برترین گجت های 2020

هر ساله تعداد زیادی گجت، راهی بازار می شوند. این گجت ها، با پیشرفت علم و تکنولوژی، راحتی را برای کاربران به ارمغان می آورند و باعث می شوند دریچه ای جدید به علم و دانش، گشوده شود. در این مقاله سعی داریم برترین گجت های 2020 را به شما معرفی نماییم و با کارایی آن ها آشنا شویم.

برترین گجت های سال 2020

شماره 1: ربات خانگی سامسونگ مدل Ballie

این ربات که در سال 2020 تولید و رونمایی شد، ظاهری شبیه به توپ تنیس دارد. این ربات دارای سنسور های مختلفی می باشد و هوش مصنوعی به کار رفته در این گجت، قابلیت تصویر برداری از محیط های مختلف را داراست. عکس برداری از محیط خانه، می تواند به امنیت بیشتر منزل کمک نماید و به نوعی بتوان این ربات را در زمره ی ربات های نگهبان، دسته بندی کرد. همچنین این ربات قابلیت این را دارد که از دستگاه های هوشمند خانه مراقبت نماید و برنامه ورزشی کاربر، باشد. این ربات به دستگاه های هوشمند متصل می شود و به وسیله آن، خانه را از کیلومتر ها دورتر مدیریت می نماید.

ربات Ballie سامسونگ - برترین گجت های 2020
ربات Ballie سامسونگ

 

شماره 2: کنسول بازی دل مدل Alienware Concept UFO

شاید در ابتدا با دیدن کنسول دل، شگفت زده شوید. بله درست خوانده اید. برای اولین بار است که شرکت دل اقدام به تولید کنسول بازی می نماید که می توان آن را از اتفاقات جذاب برای گجت های تولیدی سال 2020، عنوان کرد. این دستگاه بازی مجهز به پردازنده ی اینتل می باشد و در حالت کلی، ما را یاد کنسول بازی نینتندو سوئیچ می اندازد. این کنسول دارای صفحه نمایش 8 اینچی و پایه نگه دارنده و پد های بازی قابل اتصال می باشد. همچنین این دستگاه قابلیت پشتیبانی از موس و نمایشگر را نیز دارد.

کنسول بازی شرکت دل - برترین گجت های 2020
کنسول بازی شرکت دل

 

شماره 3: گجت Roxie برای کارائوکه

گجت کارائوکه Roxie - برترین گجت های 2020
گجت کارائوکه Roxie

اگر به کارائوکه علاقه مند هستید، امسال سال شماست؛ زیرا گجتی با این قابلیت ساخته شده است که می توان از آن در اتومبیل استفاده کرد و ساعت ها لذت برد. این دستگاه در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شد. گجت Roxie به راحتی در اتومبیل قابل نصب می باشد. این دستگاه به فندک اتومبیل متصل می شود و به وسیله ی میکروفون موجود در دستگاه که روی داشبورد نصب می شود، می توانید هر ترانه ای را بازخوانی کنید. این وسیله ی کاربردی، به طور خودکار صدای خواننده را کاهش می دهد و نیاز به استفاده ی برنامه یا آهنگ بدون صدای خواننده، نخواهید داشت. همچنین این گجت جذاب دارای دستیار صوتی می باشد که به وسیله ی آن قادر خواهید بود تا بدون لمس و به وسیله حرف زدن، تنظیمات لازم را انجام دهید.

 

شماره 4: گجت کفی کفش هوشمند مدل Nurvv

شاید مقداری عجیب باشد که از گجتی تحت عنوان کفی کفش هوشمند نام ببریم. کفی کفش هوشمند Nurvv دارای 32 حسگر می باشد که به وسیله ی آن ها، می توانید اطلاعات زیادی از دویدن خود، کسب نمایید. این حسگر ها به وسیله ی اپیلیکشن موبایل و ردیاب های GPS اطلاعات لازم را در اختیار کاربر قرار می دهند. این اطلاعات شامل اندازه ی قدم ها، شتاب کلی، آهنگ حرکت و . . . می باشند. البته به وسیله ی اپیلیکشن اختصاصی این برنامه می توانید اطلاعات بیشتری مانند حالت کلی پشت قوزک پا، برخورد پا با زمین و . . . را دریافت نمایید تا سلامتی بدن و پا ها، بررسی شوند.

کفی هوشمند کفش Nurvv - برترین گجت های 2020
کفی هوشمند کفش Nurvv

 

شماره 5: دستگاه حمل شخصی Segway S-Pod

شرکت Segway ایده ای را پیاده کرد که تحت عنوان اسکوتر به همراه صندلی، می باشد. یا به عبارت دیگر نوعی ویلچر برقی می باشد. این دستگاه دارای دو چرخ می باشد که تعادل را حفظ می نمایند و به وسیله ی نوعی موتور برقی، قابل حرکت می باشد. سرعت این وسیله 24 مایل در ساعت می باشد. در واقع ایده ی ساخت این محصول بیشتر برای افراد معلول یا افرادی که از ناتوانی های جسمی رنج می برند، مناسب می باشد. این گجت به وسیله ی جوی استیک های موجود در آن هدایت می شود و برای ایمنی بیشتر نیز در آن، ترمز خودکار، چراغ راهنما و سیگنال چرخش به کار رفته است.

دستگاه حمل شخصی Segway - برترین گجت های 2020
دستگاه حمل شخصی Segway

 

شماره 6: دوربین نورافکن Pro 3 آرلو

دوربین نورافکن Pro 3 - برترین گجت های 2020
دوربین نورافکن Pro 3

 

 

شرکت آرلو که بیشتر دوربین های امنیت برای منازل می سازد، این بار محصول جدیدی را تولید کرده است که تحت عنوان دوربین نورافکن Pro 3 می باشد. این دوربین، امکان  ضبط و پخش ویدیو های شب را دارد. کیفیت پخش این ویدیو ها، 2k HD می باشد. این دوربین دارای زاویه دید 160 درجه، صوت دو طرفه، سیستم هشدار داخلی و همچنین چراغ  های LED می باشد. این محصول، باتری قابل شارژ دارد. همچنین شرکت آرلو اظهار کرده است که دوربین به کار رفته در Pro 3 اولین دوربین کاملا بی سیم در بین دوربین های امنیتی می باشد.

 

دوربین Insta 360 One R - برترین گجت های 2020
دوربین Insta 360 One R

شماره 7: دوربین ماژولار Insta 360 با لنز اکشن 360 درجه ای

دوربین Insta 360 One R ساخته ی شرکت Insta 360 می باشد. این دوربین قابلیت های فوق العاده ای دارد. مدل پایه ی این دوربین دارای لنز عریض 4K و لنز 360 درجه می باشد. لنز عریض به کار رفته در این گجت قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K و نرخ 60 فریم در ثانیه می باشد. همچنین این گجت قابلیت ضبط اسلوموشن 8x را نیز دارد.

 

سخن آخر

گجت ها، فناوری های جذابی می باشند که همواره باعث راحت تر شدن کار ها و پیشرفت شگرف در آن ها، می شود. هر ساله چشم بسیاری از افراد به تولید شرکت های گجت ساز می باشد تا ببینند چه محصول جدیدی قرار است به بازار بیاید تعداد گجت های زیادی در سال 2020 تولید و معرفی شده است و در لیست بالا تنها به 7 مورد از برجسته ترین آن ها اشاره شده است. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید