شرکت ریلمی و محصولات این شرکت

شاید نام ریلمی را کمتر شنیده باشید و ندانید این شرکت در چه حیطه ای فعالیت می کند. ریلمی ( Realme ) در سال 2010 در چین تأسیس شد و در آن زمان، نام اوپو ریل ( Oppo Real ) را داشت که پس از مدت ها در سال 2018، با تغییر نام به نام کنونی، شرکتی مستقل شد.

0 300x125 - شرکت ریلمی و محصولات این شرکت
Realme

خب حالا که تاریخچه ای کوتاه از این شرکت را خوانده ایم، باید بدانیم این مجموعه در چه حوزه ای فعالیت می کند.

اگر بگوییم ریلمی شرکتی مشابه شیائومی است، بیراه نگفته ایم؛ زیرا این شرکت نیز مانند شیائومی به تولید محصولات هوشمند و همراه با تکنولوژی روز دنیا، می پردازد. البته همچنان شیائومی بسیار معروف تر و معتبر تر می باشد و این شرکت برای رسیدن به شیائومی، باید تلاش های بسیار زیادی کند.

در ادامه با برخی از جدیدترین محصولات این شرکت آشنا می شویم تا به صورت دقیق تر بتوانیم با مجموعه ی ریلمی، ارتباط برقرار نماییم. تا انتهای این مطلب با سیراف کالا باشید.

تلویزیون هوشمند ریلمی

در بهار سال 99 بود که این برند، نخستین تلویزیون خود را راهی بازار کرد و پس از مدت، دوباره شاهد نسلی جدید از تلویزیون های این شرکت در بازار می باشیم. این تلویزیون، دارای کیفیت 4K بوده و اندازه ی آن نیز، 55 اینچ می باشد که به وسیله ی فناوری SLED، ساخته شده است.

در واقع ریلمی، اولین شرکتی است که با چنین فناوری تلویزیونی، اقدام به تولید تلویزیون 4K می نماید. حاشیه ها در این تلویزیون بسیار باریک می باشند و همین امر باعث شده تا نسبت صفحه نمایش به بدنه به عدد 94.6 برسد.

1 5 300x157 - شرکت ریلمی و محصولات این شرکت
Realme Smart TV

ریلمی در این تلویزیون فناوری های 108 درصدی رنگ های NTSC، Chroma Boost و Dolby Audio را به کار گرفته است که در کنار HDR10+ می توانند کارایی ویژه ای را به وجود بیاورند و مخاطب را از تماشای آن، راضی نگه دارند.

از دیگر مشخصات این تلویزیون می توان به پردازنده ی مدیاتک، سیستم عامل اندروید تی وی، رم 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت، اشاره کرد. قیمت پایه ی این تلویزیون 585 دلار می باشد.

دوربین هوشمند ریلمی

دیگر محصول جدیدی که شرکت ریلمی آن را ساخته است، دوربین هوشمند نام دارد. این شرکت نام Smart Cam 360 را بر روی این محصول گذاشته است.

وظیفه ی این دوربین، مانند دوربین مداربسته می باشد که می تواند به صورت 360 درجه، فیلمبرداری نماید. کیفیت فیلمبرداری در این دوربین 1080 می باشد و از کارت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.

2 5 300x154 - شرکت ریلمی و محصولات این شرکت
دوربین هوشمند ریلمی

همچنین ریلمی با به کار گیری فناوری جذابی، توانسته است این قابلیت را به کاربر بدهد که بتواند به وسیله ی اپلیکیشن گوشی، این دوربین را کنترل نماید.

از دیگر ویژگی های دوربین هوشمند ریلمی می توان به دید در شب، هوش مصنوعی جهت تشخیص حرکت، تشخیص حرکت های هم زمان، حذف هرگونه صدای مزاحم سه بعدی و قابلیت وای فای داخلی، اشاره کرد. این شرکت برای این دوربین هوشمند خود، قیمت 40 دلار را تعیین کرده است.

دوشاخه ی برق هوشمند ریلمی

محصول دیگر این شرکت، دوشاخه ی برق هوشمند می باشد. به وسیله ی وای فای داخلی داخلی این دستگاه، کاربر می تواند به راحتی متوجه دستگاه هایی که به برق متصل شده اند، شود و آن ها را کنترل نماید. همچنین پشتیبانی از گوگل اسیستنت و الکسا نیز باعث شده تا به وسیله ی صدا هم بتوان آن ها را مدیریت کرد.

3 5 300x169 - شرکت ریلمی و محصولات این شرکت
دوشاخه ی برق هوشمند ریلمی

ولتاژ ورودی این دستگاه 100 وات است و تا 250 وات را هم پشتیبانی می کند. همچنین میزان خروجی آن نیز 6 آمپر می باشد. قیمت این دستگاه، 11 دلار می باشد.

پاوربانک ریلمی

پاوربانک، محصولی شناخته شده می باشد که در موارد ضروری و محل هایی که دسترسی به دوشاخه ی برق، امکان پذیر نمی باشد، بسیار سودمند می باشد. محصول جدیدی که این شرکت به تازگی آن را ساخته است، پاوربانک 2 می باشد.

این پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی می باشد که مجهز به شارژ سریع 18 وات می باشد. پورت USB – A و USB – C در این دستگاه مشاهده می شود. قیمت اعلام شده برای این دستگاه نیز 22 دلار می باشد.

4 5 300x169 - شرکت ریلمی و محصولات این شرکت
پاوربانک ریلمی

مسواک برقی هوشمند ریلمی

مسواک برقی هوشمند ریلمی، N1 Sonic Electric نام دارد. این وسیله، دارای موتوری می باشد که می توان در دقیقه، 20 هزار بار لرزش داشته باشد. این مسواک، از 3 حالت شستن برخوردار می باشد. همچنین استاندارد IPX7 نیز در این وسیله تایید شده است تا در برابر نفوذ آب، مقاوم باشد.

ریلمی در این مسواک، از بدنه ای استفاده کرد است که به پوست، آسیبی وارد ننماید. باتری در نظر گرفته شده برای این وسیله، 800 میلی آمپر ساعتی می باشد که به وسیله ی USB – C شارژ می شود.

5 2 300x169 - شرکت ریلمی و محصولات این شرکت
مسواک برقی هوشمند ریلمی

ریلمی گفته است که با هر بار شارژ این وسیله، قادر خواهید بود تا 130 روز با آن کار کنید. این مسواک در رنگ های سفید و آبی تولید شده است و قیمت آن، 11 دلار می باشد.

معرفی آخرین محصول؛ سه پایه ی سلفی

سرانجام به بررسی آخرین محصولی که این شرکت تولید کرده است می پردازیم: سه پایه ی سلفی. این محصول در دو کاربرد مورد استفاده قرار می گیرد: 1) به عنوان سه پایه برای گوشی 2) به عنوان پایه برای عکاسی سلفی.

طول این محصول 60 سانتی متر می باشد و هولدر آن نیز، به صورت 360 درجه می چرخد. وزن این محصول 16.2 گرم است و از بلوتوث 5.1 نیز پشتیبانی می کند. ریلمی برای این وسیله، قیمت 16 دلار را تعیین کرده است.

6 1 300x169 - شرکت ریلمی و محصولات این شرکت
سه پایه ی سلفی

جمع بندی نهایی

همانطور که در متن بالا مشاهده کرده اید، شرکت ریلمی در زمینه ی تولید محصولات هوشمند فعالیت می کند. البته در لیست بالا حرفی از گوشی هوشمند نشد اما بیشتر شهرت این کمپانی، به دلیل تولید گوشی هوشمند با کیفیت می باشد.

در لیست بالا سعی شد به جدیدترین محصولاتی که این شرکت آن ها را تولید کرده است، اشاره شود. بعید نیست که این شرکت راه شیائومی در هوشمند سازی بسیاری از وسایل را طی نماید و بتواند در دنیا، حرفی برای گفتن داشته باشد.

این محصولات هوشمند، باعث سهولت در زندگی افراد می شود و باعث می شود دسترسی آسان تر به محصولات خود داشته باشیم.

امیدواریم از خواندن این مقاله، رضایت خاطر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید