برترین تبلت های ویندوزی بازار

تبلت ها، خانواده ای از محصولات جذاب در عرصه ی تکنولوژی بوده اند که در حیطه ی کاری بیشتر از گوشی و کمتر از لپ تاپ، کاربرد دارند. یکی از دسته بندی های تبلت ها، به محیط کاربری آن ها محدود می شود. جایی که اندروید، آی او اس و ویندوز، از معروف ترین آن ها می باشند. تبلت های ویندوزی، از جذاب ترین تبلت های موجود در بازار هستند که استفاده از آن ها، هیجان انگیز می باشد.

تبلت های ویندوزی، می توانند در ابعاد و وزن کوچکتر، به کاربران خدمات ارائه دهند. این محصولات، مناسب افرادی می باشد که می خواهند به نوعی از یک لپ تاپ کوچکتر بهره ببرند.

تبلت های ویندوزی به دلیل ابعاد کوچکتر و قابلیت حمل آسان تر، بسیار مورد انتخاب افراد می باشد. در ادامه بیشتر با تبلت های ویندوزی آشنا می شویم و برترین های آن را که در بازار موجود است، مورد ارزیابی قرار می دهیم.

اگر قصد خرید تبلت ویندوزی دارید و نمی دانید که کدام مدل از سایر رقبا، بهتر عمل می کند، حتما این مقاله از سیراف کالا را دنبال کنید تا به اطلاعات جذابی دست یابید.

نگاهی جامع به تبلت های ویندوزی

در ابتدای این امر، مایکروسافت با ارائه ی تبلت های سرفیس خود، کلید آغاز تبلت های ویندوزی را زد و پس از این شرکت، برند های گوناگون دیگری نیز پا به عرصه نهادند و تبلت های ویندوزی متنوعی را تولید کرده اند.

البته باید بگوییم که سرفیس ها به دلیل یکپارچگی جذابی که میان نرم افزار و سخت افزار خود دارند، جذاب تر از سایر رقبا عمل کرده است و به همین علت، از طرفداران بیشتری برخوردار است.

با توجه به اینکه در بازار، تبلت های ویندوزی متنوعی موجود است که هر کدام دارای عملکرد متفاوتی از یکدیگر می باشند، تیم سیراف کالا تصمیم گرفته است که در این مقاله، به بررسی و ارائه برترین تبلت های ویندوزی موجود در بازار کرده است.

اگر تصمیم دارید که یک تبلت ویندوزی بخرید، پیشنهاد می کنیم از لیست زیر، اقدام به تهیه ی آن نمایید.

لیست برترین تبلت های ویندوزی موجود در بازار

– تبلت ایکس ویژن مدل P100 XE1081W

تبلت ایکس ویژن مدل P100 XE1081W - برترین تبلت های ویندوزی بازار
تبلت ایکس ویژن مدل P100 XE1081W

شاید با شنیدن نام ایکس ویژن که یک برند ایرانی است، مقداری تعجب کنید اما باید بگوییم این برند، در حوزه ی تبلت های ویندوزی نیز ورود کرده و باید بگوییم محصولات مناسبی را راهی بازار کرده است. تبلت P100 XE1081W دارای نمایشگر 10.1 اینچی می باشد که دارای حاشیه های قابل توجهی می باشد.

این محصول رزولوشن 1280 در 800 را تولید می نماید. همچنین پردازنده ی این محصول، اینتل اتم Z3735D می باشد که دارای 4 هسته است. همچنین رم 6 گیگابایت نیز درون این محصول قرار گرفته است. از دیگر مشخصات این تبلت نیز می توان به باتری 7900 میلی آمپری و ویندوز 8.1 اشاره کرد.

– مایکروسافت مدل سرفیس پرو 7

سرفیس پرو 7؛ از جمله تبلت های ویندوزی جذاب - برترین تبلت های ویندوزی بازار
سرفیس پرو 7؛ از جمله تبلت های ویندوزی جذاب

قطعا اسامی جذاب این لیست را، سرفیس های مایکروسافت تشکیل داده اند. سرفیس پرو 7، از مدل های جدید و جذاب این برند می باشد که دارای پردازنده های Core i3، Core i5 و Core i7 می باشد. رم های در نظر گرفته شده برای این تبلت، 4، 8 و 16 گیگابایت می باشد و می توان در کنار آن، از یک ترابایت حافظه ی SSD نیز بهره برد.

صفحه نمایش سرفیس پرو 7، 12.3 اینچی می باشد که رزولوشن تولیدی آن، 1824 در 2736 است. همچنین باتری به کار رفته در این تبلت نیز 43.2 وات ساعت می باشد که به این معنا می باشد تا 10.5 ساعت می توان از آن، انتظار شارژدهی داشت.

ادامه ی لیست برترین تبلت های ویندوزی موجود در بازار

– مایکروسافت مدل سرفیس Go 2

سرفیس Go 2 - برترین تبلت های ویندوزی بازار
سرفیس مدل Go 2

نسخه ی دیگری که قرار است از سرفیس در این لیست اعلام شود، Go 2 می باشد که پس از عرضه ی نسخه ی ابتدایی آن در سال نخست، با استقبال استفاده کنندگان مواجه شد و پس از آن، مایکروسافت اقدام به تولید نسخه ی دوم از این مجموعه کرد.

این تبلت دارای پردازنده ی Core M3 یا پنتیوم گلد 4415Y می باشد. رم این تبلت در دو نوع 4 و 8 گیگابایتی استفاده می شود و می توان از حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی یا 128 گیگابایتی استفاده کرد.

نمایشگر این تبلت 10.5 اینچی می باشد و رزولوشن تولیدی آن نیز برابر با 1280 در 1920 است. البته جذاب ترین بخش این محصول را می توان به کیبورد خوش ساخت آن دانست که کاربری آن بسیار مطلوب است و از قلم دیجیتالی نیز پشتیبانی می کند.

– تبلت ایسر مدل سوئیچ 5

تبلت ایسر مدل سوئیچ 5 - برترین تبلت های ویندوزی بازار
تبلت ایسر مدل سوئیچ 5

ایسر، از جمله شرکت هایی می باشد که هر ساله، لپ تاپ ها و تبلت های گوناگونی را به بازار عرضه می کند. اگر قصد دارید هزینه ی گزافی که باید برای سرفیس خرج کنید را انجام ندهید، پیشنهاد می کنیم به سمت ایسر سوئیچ 5 بروید که یک تبلت ویندوزی جذاب است.

این تبلت دارای پردازنده ی Core i3 و Core i5 می باشد که در 2 نسخه با رم 4 و 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 یا 256، قابل انتخاب است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 12 اینچی از نوع IPS می باشد که می تواند رزولوشن 1440 در 2160 تولید نماید.

جمع بندی نهایی

علاوه بر برند هایی که در لیست بالا ذکر شد، برند های دیگری نیز اقدام به تولید تبلت های ویندوزی می نمایند. یوگابوک و لنوو از دیگر تبلت های ویندوزی موجود در بازار می باشند که می تواند نگاه خریدار را به خود، بدوزد.

همانطور که بالاتر نیز اعلام کرده ایم، بیشترین سهم بازار از تبلت های موجود را نسخه های اندرویدی در دست دارد. بعد از این سیستم عامل، آی او اس از اپل و ویندوز رتبه های بعدی را دارند.

اگر به محیط ویندوز علاقه مند هستید و دوست دارید علاوه بر لپ تاپ ویندوزی، یک تبلت ویندوزی نیز در اختیار داشته باشید تا بتوانید کارهای کوچکتر خود را با آن انجام دهید، پیشنهاد می کنیم حتما نگاهی دوباره به لیستی که توسط سیراف کالا تهیه شده بیندازید تا به خوبی بتوانید یک خرید ایده آل داشته باشید.

امیدواریم از خواندن این مطلب در سایت سیراف کالا، لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید