چرا باید سامسونگ مدل گلکسی A52 بخریم؟

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A52 از جمله ادامه دهندگان گوشی جذاب و پرطرفدار A51 است. این گوشی که نسبت به مدل قبلی خود، دارای بهبود هایی می باشد، امروزه بسیار پرمخاطب می باشد. در ادامه می خواهیم بگوییم که چرا گوشی A52 سامسونگ مناسب برای خرید می باشد و می توان آن را در لیست خود جهت خرید قرار داد.

سامسونگ برای این گوشی از بهبود های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده کرده است تا بتواند این گوشی را قدرتمند تر از نسل قبلی خود کرده باشد.

در ادامه بیشتر با این گوشی آشنا می شویم و پرده از مشخصات آن، برخواهیم داشت. اگر علاقه مند به گوشی A52 سامسونگ می باشید، این مقاله که از جانب سیراف کالا تهیه شده را از دست ندهید.

نمایی از بدنه ی جذاب A52 - چرا باید سامسونگ مدل گلکسی A52 بخریم؟
نمایی از بدنه ی جذاب A52

بخش اول؛ طراحی جذاب A52

قطعا اولین بخشی که هر شخص در هنگام خرید به آن توجه می کند، طراحی گوشی می باشد. اگر طراحی گوشی مناسب و جذاب نباشد، خریدار در همان مرحله اول از خرید خود منصرف می شود. بنابراین طراحی بخش بسیار مهمی است که می توان هر شخصی را به سمت گوشی، ترغیب نماید.

سامسونگ در طراحی گلکسی A52 دست به تغییرات متفاوتی نسبت به نسل های قبلی خود زده و عمده ی این تغییرات را می توان در بدنه ی پشت این گوشی پیدا کرد که دیگر از پنل های براق و شیشه ای خبری نمی باشد و سامسونگ برای این گوشی از یک پنل ساده و مات استفاده کرده است که بسیار آن را جذاب کرده است.

در قسمت دوربین، شاهد یک برآمدگی به سبک سری نوت می باشیم که کاملا نسبت به سایر نقاط مشهود است.

بخش دوم؛ نمایشگر قدرتمند

همواره در گوشی های سامسونگ، شاهد قرارگیری صفحه نمایش فوق العاده ای بودیم. البته باید بگوییم صفحه نمایش A52 از نسل های قبلی بهتر است و بهبود هایی در آن مشاهده می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی می باشد که نوع آن از Super AMOLED می باشد و می تواند وضوح 1080 در 2400 پیکسل را ارائه دهد.

البته باید گفت که اصلی ترین و جذاب ترین بخش صفحه نمایش، مربوط به نرخ نوسازی آن می باشد که در این سری، از نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره برده شده است که تحولی عظیم در صفحه نمایش این گوشی به وجود آورده است.

البته باید بگوییم در نسخه ی 5G این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز استفاده شده است.

صفحه نمایش با ویژگی نرخ نوسازی 90هرتزی، از ویژگی های این گوشی می باشد - چرا باید سامسونگ مدل گلکسی A52 بخریم؟
صفحه نمایش با ویژگی نرخ نوسازی 90هرتزی، از ویژگی های این گوشی می باشد

بخش سوم؛ دوربین قدرتمند A52

همانطور که پیشتر اعلام کردیم، بخش دوربین این گوشی بسیار جذاب می باشد و یک تحول جالب در قرارگیری آن ها نیز به وجود آمده است. در این گوشی از ماژول 4 گانه به همراه یک فلش استفاده شده است که در یک محیط مستطیل شکلی قرار دارند.

دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل لنز دارد که مجهز به لرزشگیر اپتیکال بوده و می تواند به خوبی هر گونه لرزش هایی که ممکن است باعث خراب شدن عکس شوند را حذف نماید. دوربین دوم این مجموعه، 12 مگاپیکسل می باشد که اولتراواید می باشد و دارای قابلیت نایت مود ( Night Mode ) است.

دو دوربین دیگر این مجموعه نیز هر کدام 5 مگاپیکسل می باشند که می توانند تصاویر جذابی را برای استفاده کننده، بگیرند.

دوربین سلفی

در بخش سلفی نیز سامسونگ از یک لنز 32 مگاپیکسلی استفاده کرده است که این لنز در وسط و بالای صفحه نمایش قرار دارد. از نکات جالبی که این لنز دارد، قابلیت نایت مود می باشد که می تواند در محیط هایی که نور کمی وجود دارد، تصاویر جذابی ارائه دهد.

نمایی از مجموعه ی دوربین های این گوشی - چرا باید سامسونگ مدل گلکسی A52 بخریم؟
نمایی از مجموعه ی دوربین های این گوشی

بخش چهارم؛ سخت افزار قدرتمند A52

شاید یکی از بخش هایی ضعیفی که A51 داشت، سخت افزار نه چندان قدرتمند بود. این مشکل در گوشی A52 رفع شده و سامسونگ از تراشه ی اسنپدراگون 720G برای این گوشی بهره برده است. در تست هایی که انجام شده، این تراشه نسبت به تراشه ای که در گوشی A51 استفاده شده است، 35% قوی تر می باشد.

همچنین سامسونگ برای A52 از یک رم 8 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 256 گیگابایتی استفاده کرده است که به نظر مشخصات مناسبی برای این گوشی، می باشد.

سخت افزار A52 نسبت به نسل قبل خود، دارای بهبود 35 می باشد - چرا باید سامسونگ مدل گلکسی A52 بخریم؟
سخت افزار A52 نسبت به نسل قبل خود، دارای بهبود 35% می باشد

بخش پنجم؛ باتری قدرتمند در A52

بخش آخری که این گوشی را جذاب نشان می دهد، بخش شارژدهی و باتری آن است که نسبت به نسل های قبل، بهبود های قابل مشاهده ای در آن وجود دارد. این گوشی دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 2 روز، شارژ را درون گوشی نگه دارد.

همچنین شارژر 25 واتی نیز باعث می شود تا وظیفه ی شارژ سریع گوشی را به خوبی انجام دهد. سامسونگ در این زمینه ادعا کرده است که باتری A52 قادر است در مدت 30 دقیقه به میزان 50% شارژ شود. البته میزان کامل و 100% این باتری در مدت 1 ساعت و 3 دقیقه، پر می شود که عدد جذابی است.

البته ذکر این نکته الزامی می باشد که همراه این گوشی یک شارژر 15 واتی ارائه می شود و برای اینکه به مزیت شارژ سریع دستیابید، باید یک شارژر 25 واتی مجزا تهیه نمایید.

جمع بندی نهایی

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A52 از سری گوشی هایی می باشد که با داشتن مزایای متفاوت و جذاب، قیمت مناسبی نیز دارد و می تواند کاربر را از خرید خود، شاد نماید.

این گوشی از نظر طراحی و صفحه نمایش، بسیار جذاب و چشمگیر می باشد و می توان از نرخ نوسازی 90 هرتزی آن به عنوان اصلی ترین عامل جذابیت در این بخش، نام برد.

در بخش سخت افزاری نیز این گوشی نسبت به نسل قبل خود، 35% رشد داشته است که عدد مناسبی می باشد.

در بخش دوربین نیز، به دلیل قرارگیری قابلیت نایت مود و کیفیت بالاتر دوربین اصلی، این گوشی بهبود های قابل توجهی داشته است.

سرانجام در بخش آخر و باتری نیز این گوشی رشد های مناسبی داشته است.

بنابراین می توان از نقطه نظر کلی، این گوشی را یک گوشی جذاب با تغییرات مناسب قلمداد کرد که می تواند گزینه ی خرید بسیاری از افراد قرار گیرد.

امیدواریم از خواندن این مقاله در سایت سیراف کالا لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید