برترین مدل های یخچال فریزر دوقلو در ایران

معمولا در هنگام خرید لوازم خانگی علی الخصوص یخچال و فریزر، باید نکاتی مهمی را توجه کرد. یکی از انواع مدل های یخچال و فریز که محبوبیت بسیاری دارد، یخچال فریزر دوقلو می باشد. این محصول، دارای مدل های مختلفی می باشد که در ایران نیز تنوع آن زیاد است.

در این مقاله می خواهیم به برترین مدل های یخچال فریزر دوقلو در ایران اشاره کنیم. اگر قصد دارید این محصول را خریداری نمایید و نمی دانید که باید چه نکاتی را مدنظر داشته باشید، پیشنهاد می کنیم این مطلب از سیراف کالا را به خوبی مطالعه نمایید تا نکاتی مهم و لیستی از برترین یخچال فریزر دوقلو موجود در ایران را داشته باشید.

معیار های سنجش

ابتدا قبل از اینکه سراغ معرفی این لیست برویم، باید معیار سنجش خود را برترین یخچال فریزر دوقلو موجود را بیان نماییم. به طور کلی، 4 مفهوم زیر در این لیست به دقت بررسی شده اند و بر اساس آن ها، این دسته بندی انجام شده است:

– ابعاد یخچال فریزر دوقلو

– میزان مصرف انرژی

– صرفه ی اقتصادی

– نظرات کاربران

معرفی برترین یخچال فریزر دوقلو موجود در ایران

– بوش مدل GSN36VB304

یخچال فریزر دوقلو بوش - برترین مدل های یخچال فریزر دوقلو در ایران
یخچال فریزر دوقلو بوش

معمولا در انتخاب های چنینی، ابعاد، قیمت و مصرف انرژی در اولویت خریدار می باشد. یخچال فریزر دوقلو بوش بسیار انتخاب ایده آلی می باشد. این محصول دارای مصرف انرژی A++ می باشد و تنها سالانه 112 کیلووات برق مصرف می نماید.

این محصول دارای ویژگی بدون برفک بودن است. ابعاد این محصول 186 در 120 می باشد که فضای نه چندان زیادی را اشغال می نماید. این محصول دارای 7 طبقه در یخچال و 5 کشو در فریزر می باشد.

البته ذکر این نکته بسیار مهم است که برای خرید این محصول باید به بودجه ی خود نیز نگاهی داشته باشید؛ زیرا محصولات بوش با کیفیت می باشند و این شرکت، محصولات ارزان قیمت به دست خریداران نمی دهد.

– هیمالیا مدل پانوراما

یخچال و فریزر هیمالیا 300x194 - برترین مدل های یخچال فریزر دوقلو در ایران
یخچال و فریزر هیمالیا

حتما تا به حال شعار شرکت هیمالیا را شنیده اید : هیمالیا، بر قله ی زیبایی ها. این برند علاوه بر زیبایی در طراحی یخچال فریزر دوقلو، توانسته است کیفیت مناسبی را نیز ارائه دهد. این برند در سراسر کشور نیز نماینده و شعبه دارد که می تواند در ارائه ی خدمات پس از فروش نیز به خریداران، کمک نماید.

این محصول دارای ارتفاع 192 و عرض 130 سانتی متر می باشد که یک وسیله ی بزرگ محسوب می شود و باید برای تهیه ی آن، فضای مناسب در اختیار داشته باشید. این محصول دارای درجه ی مصرف انرژی A می باشد.

یخچال این محصول از 5 طبقه و فریزر آن نیز از 7 کشو ساخته شده است. این محصول نسبت به کیفیتی که ارائه می دهد، دارای قیمت مناسب تری می باشد.

– سامسونگ مدل RR20PN-RZ20PN

مدل سامسونگ - برترین مدل های یخچال فریزر دوقلو در ایران
مدل سامسونگ

برند سامسونگ، از معتبرترین برند های یخچال فریزر دوقلو می باشد که رضایت حداکثری استفاده کنندگان را نیز به دنبال داشته است. این محصول دارای برچسب انرژی A+ می باشد. طول این محصول 180 سانتی متر و عرض آن نیز 120 سانتی متر می باشد.

این محصول دارای یخساز نیمه اتوماتیک و آبسردکن نیز می باشد. یخچال سامسونگ دارای 5 طبقه و فریزر آن نیز 7 کشو دارد.

قیمت محصولات سامسونگ به دلیل نوسانات ارزی و کیفیت بالای آن، زیاد می باشد.

– ال جی مدل LF25FL-LF25RL

محصولات و لوازم خانگی ال جی، همواره بسیار طرفدار دارد و کیفیت آن ها نیز بسیار بالا می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که برای تهیه ی آن نیز، هزینه ی زیادی کنید.

یخچال فریزر دوقلو ال جی، دارای برچسب انرژی A++ می باشد. ابعاد این محصول نیز 185 در 120 می باشد که فضای مناسبی به استفاده کننده، ارائه می دهد. یخچال این محصول از 5 طبقه و فریزر آن نیز از 7 کشو ساخته شده است تا قرارگیری مواد غذایی در آن، به سهولت امکان پذیر باشد.

یخچال فریزر دوقلو ال جی - برترین مدل های یخچال فریزر دوقلو در ایران
یخچال فریزر دوقلو ال جی

– هاردستون مدل HD5

هاردستون، یک برند مشترک ایرانی – انگلیسی می باشد که محصولات آن، در ایران تولید می شود و به نوعی می توان آن را یک گزینه ی خوش قیمت، عنوان کرد. مصرف انرژی این محصول A می باشد. ابعاد این محصول 180 در 120 می باشد.

از ویژگی های این محصول نیز می توان به یخساز نیمه اتوماتیک و آبسردکن اشاره کرد. این محصول نیز دارای تعداد طبقه و کشوی مناسب می باشد که می تواند نیاز استفاده کننده را برطرف سازد.

جمع بندی نهایی یخچال فریزر دوقلو

هنگامی که تکنولوژی پیشرفت کرد، کم کم محصولات با عنوان یخچال و فریزر جدا، از بین رفتند و جای خود را به یخچال فریزر دوقلو داده اند. پس از آن، شرکت های معتبری که در زمینه ی تولید یخچال یا فریزر فعالیت داشته اند، در تکاپوی تولید این محصول افتاده اند.

امروزه یخچال فریزر دوقلو در بازار های ایران به تعداد زیادی یافت می شود اما به دلیل نوسانات قیمتی زیاد ارز، قیمت این محصولات زیاد شده است.

در این مطلب، سعی کردیم بهترین یخچال و فریزر های دوقلو موجود در ایران را برایتان ذکر کنیم. البته باید بگوییم به غیر از برند های فوق، برند هایی نظیر امرسان، یخسازان، پارس خزر و . . . نیز وجود دارند که به تولید چنین محصولی فعالیت دارند اما ما تنها به ارائه ی معتبرترین محصولات در این زمینه پرداختیم.

اگر قصد خرید چنین محصولی دارید، در ابتدا باید از میزان فضایی که در اختیار دارید، اطمینان حاصل نمایید، سپس میزان بودجه ی در نظر گرفته شده برای آن را ارزیابی نمایید و در مرحله ی آخر، از فاکتور هایی نظیر برند تولید کننده، میزان انرژی دریافت کننده و ویژگی های محصول نیز چشم پوشی نکنید.

امیدواریم این مقاله که از جانب تیم سیراف کالا تولید شده است، توانسته باشد کمکی هر چند کم به شما در این زمینه، کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید