بهترین چرخ گوشت های بازار ایران

چرخ گوشت ، یکی از لوازم مهم و ضروری خانه و آشپزخانه می باشد و از وسایلی می باشد که معمولا در هر خانه ای، موجود است. حال بسیاری از نوعروسان برای خرید این محصول، دچار مشکل می شوند. علت اصلی این امر نیز تعدد برند های مختلف تولید کننده ی چرخ گوشت است که هر یک، کیفیتی خاص و متفاوت از این محصول را ارائه می دهند.

در این مطلب، می خواهیم از معروف ترین و پرفروش ترین چرخ گوشت های موجود در بازار های ایران صحبت کنیم. بنابراین اگر مایل به خرید چرخ گوشت می باشید و اطلاعاتی چندانی درباره ی آن ندارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.

تیم سیراف کالا به دقت و با کیفیت بالا، این محتوا را برای شما عزیزان، تهیه کرده است.

چه معیار هایی برای خرید چرخ گوشت نیاز است؟

قبل از اینکه سراغ معرفی برترین چرخ گوشت های بازار ایران برویم، لازم است بدانیم که چنین انتخاب و تهیه ی لیستی، بر چه اساسی انتخاب شده است. در لیست تهیه شده توسط سیراف کالا، از 4 ویژگی برای انتخاب چنین لیستی بهره برده شده است:

1- قابلیت ها و ویژگی های موجود

از اصلی ترین فاکتور ها برای خرید چرخ گوشت، این می باشد که این وسیله دارای چه ویژگی هایی می باشد و کاربرد آن در چه سطحی دسته بندی شده است.

2- کیفیت ساخت

مقوله ی بعدی بررسی شده توسط سیراف کالا، کیفیت ساخت این محصول است. اینکه این محصول از چه مواد اولیه ای تولید شده و کیفیت دوام آن تا چه مدت زمانی ادامه دارد نیز از مهم ترین نکات قابل بررسی می باشد.

3- قیمت

در هر خریدی، عنصر قیمت از ارکان غیرقابل چشم پوشی می باشد. معمولا هر شخصی برای خرید محصول خود، نگاهی به بودجه ی کنار گذاشته شده برای آن می اندازد تا بتواند بر اساس موارد قابل کنترل و بودجه ی لازم، اقدام به خرید نماید.

4- نظرات کاربران

مورد آخر و جذاب بررسی، نظرات کاربران می باشد. بسیاری از محصولات دارای 3 فاکتور بالا می باشند اما بازخورد های منفی در عمل باعث شده است تا خریداران به سوی خرید محصول دیگری، راهی شوند. بنابراین نظرات خریداران و بازخورد آن ها نیز از عوامل مهم در تصمیم گیری درباره ی خرید چرخ گوشت می باشد.

حال که با معیار های تعیین لیست برترین چرخ گوشت های بازار ایران آشنا شدید، بهتره برویم سراغ معرفی این لیست. لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

لیست برترین چرخ گوشت های بازار ایران

1- گوسونیک مدل GMG-826

چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG 826 - بهترین چرخ گوشت های بازار ایران
چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG-826

برند گوسونیک، یک شرکت تولید کننده ی ترکی می باشد که البته محصولات آن، در کشور چین ساخته می شود. این چرخ گوشت دارای وزن 3.1 کیلوگرم می باشد و ابعاد آن نیز کوچک می باشد تا جای زیادی اشغال نکند.

جنس تیغه های این محصول از استیل ضد زنگ و قابل شستشو ساخته شده است. توان این محصول 1200 وات است. قیمت این محصول نیز پایین و مناسب می باشد و در بین نظرات کاربران، از 5 امتیاز ممکن، 3.5 امتیاز دریافت کرده است.

2- پارس خزر مدل MG-1400R

پارس خزر از برند های معتبر و قدیمی ایرانی می باشد که لوازم تولیدی آن، دارای کیفیت بالا و مناسبی می باشد.

این چرخ گوشت دارای وزن 4.3 کیلوگرم می باشد و ابعاد آن نیز مناسب است. جنس تیغه های این محصول از فولاد ساخته شده است.

از نظر قیمتی نیز در رنج مناسبی قرار دارد. در بین نظرات نیز این محصول امتیاز 4 از 5 را از آن خود کرده است.

3- کنوود مدل MG510

کنوود، برند معتبر و معروف ژاپنی می باشد. چرخ گوشت کنوود مدل MG510 دارای توان 1600 وات می باشد و تیغه های آن نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده است. همچنین بدنه ی این محصول نیز از آلیاژ ساخته شده است.

این چرخ گوشت نسبت به 2 مدل قبلی، دارای قیمت بیشتری می باشد. همچنین نظرات کاربران نیز به این محصول، 3 از 5 می باشد.

چرخ گوشت کنوود - بهترین چرخ گوشت های بازار ایران
چرخ گوشت کنوود

4- فلر مدل MG333

فلر، برند آلمانی است که محصولات آن در چین و ترکیه ساخته می شود. این چرخ گوشت دارای وزن 5 کیلوگرم می باشد. ابعاد این محصول نیز مناسب و استاندارد می باشد.

از ویژگی های متمایز کننده ی این محصول، قسمت سوسیس ساز و کباب زدن می باشد که می تواند آن را بسیار جالب تر، کند. توان این محصول 1600 وات می باشد و قیمت آن نیز با توجه به داشتن ویژگی های جذاب، مناسب است.

نظرات کاربران درباره ی این محصول نیز از جنبه ی قدرت، بالا می باشد اما در زمینه ی طراحی، رتبه ی پایین تری دارد.

5- یورولوکس مدل EU-MG3156LS

برند یورولوکس، متعلق به کشور آلمان می باشد و وسایل و لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب، تولید می کند. این محصول دارای موتوری با توان 4000 وات است که می تواند با 8 سرعت متفاوت، قطعات و گوش را چرخ نماید. همچنین این محصول نیز مجهز به سوسیس ساز است. وزن این محصول، 4.5 کیلوگرم می باشد.

این محصول در عین داشتن قدرت کافی، کیفیت و قیمت مناسبی نیز دارد و امتیاز کاربران به این محصول، 3 از 5 می باشد.

برند یورولوکس - بهترین چرخ گوشت های بازار ایران
برند یورولوکس

جمع بندی نهایی

انتخاب و خرید وسایل علی الخصوص لوازم خانگی، یک معیار سلیقه ای می باشد و بسیاری از افراد برخی از وسایل را تنها برای طراحی زیبا انتخاب می کنند.

ما در این مقاله سعی کردیم از جنبه های مختلفی، برترین چرخ گوشت های موجود در بازار ایران را برایتان ارائه دهیم. حتما این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام خرید، محصول را از تمام ابعاد نظیر وزن، اندازه، قدرت، کیفیت ساخت، ضمانت و گارانتی، قیمت و . . . بررسی نمایید تا بتوانید یک خرید ایده آل داشته باشید.

همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نمی باشد که با توجه به تحریم های صورت گرفته علیه کشورمان، صنعت داخلی سازی به خوبی پیشرفت کرده و شاهد تولید کردن محصولات خوبی نظیر چرخ گوشت با برند های ایرانی نظیر پارس خزر در ایران، می باشیم.

امیدواریم این مقاله که از جانب سیراف کالا، تهیه و تنظیم شده است، مورد استقبالتان قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید