آون توستر های پرفروش در ایران

آون توستر یکی از وسایل های آشپزخانه می باشد که امروزه طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد از آن در خانه ی خود، استفاده می کنند. به دلیل استفاده و کاربرد زیاد این محصول، تیم سیراف کالا تصمیم گرفته است که در این مقاله، برترین و پرفروش ترین آون توستر های موجود در بازار ایران را معرفی نماید.

در ادامه بیشتر با محصول آون توستر آشنا می شویم و به معرفی برترین های آن در بازار ایران می پردازیم. لطفا تا انتهای این مطلب همراه سیراف کالا باشید.

آون توستر چیست؟

قبل از اینکه برویم سراغ معرفی لیست برترین ها، لازم است ابتدا تعریفی از آون توستر داشته باشیم. شاید این محصول برای بسیاری از افراد نامشخص باشد و ماهیت آن را ندانند.

آون توستر دستگاهی می باشد که به وسیله ی آن، می توانیم غذایمان را در مدت زمان کمی، گرم نماییم. به عبارتی این محصول را می توان اجاق گاز کوچک عنوان کرد که مسئولیت پخت و پز مواد غذایی را بر عهده دارد.

آون توستر یک محصول مشابه به مایکروویو می باشد که خلاف آن، قیمت و جنبه لوکس بودن کمتری دارد. قیمت این محصول بین 300 هزارتومان الی 3 میلیون تومان می باشد؛ در حالیکه قیمت مایکروویو در بازار بین 900 هزارتومان الی 14 میلیون تومان می باشد.

حال که با مفهوم این محصول آشنا شده ایم، بدون فوت وقت، به سراغ معرفی برترین های آن در بازار ایران می پردازیم.

برترین آون توستر های موجود در بازار ایران

– پارس خزر مدل Vesta

آون توستر پارس خزر - آون توستر های پرفروش در ایران
آون توستر پارس خزر

در بخش لوازم خانگی و محصولات ایرانی، نام پارس خزر بسیار بیشتر از سایر محصولات می درخشد. این شرکت و برند محبوب ایرانی، مدلی از آون توستر به نام Vesta راهی بازار کرده است که گنجایش آن، 20 لیتر می باشد و دارای 3 قفسه نیز است.

این بدین معنا می باشد که می توان همزمان در 3 طبقه ی جدا، سه پیتزا گرم نمایید. درجه حرارت این محصول به وسیله ی المنت حرارتی قراره گرفته شده، تنظیم می شود و می توان آن را تا حداکثر 250 درجه سانتی گراد، افزایش داد.

– سایا مدل Vulcan-10

برند سایا - آون توستر های پرفروش در ایران
برند سایا

سایا، نام برندی ایرانی می باشد که شاید کمتر به گوش هرکسی خورده باشد. این برند که از زیرمجموعه های پارس خزر است، به تولید لوازم خانگی کوچک فعالیت دارد. این آون توستر، دارای ظرفیت 10 لیتر می باشد که یک وسیله ی جمع و جور می باشد.

این محصول بیشتر برای گرم کردن نان یا یک وعده ی غذایی کاربرد دارد. همچنین این محصول قادر است تا 230 درجه، حرارت تولید نماید.

– تکنو مدل TE-354

آون توستر ساخته ی برند تکنو - آون توستر های پرفروش در ایران
آون توستر ساخته ی برند تکنو

محصول بعدی، از برند تکنو می باشد که گنجایش آن، بالغ بر 35 لیتر می باشد و دارای یک قفسه است. همچنین دمای قابل تنظیم برای میزان حداکثری این محصول، 230 درجه سانتی گراد می باشد. همچنین این محصول دارای 10 برنامه ی پخت شامل برشته کردن نان، پیتزا، کیک، شیرینی و . . . می باشد.

– بایترون مدل TO-850 WH

بایترون، از قدرتمندترین سازنده های آون توستر - آون توستر های پرفروش در ایران
بایترون، از قدرتمندترین سازنده های آون توستر

بایترون، از آن دسته برند هایی می باشد که یک آون توستر با کیفیت و جذاب ساخته است. این محصول دارای گنجایش 38 لیتر می باشد و نسبت به مدل های دیگری که در این لیست معرفی شد، از ظرفیت بیشتری برخوردار است.

این دستگاه دارای برنامه ی پخت هایی مانند پیتزا، جوجه گردان و یخ زدایی می باشد. حداکثر درجه ی حرارت این محصول، 230 درجه ی سانتی گراد می باشد.

از اصلی ترین مزایایی که این محصول دارد، پنل کنترل دیجیتالی آن می باشد که این محصول را نسبت به سایر، متمایز می کند.

ادامه ی لیست

– سان ورد مدل SWF-40R

Sun World - آون توستر های پرفروش در ایران
Sun World

این محصول، مجهز به یک سینی برای پخت مواد غذایی می باشد که می توانید بر روی آن، مواد غذایی مانند نان و شیرینی را طبخ نمایید. از مهم ترین مزایایی که این محصول دارد و متفاوت نسبت به سایر دستگاه های موجود در این لیست است، میزان حرارت این آون توستر می باشد که می تواند حداکثر تا مقدار 320 درجه سانتی گراد، بالا برود.

در آخر باید بگوییم ظرفیت این محصول نیز 40 لیتر می باشد.

– نوبل کینگ مدل NF-1004

Noble King - آون توستر های پرفروش در ایران
Noble King

این محصول، دارای ظرفیت 40 لیتر می باشد و می توان در آن مواد غذایی را تا 320 درجه سانتی گراد، حرارت داد. همچنین به وسیله ی تایمری که بر روی این محصول قرار دارد، می توانید زمان بندی مناسب برای گرم نمودن مواد غذایی را اعمال نمایید.

از ویژگی های آون توستر نوبل کینگ، می توان به شیشه دوجداره، سیستم محافظ برق، بدنه با روکش آلومینیوم ضد زنگ، جوجه گردان، توری گریل و . . . عنوان کرد.

– درنیکا مدل DS4004

Dornika - آون توستر های پرفروش در ایران
Dornika

این محصول، دارای گنجایش 45 لیتر می باشد و با داشتن 2 قفسه، می توانید به راحتی حجم بالایی از مواد غذایی را در یک بار مصرف این دستگاه، استفاده نمایید. دمای آون توستر درنیکا به 320 درجه سانتی گراد می رسد و می توانید از تایمر برای زمان بندی طبخ غذا، استفاده نمایید.

از ویژگی های این محصول نیز می توان به جوجه گردان، بدنه دوجداره، روکش آلومینیوم ضد زنگ و شیشه ی مقاوم در برابر حرارت، اشاره کرد.

جمع بندی نهایی

همانطور که اشاره شد، آون توستر ها، محصولاتی جمع و جور برای پخت و گرم کردن غذا می باشند و می توانند نقش مهمی در هر آشپزخانه ای داشته باشند. این محصول پس از آنکه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت، توسط برند های زیادی ساخته شد.

در لیست بالا، به برخی از مهم ترین و پرفروش ترین برند هایی که این محصول را می سازند، اشاره شد. در کنار عناوین فوق، برند هایی مانند لوکستای، کومتای، هیرو و افبا نیز وجود دارند که به تولید چنین محصولی، فعالیت می نمایند.

امیدواریم این مقاله، راهنمایی مناسب برای علاقه مندایی که قصد خرید چنین محصولی را دارند، داشته باشد. امیدواریم از این مقاله که توسط تیم سیراف کلا تهیه شده است، رضایت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید