نقد و بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494

شرکت معتبر کره ای یعنی سامسونگ، به تازگی مدلی جدید از ماشین لباسشویی با نام P1494 تولید کرده که ویژگی های متمایز کننده ای نسبت به سایر رقبا دارد. این ماشین لباسشویی که تمام اتوماتیک می باشد، دارای ظرفیت 9 کیلوگرمی می باشد و سامسونگ آن را در دو رنگ خاکستری و سفید تولید و روانه بازار کرده است. متمایز کننده ترین ویژگی این مدل ماشین لباسشویی سامسونگ، ویژگی Addwash یا اضافه کردن لباس در حین روشن بودن دستگاه می باشد. جالب است بدانید که این ویژگی تنها در محصولات سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد و در لباسشویی های دیگر وجود ندارد و مختص لباسشویی های برند سامسونگ می باشد.

لباسشویی7 p1494 سامسونگ42 700x700 1 300x300 - نقد و بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494

ویژگی Addwash چگونه کار می کند؟

این ویژگی جذاب محصولات سامسونگ، باعث می شود که اگر شما هنگامی که ماشین لباسشویی را روشن کردید و دستگاه درحال شستشوی وسایل و لباس هایتان می باشد، با استفاده از در دوم آن، بتوانید لباس های کوچک و یا دستمالی های پاک کننده ی آشپزخانه ی خود را درون آن بگذارید. بسیار این مورد تکرار شده است که پس از گذاشتن لباس های کثیف درون ماشین لباسشویی، میفهمیم که تعدادی از لباس ها از سبد شستشو جا مانده است و باید مدت زمانی را بایستیم تا شستشو تمام شود یا در همان هنگام دکمه توقف را بزنیم و منتظر بمانیم تا آب درون دیگ خالی شود سپس در را باز کنیم و سایر لباس ها را درون ماشین لباسشویی بیاندازیم.

در بسیاری از مواقع نیز آب موجود درون ماشین لباسشویی درون آشپزخانه می ریزد و موجب خیسی و آب گرفتگی می شود. این نیازمندی، به شدت در میان همه ی افراد حس می شد که سامسونگ با ایجاد این مکانیزم و ویژگی خاص، توانسته به خوبی به این نیازمندی ما پاسخ دهد. همچنین درون ماشین لباسشویی سامسونگ، این قابلیت تعبیه شده در هنگامی که دمای ماشین، بالای 50 درجه می رسد و خطر سوختگی در هنگام باز کردن در دوم، احساس شود، سامسونگ برای حفظ امنیت شما، در دوم را قفل می کند تا از هرگونه آسیب احتمالی به شما جلوگیری شود. به نظر سامسونگ با افزودن این ویژگی منحصر به فرد به محصولات خود، توانسته یک گام مؤثر رو به جلو برای زندگی در قرن بیست و یکم بردارد و راحتی و سهولت را برای استفاده کنندگان به ارمغان بیاورد.

HA AddWash Buying Guide Pic1 300x160 - نقد و بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494
قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو با ویژگی Addwash در محصولات ماشین لباسشویی سامسونگ

فناوری های موجود در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494

سامسونگ در ماشین لباسشویی مدل P1494 فناوری های زیادی را به کار گرفته است مانند کاهش لرزش یا VRTplus، فناوری حباب ساز یا Ecobubble، فناوری خیس خوردن هوشمند یا Bubble Soak، فناوری هیتر سرامیکی یا Ceramic Heater و . . . اکنون به تشریح این فناوری و ویژگی ها و کاربرد آن ها می پردازیم:

فناوری کاهش لرزش یا VRTplus در ماشین لباسشویی سامسونگ

سامسونگ مانند سایر محصولات ماشین لباسشویی خود، در این محصول نیز از موتور های تسمه ای استفاده می کند و همچنان قصد ندارد تا موتور گیربکسی را جایگزین موتور های تسمه ای خود کند. نحوه ی کار این موتور های تسمه ای بدین صورت می باشد که موتور، با استفاده از یک تسمه به دیگ ماشین لباسشویی متصل می شود و نیروی محرکه ی تولیدی آن، باعث انجام فعالیت شستشو می شود.

همین امر باعث می شود تا ماشین لباسشویی دارای لرزش هایی باشد. رقیب کره ای سامسونگ، مدت هاست که با تعویض این نگرش و روی آوردن به سمت موتور های بلبرینگی، تا حد زیادی توانسته لرزش های مربوطه را کاهش دهد اما بر خلاف این شرکت، سامسونگ از فناوری کاهش لرزش یا VRTplus استفاده می کند. در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494، موتور اینورتری به کار گرفته شده است که تنها در مواقع نیازمندی می چرخد و به صورت دائم نمی چرخد تا لرزش های احتمالی کاهش یابد.

View5 300x169 - نقد و بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494
طرح زیبا و شکیل ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494

فناوری حباب ساز یا EcoBubble

از مدت ها قبل، سامسونگ از این فناوری در ماشین لباسشویی های خود استفاده کرده و در مدل P1494 نیز این فناوری به چشم می خورد. اما ویژگی این فناوری چیست؟ این فناوری باعث می شود مواد شوینده و آب با هم ترکیب شوند و سپس تبدیل به حباب های شوینده ای می شوند که توسط سیستم با لباس و الیاف های آن ترکیب می شود و باعث شستشوی بهینه می شود. استفاده از این ویژگی و فناوری، باعث می شود الیاف لباس به خوبی با مواد شوینده در تماس باشد و منجر به شستشوی بهتری شود.

از ویژگی های اصلی این فناوری، ترکیب مناسب با الیاف حتی در دمای پایین آب می باشد. این ویژگی باعث می شود مواد شوینده حتی با آب سرد نیز به خوبی ترکیب شود و روی لباس تأثیر بسزایی داشته باشد. بسیاری از لباس ها در هنگام شستشو به دلیل تماس با آب گرم، دچار وارفتگی می شود و شکل و حالت اولیه ی خود را از دست می دهد. بوسیله ی این ویژگی دیگر این مشکلات بوجود نمی آید و تجربه یک شستشوی ایده آل را خواهید داشت. همچنین این ویژگی باعث می شود که هنگامی که می توان از آب سرد استفاده کرد، باعث روشن شدن المنت گرم کننده ماشین لباسشویی سامسونگ نباشد و بدین گونه، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی بسیاری خواهد شد.

1373838 300x146 - نقد و بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494
فناوری حباب ساز موجود در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 که باعث شستشوی بهتر می شود

فناوری هیتر سرامیکی یا Ceramic Heater

در بسیاری از ماشین های لباسشویی، از هیتر های المنتی استفاده می شود. هیلتر وظیفه گرم کردن آب را دارد. هنگامی که هیتر شروع به فعالیت می کند، باعث می شود کلسیم موجود در آن، جدا شود و به دیواره هیتر بچسبد. این عمل باعث می شود در بلند مدت عملکرد هیتر برای گرم نمودن آب، تحلیل رود و انرژی زیادی برای آن، مصرف شود و برای اینکه این مواد از دیواره هیتر زدوده شوند، باید از مواد شوینده خالصی استفاده شود. ماشین لباسشویی سامسونگ دارای هیتر های جدیدی به نام هیتر سرامیکی می باشند که در مقایسه با هیتر های المنتی، عمری سه برابر دارند و باعث می شوند آب زودتر گرم شود و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود.

فناوری خیس خوردن هوشمند یا Bubble Soak در ماشین لباسشویی سامسونگ

فناوری جذابی دیگری که این شرکت کره ای در این محصول خود گنجانده است، فناوری خیس خوردن هوشمند یا Bubble Soak می باشد. این فناوری با دارا بودن قابلیت حباب که در بالاتر ذکر گردید، باعث می شود یک مرحله به مرحله شستشو اضافه شود و سرسخت ترین و پاک نشدنی ترین لکه ها از بین بروند. برای اینکه این امکان را به شستشوی خود اضافه نماییم، باید دکمه مربوط به Bubble Soak را بزنیم تا پروسه شستشو با افزودن یک مرحله بیشتر، پیگیری شود. این امکان باعث کیفیت شستشوی بهتر و تمیزتر می شود.

فناوری دیگ شستشو یا Diamond Drum

سامسونگ حتی در تولید دیگ شستشوی P1494 نیز فناوری های خاص خود را گنجانده و چیزی از قلم نینداخته است. در این دیگ، از برجستگی های خاصی استفاده شده است که باعث می شود لباس ها با یکدیگر و دیگ، درگیری بهتر و بیشتری داشته باشند تا بهتر تمیز شوند. این برجستگی ها به اندازه ای می باشند که آسیبی به لباس نمی رسانند و همینطور باعث می شود آب به راحتی خارج شود. با فناوری Diamond Drum، یک شستشوی با کیفیت داشته باشید.

موتور Digital Inverter

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494، از موتور Digital inverter بهره می برد. این موتور الکتریکی، باعث کاهش بخصوص انرژی الکتریکی مصرفی می شود و همچنین باعث کاهش صدا های ناشی از چرخش لباس درون ماشین لباسشویی می شود. سامسونگ به قدری از تولید این محصول با کیفیت خود، مطمئن می باشد که تجهیزات تولیدی خود را که مجهز به این امکان می باشد را 20 سال و خود موتور اینورتر دیجیتال موجود را، 10 سال ضمانت می کند.

12472 300x164 - نقد و بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494
در دوم و بازشونده ماشین لباسشویی سامسونگ طرح P1494

برنامه شستشوی منظم و سریع

برخی از لباس ها که در اثر تعریق، دچار بو گرفتی شده اند یا کثیفی کمی در آن ها موجود است، به وسیله ی امکان شستشوی سریع ماشین لباسشویی سامسونگ، به سرعت شسته شده و باعث صرفه جویی در وقت می شود.

عیب یابی بوسیله ی Smart Check

یکی از امکانات جذاب ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494، سیستم عیب یابی خودکار Smart Check می باشد. این ویژگی، به شما این امکان را می دهد که یک اپلیکیشن روی گوشی خود نصب کنید تا این برنامه، به صورت خودکار هنگامی ایجاد مشکل در ماشین لباسشویی به شما اطلاع دهد تا مانع از بوجود آمدن خسارت های زیاد و هنگفت شوید.

دیدگاهتان را بنویسید