بهترین گوشی های میان رده سال 2021

مقدمه ای بر گوشی های میان رده

بازار موبایل و تلفن همراه در حال حاضر بسیار گسترده و جذاب است و افراد بسیاری در این زمینه، مشغول کار می باشند. افراد گوناگون برای خرید تلفن همراه، معمولا اطلاعاتی را دنبال می کنند تا بتوانند تصمیم مناسبی بگیرند و بهترین گوشی مورد نظر خود را تهیه نمایند. یکی از انواع دسته بندی گوشی ها، میان رده می باشد.

شاخص 10 - بهترین گوشی های میان رده سال 2021
گوشی های میان رده بخش عمده ای از بازار را در بر می گیرند

بنابراین افرادی زیادی مایل به دریافت گوشی از این دسته می باشند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که قصد خرید یک گوشی دارید اما ندانید که کدام گوشی مناسب تر است؟

اگر قصد دارید بهترین گوشی های میان رده بازار در سال 2021 را بررسی و مطالعه نمایید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه سیراف کالا باشید تا بتوانید به این اطلاعات غنی، دستیابید.

چه گوشی هایی در دسته بندی میان رده قرار می گیرند؟

قبل از اینکه به سراغ مبحث اصلی برویم، لازم است بدانیم که چگونه تلفن های همراهی، در قلمروی میان رده قرار می گیرند. معمولا گوشی هایی در این دسته قرار می گیرند که دارای ویژگی های مناسب و متوسط می باشند و نه به اندازه ی گوشی های پرچمدار قوی و نه به اندازه ی گوشی های اقتصادی، ضعیف می باشند.

به طور کلی قیمت گوشی های میان رده حوالی 250 الی 500 دلار می باشد. خب حالا که فهمیده ایم که چه گوشی هایی در دسته ی میان رده قرار می گیرند، بهتر است برویم سراغ معرفی برترین های این دسته تا بتوانیم یک خرید مناسب و منطقی داشته باشیم.

برترین گوشی های میان رده سال 2021

1- وان پلاس مدل نورد

وان پلاس مدل نورد - بهترین گوشی های میان رده سال 2021
وان پلاس مدل نورد

برند وان پلاس به تازگی وارد دنیای موبایل شده است و توانسته تغییرات شگرفی را در این حوزه به وجود بیاورد. این گوشی که ارزش خرید بالایی دارد، از فناوری 5G پشتیبانی می کند و با داشتن رابط کاربری Oxygen OS می تواند به کاربران خود وعده ی یک محیط کاربری جذاب و روان را بدهد.

این گوشی دارای نمایشگر AMOLED با اندازه ی 6.44 اینچ و نرخ نوسازی 90 هرتز می باشد. تراشه ی اسنپدراگون 756G، رم 8 گیگابایت و ماژول دوربین 4 گانه که دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل می باشد، از دیگر مشخصات این گوشی جذاب می باشد. قیمت نورد وان پلاس، بین 379 تا 480 دلار می باشد.

2- ریلمی مدل X50 5G

پس از وان پلاس، نوبت به مدلی دیگر رسیده که شاید برای مخاطب، آنچنان آشنایی نداشته باشد. ریلمی مدل X50 5G دیگر میان رده ی لیست ما محسوب می شود که دارای ارزش خرید بالا در کنار امکانات جذاب و قدرتمند، می باشد.

صفحه نمایش 6.57 اینچ، نرخ نوسازی 120 هرتز، تراشه ی اسنپدراگون 765G، شبکه ی 5G، ماژول دوربین 4 گانه که دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل می باشد، از ویژگی های ریلمی مدل X50 5G می باشد. قیمت این گوشی نیز 299 دلار تعیین شده است.

ریلمی مدل X50 5G - بهترین گوشی های میان رده سال 2021
ریلمی مدل X50 5G

3- شیائومی مدل می نوت 10

شیائومی که برندی نام آشنا و با کیفیت چینی می باشد، پس از تولید و عرضه ی می نوت 10، متوجه ی استقبال شدید مخاطبین شد.

این گوشی که دارای رابط کاربری MIUI 11، نمایشگر 6.47 اینچی AMOLED، ماژول دوربین پنجگانه که دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل می باشد، تراشه ی اسنپدراگون 730G، رم 6 گیگابایت و شارژدهی بالا، از ویژگی های این گوشی جذاب می باشد. قیمت این گوشی 549 دلار می باشد

می نوت 10 شیائومی، از قدرتمندترین میان رده های بازار - بهترین گوشی های میان رده سال 2021
می نوت 10 شیائومی، از قدرتمندترین میان رده های بازار

4- ریلمی مدل 7 پرو

بار دیگر می رویم سراغ برند ریلمی و اینبار مدل 7 پرو است که وارد لیست ما شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED می باشد که نرخ نوسازی آن نیز 60 هرتز می باشد.

شاید این گوشی نسبت به سایر گوشی های لیست میان رده از کیفیت پایین تری برخوردار باشد. بنابراین پیشنهاد می شود در صورتی که مبلغ و کیفیت بالای گوشی برای شما مهم است، از دیگر موبایل های پیشنهاد شده در این لیست استقبال نمایید. قیمت این گوشی نیز 279 الی 360 دلار می باشد.

ریلمی 7 پرو - بهترین گوشی های میان رده سال 2021
ریلمی 7 پرو

5- ریلمی مدل X3 سوپر زوم

همانطور که مشاهده می کنید، یک برند نه چندان آشنا، لیست ما را پر کرده است! بنابراین حتما گوشی فوق العاده ای می باشد. مدل X3 سوپر زوم، دیگر میان رده ی لیست ما می باشد که دارای صفحه نمایش 6.6 اینچ و نرخ نوسازی 120 هرتز می باشد.

ماژول دوربین این گوشی 4 گانه می باشد که دوربین اصلی آن، 64 مگاپیکسل است. جذاب ترین ویژگی این گوشی، قدرت زوم فوق العاده ی آن می باشد. این گوشی مجهز به سوپر زوم است. در آخر این گوشی دارای تراشه ی اسنپدراگون 855+ و رم 8 و 12 گیگابایت، می باشد. قیمت تعیین شده برای این گوشی نیز 500 دلار است.

ریلمی X3 سوپر زوم - بهترین گوشی های میان رده سال 2021
ریلمی X3 سوپر زوم

6- سامسونگ مدل A51

سرانجام به نامی می رسیم که بسیار آشنا و با کیفیت می باشد. سامسونگ از دیرباز تاکنون برای تمام جهانیان مطرح بوده و گوشی های با کیفیت و قدرتمند این برند، همواره زبانزد عام و خاص بوده است.

A51 یک مدل میان رده از گوشی های سامسونگ می باشد که بسیار پر فروش و محبوب می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچ Super AMOLED می باشد. همچنین پردازنده ی آن اگزینوس 9611 است.

قیمتی که سامسونگ برای این گوشی تعیین کرده است، 350 دلار می باشد.

سامسونگ مدل A51، از با کیفیت ترین میان رده های بازار - بهترین گوشی های میان رده سال 2021
سامسونگ مدل A51، از با کیفیت ترین میان رده های بازار

جمع بندی نهایی درباره ی گوشی های میان رده

این دسته از گوشی ها، معمولا پر فروش ترین گوشی های بازار می باشند و بخش عمده ای از نیاز جامعه را فرا می گیرد. اگر قصد دارید گوشی میان رده تهیه نمایید، حتما قبل از خرید به خوبی تحقیقات لازم را انجام دهید تا پس از خرید، پشیمان نشوید.

در این مقاله سعی شد برترین گوشی های میان رده ی بازار معرفی شوند. امیدواریم این مقاله کامل و جامع بوده باشد و مخاطب از خواندن آن لذت برده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید