نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook 14 UX434

همواره از گذشته تاکنون ایسوس را بخاطر تولید کننده لپ تاپ ها و تجهیزات منحصر به فرد می شناسیم. این برند در زمینه ی لپ تاپ، تولیدات بسیار با کیفیت و جذابی را راهی بازار کرده است که به دلیل چنین عملی، توانسته است از محبوبیت و مخاطبین بسیاری برخوردار شود. یکی از برترین تولیدات این شرکت، ZenBook 14 UX434 می باشد.

ایسوس برای این مدل از اسکرین پد استفاده کرده است که نوآوری جذابی را ارائه می دهد. اسکرین پد همان مدل دیجیتالی از اعداد سمت راست کیبورد می باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده ی قدرتمند نیز می باشد.

در ادامه بیشتر با ZenBook 14 UX434 آشنا می شویم و اطلاعات کاملی از این لپ تاپ را در اختیار مخاطبین قرار می دهیم. پس تا انتهای این مطلب همراه سیراف کالا باشید.

به دلیل وجود کیبوردی مناسب، تایپ با این وسیله ساده و جذاب می باشد - نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook 14 UX434
به دلیل وجود کیبوردی مناسب، تایپ با این وسیله ساده و جذاب می باشد

طراحی ZenBook 14 UX434

در بخش طراحی این لپ تاپ می بینیم که ایسوس تفاوت های زیادی را به وجود آورده و از یک طراحی پیشرفته و جذاب بهره برده است. در بخش اتصالات می بینیم که این دستگاه دارای USB Type C می باشد که می تواند داده ها و اطلاعات را با سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه انتقال دهد.

از دیگر اتصالات این لپ تاپ می توان به 2 پورت USB، درگاه HDMI و حافظه ی خارجی اشاره کرد. ایسوس در طراحی ZenBook 14 UX434 از حاشیه ی کمی برای صفحه نمایش استفاده کرده که این لپ تاپ را بسیار جذاب نمایان می کند.

در آخر باید بگوییم ایسوس برای ZenBook 14 UX434 از تراشه ی Core i7 8565U، رم 16 گیگابایت و حافظه ی SSD 1 ترابایت استفاده کرده است که قدرت لپ تاپ را بسیار بالا می برد.

نمایشگر

صفحه نمایشگر این لپ تاپ 14 اینچ بوده و از نوع Full HD LCD می باشد. این صفحه نمایش توسط یک لایه شیشه پوشیده شده است تا بتواند تصویری زیبا ارائه دهد. به گفته ی ایسوس این صفحه نمایش بسیار قدرتمند بوده و می توان 100% فضای رنگی sRGB را پوشش دهد.

وضوح این صفحه نمایش 2160 در 1080 می باشد. همچنین باید اعلام کنیم که ایسوس از پردازنده ی گرافیکی GeForce MX250 و نمایشگر IPS 1080P برای این لپ تاپ استفاده کرده است.

صفحه کلید ZenBook 14 UX434

در طراحی و ساختار صفحه کلید این لپ تاپ، شاهد جذابیت و کیفیت بالایی می باشیم. این کلید ها در هنگام استفاده، حس خوبی را به کاربر منتقل می کنند و به وسیله ی نوری که از سطح زیرین تابیده می شود، می توانید به راحتی در شب نیز به تایپ کردن مشغول شوید.

نمایشگر 5.65 اینچی تاچ پد نیز تا حد زیادی از نوآوری جذاب که نامبرپد می باشد، استفاده شده است که شاید افراد زیادی به آن علاقه نداشته باشند اما ایسوس خلاقیت را در این زمینه ارائه داده است.

بخش سخت افزاری و عملکردی ZenBook 14 UX434

برای اینکه مروری شود، دوباره اعلام می کنیم که ایسوس برای ZenBook 14 UX434 از تراشه یCore i7 8565U، رم 16 گیگابایت و حافظه ی SSD 1 ترابایت استفاده کرده است. این تراشه نسبت به تراشه لپ تاپ های گیمینگ، آنچنان قدرتمند نمی باشد اما برای استفاده ی یک سطح پایین تر از گیمینگ، بسیار عالی و مناسب است.

اگر کمی تنظیمات بازی های سنگین را تغییر داده و آن ها را به حالت متوسط بگذاریم، به خوبی می توان بازی های سنگین را اجرا کرد. در کل ZenBook 14 UX434 از عملکرد مناسبی برخوردار است و می توان از آن به عنوان یک لپ تاپ مناسب و جذاب برای خرید، در نظر گرفت.

تاچ پد جذاب این لپ تاپ - نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook 14 UX434
تاچ پد جذاب این لپ تاپ

باتری

اگر نگاهی گذرا به باتری این لپ تاپ بندازیم، به خوبی متوجه خواهیم شد که ZenBook 14 UX434 از باتری با ظرفیت 50 واتی برخوردار است که نمی تواند یک روز کامل دستگاه را شارژ نگه دارد. این باتری 5 الی 6 ساعت می تواند لپ تاپ را شارژ نگه دارد که عددی نه چندان بزرگ است اما کیفیت مناسبی دارد و می توان آن را در دسته بندی متوسط قرار داد.

مشخصات کامل ZenBook 14 UX434

سازنده پردازنده

Intel
مدل پردازنده Core i7
سری پردازنده 8565 U
حافظه کش 8 مگابایت
******* *******
نوع رم DDR3 2133 MHz
حافظه ی رم 16 GB
******* *******
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی NVIDIA
مدل پردازنده گرافیکی GeForce MX250 GDDR5
******* *******
اندازه صفحه نمایش 14 اینچ
نوع صفحه نمایش FHD IPS (1920×1080)
******* *******
پورت USB Type-C 1 عدد
پورت HDMI 1 عدد
پورت USB 3 1 عدد
پورت USB 2 1 عدد
پورت Thunderbolt ندارد
درگاه SD دارد
******* *******
نوع باتری 3 سلولی لیتیوم پلیمری 50 وات در ساعت
شارژدهی باتری شارژدهی باتری
******* *******
وزن 1.26 kg
ابعاد

31.9 × 19.9 × 1.69 cm

نمای پشت این لپ تاپ که فوق العاده زیبا می باشد - نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook 14 UX434
نمای پشت این لپ تاپ که فوق العاده زیبا می باشد

قیمت ZenBook 14 UX434

ایسوس برای این لپ تاپ، قیمت 899 پوند در نظر گرفته است که با توجه به امکانات موجود در آن، می توان گفت قیمتی مناسب می باشد. البته ZenBook 14 UX434 باید با لپ تاپ های هم سطح خود و رقبای خود سنجیده شود و از امکانات و تجهیزات این محصول با دیگر محصولات، مقایسه ای به عمل آید تا بتوان تشخیص داد که آیا این لپ تاپ با چنین قیمتی، مناسب خرید می باشد یا خیر.

جمع بندی نهایی

همواره مقوله ی خرید لپ تاپ، می تواند سخت و تعیین کننده باشد؛ زیرا محصولی انتخابی قرار است برای سالیان سال برای استفاده کننده کار کند و باید به همین دلیل، در انتخاب سخت گیری های لازم به عمل آید.

لازم است هنگام خرید به تحلیل و بررسی های لازم درباره ی لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook 14 UX434 بپردازیم و آن را از جنبه های مختلفی که برایمان نیز است، بسنجیم تا با خیال راحت، خریدی ایده آل انجام دهیم.ن رز

اگر بخواهیم به طور کلی و با دیدی جامع به این لپ تاپ نگاه کنیم، می توان نوآوری نامبرپد، صفحه نمایش کم حاشیه، پردازنده و رم قدرتمند و صفحه کلید جذاب را از ویژگی های ZenBook 14 UX434 عنوان کرد که باعث برانگیخته شدن خریدار به انتخاب محصول می شود.

البته این لپ تاپ در کنار مزایای فوق العاده، دارای معایبی همچون باتری ضعیف نیز می باشد اما می توان از آن ها چشم پوشی کرد.

امیدواریم از خواندن این مقاله در سیراف کالا لذت برده باشید و اطلاعات مفید و سودمندی نصیبتان شده باشد.

نمایی از لپ تاپ جذاب Asus ZenBook UX434 2 1024x1024 - نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook 14 UX434
نمایی از لپ تاپ جذاب Asus ZenBook UX434

دیدگاهتان را بنویسید