برترین تابه های گریل بازار ایران

تابه های گریل ، از جمله وسایل محبوب در پخت و پز می باشند که با مصرف مقداری کمی روغن، می تواند غذاهای خوشمزه ای را به افراد ارائه دهد. در این مقاله می خواهیم راجع به تابه های گریل صحبت کنیم و برترین های موجود در بازار ایران را برای شما معرفی کنیم. لطفا تا انتهای این مطلب همراه سیراف کالا باشید تا به اطلاعات جذابی دست یابید.

چرا باید از تابه های گریل استفاده کنیم؟

قبل از اینکه بخواهیم برترین تابه های گریل را معرفی کنیم، باید ابتدا بگوییم که چرا این وسیله محبوب است و به چه دلیل باید سراغ خرید این محصول برویم؟

همانطور که در پاراگراف ابتدایی این مقاله اعلام شد، تابه های گریل به دلیل عدم استفاده یا استفاده ی کم از روغن، بسیار محبوب شده اند. مصرف کم  روغن، باعث می شود سلامتی افراد حفظ شود و ارزش مواد غذایی تهیه شده، به مراتب بالا رود.

این محصول، مدل های مختلفی دارد که هر کدام، دارای ویژگی هایی می باشند. در ادامه به بررسی برترین های آن می پردازیم و آن ها را به شما مخاطبین عزیز سیراف کالا، معرفی می نماییم.

برترین تابه های گریل موجود در بازار ایران

– تابه گریل آگرین مدل A G_2 در سایز 33

تابه گریل آگرین - برترین تابه های گریل بازار ایران
تابه گریل آگرین

تابه گریل برند آگرین، از پرفروش ترین تابه های گریل موجود در ایران می باشد. این تابع بیضی شکل، دارای شیار های خطی می باشد و جنس آن نیز از چدن است. روکشی که بر روی این محصول استفاده شده است، از گرانیتی است. از این تابه می توانید بر روی اجاق خوراکپزی و داخل فر استفاده نمایید.

– تابه گریل دایت مدل 01 در سایز 27

تابه گریل دایت؛ از جمله تابه های گریل پرطرفدار در ایران - برترین تابه های گریل بازار ایران
تابه گریل دایت؛ از جمله تابه های گریل پرطرفدار در ایران

تابل ی گریل دایت مدل 01، یک تابه گرد و دوطرفه می باشد که روی آن شیار های خطی به صورت دایره ای وجود دارد. به وسیله ی این تابه، می توانید غذاهایتان را سرخ نمایید. جنس بدنه ی این تابه از چدن می باشد و روکش روی آن نیز از گرانیت می باشد.

وجود دو دسته در دو طرف آن، باعث می شود حمل و نقل این محصول آسان تر شود. البته از ویژگی های جالب توجه ی این تابه ی گریل، وجود در برای آن می باشد که نوع از استیل ضد زنگ بوده و دارای پیرکس سوپاپ دار است.

– تابه ی گریل اس ال ام کد 212 در سایز 37

تابه گریل اس ال ام - برترین تابه های گریل بازار ایران
تابه گریل اس ال ام

یکی دیگر از تابه های گریل پرطرفدار در ایران، تابه گریل اس ال ام مدل 212 می باشد که یک تابه لبه دار و مستطیل شکل می باشد. در این تابه، شاهد فضاهای مختلف می باشیم که تقسیم بندی شده اند تا به راحتی و به صورت همزمان بتوانید چندین غذا را طبخ نمایید.

جنس بدنه ی این تابه از آلومینیوم می باشد و روکش موجود روی آن نیز از سرامیک می باشد و می توانید از این محصول بر روی اجاق خوراکپزی یا داخل فر استفاده نمایید.

ادامه ی لیست برترین تابه های گریل موجود در بازار ایران

– تابه گریل آی تاج مدل whitford در سایز 36

تابه آی تاج - برترین تابه های گریل بازار ایران
تابه آی تاج

این تابه دو طرفه می باشد و به نوعی، رژیمی بوده و به شکل مستطیل طراحی شده است. به وسیله ی قابلیت دو طرفه بودن آن، می توانید به راحتی مواد غذایی را داخل آن بگذارید و در صورت نیاز، آن را برگردانید.

جنس این تابه از چدن می باشد و روکش روی آن نیز از گرانیت می باشد. همچنین 2 ویژگی عدم چسبندگی و ضد خش بودن آن نیز از جمله عوامل جذاب این محصول می باشد.

– تابه گریل نالینو مدل F2 در سایز 28

تابه گریل نالینو - برترین تابه های گریل بازار ایران
تابه گریل نالینو

تابه گریل نالینو، از جمله تابه های گریل پرطرفدار در بازار ایران میباشد که به صورت مربعی، تولید شده است و می توان از آن در هر 2 جهت، استفاده کرد. یک طرف این تابه، دارای خطوط و شیار هایی می باشد که مناسب گریل است و در طرف دیگر آن نیز که به صورت ساده طراحی شده است، می توانید برای سرخ کردن غذاها، استفاده نمایید.

جنس بدنه ی این محصول از چدن بوده و روکش آن نیز از دیسکاوری می باشد.

– تابه گریل کاندید مدل Pfluon در سایز 26

تابه گریل کاندیدپ - برترین تابه های گریل بازار ایران
تابه گریل کاندید

این تابه گریل، از جمله تابه های گریل عجیب و هیجان انگیز می باشد که تصویر آن نیز حاکی از این حرف می باشد.

این تابه به شکل مربعی طراحی شده و اگر در نگاه اول به صورت گذرا به آن نگاه کنیم، می توانیم ظاهر آن را مشابه یک خاک انداز بدانیم.

این محصول در 2 بخش مجزا طراحی شده که یک بخش آن صاف و بخش دیگری، شیاردار می باشد. البته قسمت شیاردار کمی شیب دارد تا بتواند روغن های موجود در بخش صاف را به سمت محفظه خود، وارد ننماید.

جنس بدنه ی این محصول از آلومینیوم است و روکش موجود در آن نیز از جنس گرانیتی می باشد.

آیا خرید و استفاده از تابه های گریل، به صرفه می باشد؟

بسیاری از افرادی که از تابه های گریل استفاده نکرده اند، از جمله منتفدین این محصول می باشند و می گویند این محصول، استفاده ی آنچنانی ندارد و تاثیری خاصی رو غذا نمی گذارد.

تابه های گریل، با هدف استفاده ی کم از روغن، تولید شده اند و می توانند در افزایش سلامتی افراد و مواد مغذی موجود در مواد غذایی، کمک شایانی کنند.

اگر شما خواننده ی گرامی، تاکنون از تابه های گریل استفاده نکرده اید، پیشنهاد می کنیم برای یک بار از این محصول استفاده نمایید تا برای همیشه، به آن علاقه پیدا کنید.

جمع بندی نهایی

به دلیل تنوع بالای این محصول و تولید انبوه آن، قطعا انتخاب برای خریداران تابه های گریل، بسیار سخت می باشد. کیفیت های متنوع، قیمت های گوناگون و طراحی مختلف، باعث شده است فاکتور های انتخاب برای استفاده کنندگان، پیچیده شود.

ما در این مقاله سعی کرده ایم برترین تابه های گریل موجود در بازار ایران را برایتان معرفی نماییم. این لیست، حاصل درنظر گرفتن عوامل گوناگونی مانند برند تولید کننده، قیمت محصول، جنس بدنه و نوع طراحی آن می باشد. البته نظرات استفاده کنندگان نیز در این لیست لحاظ شده است.

امیدواریم از خواندن این مقاله در سیراف کالا لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید