برترین لوازم جانبی پلی استیشن 4

اگرچه کنسول پلی استیشن 5 به تازگی راهی بازار شده است اما بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند علاقه به پلی استیشن 4 یا عدم توانایی مالی برای خرید آن، اقدام به نگهداری از پلی استیشن 4 می کنند. تیم سیراف کالا بر خود لازم دیده است تا مطلبی درباره ی لوازم جانبی پلی استیشن 4 تهیه نماید تا به مخاطبینی که این کنسول را دارند، احترام بگذارد.

پلی استیشن 4 به خودی خود، یک کنسول بسیار جذاب می باشد که می تواند بازی های مختلف با قدرت گرافیکی بالایی را اجرا نماید. اگر این مشخصه را کنار بگذاریم، قطعا در کنار آن، استفاده از وسایل جانبی دیگری، می تواند هیجان کار را دو چندان کند.

برای مثال هدست واقعیت مجازی، یک نوع از لوازم جانبی پلی استیشن 4 است که به افزایش کیفیت این کنسول، کمک شایانی می کند.

در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا می شویم. اگر کنسول پلی استیشن 4 دارید یا قصد خرید آن را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما ادامه مطلب را مشاهده کنید تا اطلاعات مفیدی درباره ی لوازم جانبی پلی استیشن 4 بدست بیاورید.

مقدمه

در ابتدا باید بگوییم که برای انجام بازی های پلی استیشن 4، تنها به کنسول و یک دسته یا کنترلر احتیاج دارید؛ بنابراین لیست زیر، تنها به لوازم جانبی پلی استیشن 4 اشاره می کند.

لیست برترین لوازم جانبی پلی استیشن 4

– کنترلر دوال شاک 4

کنترلر دوال شاک 4 - برترین لوازم جانبی پلی استیشن 4
کنترلر دوال شاک 4

شرکت سونی در تولید کنترلر دوال شاک 4 خود، از تمام فاکتور های ارزشمند برای بهبود کیفیت این محصول، بهره برده است. استفاده از گریپ قطورتر و افزودن تعدادی سنسور های حرکتی جدید، باعث افزایش قدرت و ارگونومی بهتر محصول شده است.

این کنترلر به راحتی می تواند رقیبان خود را به چالش بکشد. شاید درست باشد که بگوییم کنترل دوال شاک 4 بهترین انتخاب برای کنسول پلی استیشن 4 بوده است.

بسیاری از افراد در هنگام خرید پلی استیشن 4، از یک کنترلر اضافه برای بازی با سایر افراد استفاده می کنند. به همین علت، به این محصول در بخش لوازم جانبی پلی استیشن 4 اشاره شده است.

– داک شارژر کنترلر دوال شاک 4

داک شارژر کنترلر های دوال شاک 4 - برترین لوازم جانبی پلی استیشن 4
داک شارژر کنترلر های دوال شاک 4

یکی از ناامید کننده ترین وضعیت هایی که می تواند برای یک گیمر به وجود آید، اتمام شارژ دستگاه در حین بازی می باشد. در این حالت، باید به دنبال کابل شارژر بگردید و در نزدیکی تلویزیون بنشینید تا دسته ها شارژ شوند و همزمان به انجام بازی مشغول شوید.

یکی از جذاب ترین وسایل لوازم جانبی پلی استیشن 4 ، داک شارژر کنترل دوال شاک 4 می باشد. این محصول به نحوی تولید شده است که بتواند دو کنترلر را همزمان شارژ نماید.

برای استفاده از این محصول، کافی است هنگامی که نیازی به استفاده از کنترلر ها ندارید، آن ها را روی محفظه ی مخصوص داک قرار دهید. به این ترتیب این داک کنترلر ها را شارژ می کند تا در لحظه ی بعدی که قصد انجام بازی را دارید، با کمبود شارژ کنترلر مواجه نشوید.

– هارد اکسترنال

معمولا گیمر ها برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی، نیاز به یک محصولی دارند تا بتوانند فایل های لازم را درون آن نگهداری نمایند. هارد اکسترنال، از جمله لوازم جانبی پلی استیشن 4 می تواند باشد. این محصول در صورتی مورد نیاز کاربر می باشد که بخواهد ظرفیت مناسبی برای ذخیره سازی فایل های موجود درون کنسول خود، داشته باشد.

ادامه لیست برترین لوازم جانبی پلی استیشن 4

– فرمان تراست مستر T300RS

فرمان تراست مستر - برترین لوازم جانبی پلی استیشن 4
فرمان تراست مستر

به یکی از فوق العاده ترین و هیجان انگیز ترین لوازم جانبی پلی استیشن 4 رسیده ایم؛ جایی که در آن می خواهیم محصولی به نام فرمان و پدال را به شما معرفی کنیم. این محصول شگفت انگیز، شما را به دل یک رالی جذاب می کشاند.

اگر به رانندگی و تجربه ی آن علاقه ی وافری دارید، پیشنهاد می کنیم حتما فرمان تراست مستر T300RS را در نظر داشته باشید؛ زیرا این محصول شما را به یک شبیه سازی رانندگی دعوت می کند. این محصول، دارای قدرت و کیفیت مناسب می باشد و می توان از آن در پلی استیشن 3 و 5 نیز استفاده کرد.

– هدست واقعیت مجازی VR

هدست واقعیت مجازی VR - برترین لوازم جانبی پلی استیشن 4
هدست واقعیت مجازی VR

به احتمال زیاد، نام هدست واقعیت مجازی به گوشتان خورده است. این محصول با شکل و شمایل جذابی تولید شده و می تواند شما را به دل ماجراجویی های موجود درون بازی ها ببرد. این وسیله روی سر نصب می شود و می تواند به وسیله عینک تعبیه شده روی آن، به محیط 3 بعدی بازی ها ورود پیدا کنید.

یکی از جذاب ترین بازی هایی که می توان به وسیله ی این محصول آن را تجربه کرد، رزیدنت اویل 7 می باشد.

– دوربین پلی استیشن

دوربین پلی استیشن، از دیگر لوازم جانبی پلی استیشن 4 می باشد که می توان به وسیله ی آن، حرکات بدن و دستان را پایش و آن را به درون محیط بازی، ارسال کرد. البته کاربرد های این محصول تنها به این قسمت محدود نمی شود و می توان از آن درون لایو استریم نیز استفاده کرد.

جمع بندی نهایی درباره ی لوازم جانبی پلی استیشن 4

معمولا برای محصولات پرطرفدار، لوازم جانبی هایی تدارک دیده می شود. یکی از این محصولات پرطرفدار که در کشور خودمان نیز بسیاری از افراد، شیفته آن شده اند، پلی استیشن 4 می باشد.

همانطور که انتظار می رفت، به مرور زمان برای این محصول نیز لوازم جانبی مختلفی تولید شده که برخی از آن ها، تجربه ی بازی را تا چندین برابر افزایش داده اند.

در لیست بالا، نام برخی از پرطرفدارترین لوازم جانبی پلی استیشن 4 بیان شد. غیر از لیست فوق، تعدادی دیگر نیز لوازم جانبی پلی استیشن 4 وجود دارد. برخی از این محصولات عبارتند از:

اس اس دی سامسونگ، افزونه پشتی کنترلر دوال شاک 4، کنترلر های پلی استیشن موو و هدست بی سیم.

امیدواریم از خواندن این مقاله که توسط تیم سیراف کالا تهیه شده، لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید