یا آفیس، کار می کنید، پیشنهاد می دهیم این لپ تاپ قدرتمند را به لیست لپ تاپ های مناسب، برای خود، بیافزایید.

لپ تاپ لنوو مدل تینک پد E590 1024x576 - بهترین لپ تاپ های دانشجویی

5-  لپ تاپ اچ پی مدل 15s

این لپ تاپ، از به صرفه ترین و مناسب ترین لپ تاپ های دانشجویی ممکن در این لیست می باشد. این لپ تاپ از پردازنده ی قدرتمند Ryzen 3 بهره می برد اما عامل اصلی سرعت بالای این لپ تاپ، حافظه ی SSD ی موجود در آن می باشد که از درگاه M.2 بهره می برد. به وسیله ی این حافظه، می توانید به سرعت ویندوز خود را روشن نمایید و از انجام کار ها با سرعت بالا، لذت ببرید. این لپ تاپ دارای نمایشگر Full HD و روکش مات می باشد که در کمتر لپ تاپی در این لیست، شاهد آن بوده ایم.

لپ تاپ اچ پی مدل 15s 1024x576 - بهترین لپ تاپ های دانشجویی

6- لپ تاپ لنوو مدل آیدیاپد L340

اگر نمایشگر Full HD و حافظه ی SSD برایتان مهم نمی باشد و قصد هزینه کردن بیشتر در حدود 10 میلیون تومان را دارید، پیشنهاد ما به شما، لپ تاپ لنوو آیدیاپد L340 می باشد. این لپ تاپ از پردازنده ی قدرتمند Core I5 بهره می برد و دارای کارت گرافیک NVIDIA MX می باشد. این بدین معنا می باشد که شما می توانید به راحتی برنامه های سنگین مهندسی را اجرا نمایید و از بازیهای نه چندان سنگین و برنامه های ویرایش عکس استفاده نمایید. این لپ تاپ دارای ویژگی های خاصی می باشد که در این رنج لپ تاپ های دانشجویی، به ندرت یافت می شود و آن، فناوری Dolby Audio می باشد. به وسیله ی این ویژگی، صدای جذاب و با کیفیتی از لپ تاپ پخش می شود.

لپ تاپ لنوو مدل آیدیاپد L340 1024x576 - بهترین لپ تاپ های دانشجویی

7- لپ تاپ ایسر مدل اسپایر A315

شاید با خواندن اسم این لپ تاپ شگفت زده شوید این لپ تاپ در ابتدای لیست و در قسمت ارزان ترین لپ تاپ های دانشجویی و اقتصادی قرار داشت و حالا انتهای این لیست نیز می باشد. همانطور که پیشتر ذکر گردید، این لپ تاپ انواع مختلفی دارد که در محدوده قیمت های گوناگونی وجود دارد. اگر قصد دارید بیش از 10 میلیون تومان هزینه کنید، پیشنهاد ما به شما، مدل اسپایر A315 که از پردازنده ی بسیار قدرتمند اینتل، یعنی Core i7 بهره می برد، می باشد. این لپ تاپ دارای رم بالای 8 گیگابایت، هارد دیسک یک ترابایت و کارت گرافیک NVIDIA GeoForce MX130 می باشد. تفاوت این مدل از لپ تاپ ایسر با لپ تاپ شماره یک لیست بهترین لپ تاپ های دانشجویی، تنها در مشخصات سخت افزاری می باشد و تفاوت دیگری در ظاهر آن وجود ندارد.

لپ تاپ ایسر مدل اسپایر A315 1024x576 - بهترین لپ تاپ های دانشجویی

 

دیدگاهتان را بنویسید