رونمایی از لپ تاپ های جدید شرکت hp

شرکت hp یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی تولید محصولات کامپیوتری می باشد. این شرکت به تازگی از لپ تاپ های جدید خود، رونمایی کرد که هر یک از محصولات، ویژگی های خاص خود را دارند.

Hp از شرکت هایی می باشد که بر روی تولید محصولات با کیفیت، تمرکز دارد. در ادامه بیشتر با محصولات جدید این برند آشنا می شویم. لطفا تا انتهای این مطلب با سیراف کالا، همراه باشید.

لپ تاپ جدید hp

شرکت hp از جدیدترین لپ تاپ های خود را در نمایشگاه CES 2021، رونمایی کرد. این شرکت اعلام کرده است که این لپ تاپ ها، قادرند محیط کار خانگی در دوران کرونا را به یک استودیوی خلاقانه جهت انجام کار، تبدیل نمایند.

این شرکت با تمرکز بر روی این موضوع که در دوره ی شیوع کرونا، انجام کارهای اداری به درون خانه منتقل شده قصد دارد فراگیری محصولات خود را بیش از هر برندی در این زمینه، توسعه دهد.

در ابتدا به معرفی نخستین محصول این شرکت، یعنی لپ تاپ دراگون فلای جی 2 می پردازیم.

Hp Dragonfly 2

البته نام دیگر این محصول، hp Elite Dragonfly G2 می باشد و شرکت اچ پی، ادعا می کند که این محصول، سبک ترین لپ تاپی می باشد که تجربه ی انجام کارهای تجاری را می توان با آن داشت. وزن پایه ی این محصول نیز کمتر از یک کیلوگرم می باشد.

1 9 1024x683 - رونمایی از لپ تاپ های جدید شرکت hp
Dragonfly 2

پردازنده ی به کار رفته در این محصول، نسل یازدهم اینتل می باشد که توسط جدیدترین پردازنده های گرافیکی موجود در این شرکت، تجهیز شده است. در بخش ارتباطات نیز این لپ تاپ قادر است از شبکه ی 5G، 4G LTE نیز پشتیبانی کند که یک ویژگی متمایز کننده، محسوب می شود.

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ، می توان به هوش مصنوعی اشاره کرد و فناوری امنیتی به کار رفته در آن، بسیار جذاب می باشد ( hp Tamper Lock ). شرکت اچ پی این محصول را در رنگ آبی ویژه ای تولید کرده که از آن به نام آبی سنجاقک نیز یاد می کند این محصول در بهمن و اسفند 1399 عرضه می شود.

هنوز از قیمت این محصول اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

لپ تاپ دوم؛ Hp Elite Dragonfly Max

این لپ تاپ مانند مدل قبلی، دارای پردازنده ی نسل یازدهم می باشد و حداکثر، 32 گیگابایت حافظه ی رم و 2 ترابایت حافظه ی داخلی M.2 SSD دارد. این لپ تاپ دارای درگاه USB 3.1، USB C، HDMI و محل قرار گیری نانو سیم می باشد.

این لپ تاپ نیز در همین تاریخ، عرضه می شود و قیمتی از آن هم موجود نمی باشد.

2 10 1024x683 - رونمایی از لپ تاپ های جدید شرکت hp
Elite Dragonfly Max

لپ تاپ سوم؛ hp Elite Folio

این لپ تاپ جذاب که قابلیت تبدیل به تبلت را نیز دارد، دارای پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 8cx Gen 2 5G می باشد و در کانفیگ های آن، از فناوری 5G استفاده شده است. Wi-fi 6، صفحه نمایش 13.5 اینچ به همراه پنل Hp Sure View Reflect، وب کم با زاویه دید 76 درجه، از ویژگی های این لپ تاپ می باشند.

همچنین باتری قدرتمندی که در این محصول به کار رفته، باعث می شود با یک بار شارژ کردن این دستگاه، تا 24.5 بتوانید از آن استفاده نمایید.

این لپ تاپ دارای وزن 1.2 کیلوگرم می باشد. اچ پی این محصول را در همین تاریخ عرضه می نماید. مانند سایر محصولات، قیمتی از این محصول در دسترس نمی باشد.

3 9 1024x683 - رونمایی از لپ تاپ های جدید شرکت hp
Elite Folio

Hp Elitebook 840 G8 Aero

این محصول که عنوان چهارمین محصول تولیدی این شرکت را یدک می کشد، دارای وزن 1.1 کیلوگرم می باشد که دارای نسل یازدهم اینتل است. در بخش مشخصات می توان به وای فای 6 و شبکه ی 5G اشاره کرد.

وب کم مناسب برای ارائه، سیستم صوتی و اسپیکر قدرتمند، هوش مصنوعی، نمایشگر 14 اینچی، حافظه ی داخلی 2 ترابایت، از ویژگی های این لپ تاپ می باشد.

تاریخ عرضه این لپ تاپ با یک الی دو ماه تاخیر نسبت به مدل های قبل ( فروردین و اردیبهشت 1400 ) وارد بازار می شود. قیمت این لپ تاپ نیز نامشخص است.

4 9 1024x683 - رونمایی از لپ تاپ های جدید شرکت hp
Elitebook 840 G8 Aero

لپ تاپ hp Elitebook x360 1030 G8

این لپ تاپ 13.3 اینچی، دارای پردازنده ی گرافیکی intel Iris Xe می باشد. همچنین از شارژر سریع نیز این لپ تاپ پشتیبانی می کند و می تواند ظرف نیم ساعت، مقدار شارژ دستگاه را از صفر به 50، برساند.

در تولید این دستگاه از 75% آلومینیوم بازیافتی استفاده شده است که می تواند آن را جذاب نماید. همچنین اچ پی می گوید اسپیکرهای این لپ تاپ به وسیله ی پلاستیک های کف اقیانوس، ساخته شده است. همچنین این محصول از شبکه ی 5G نیز حمایت می کند. این دستگاه در ماه آینده ی میلادی، عرضه می شود.

5 5 1024x683 - رونمایی از لپ تاپ های جدید شرکت hp
Elitebook x360 1030 G8

محصول آخر از لپ تاپ های جدید اچ پی؛ Envy 14

به گفته ی اچ پی، این محصول یک استودیوی قابل حمل می باشد. اچ پی اعلام کرده در این محصول، از کالیبراسیون 2 > دلتا ای برای دقت بیشتر رنگ ها، استفاده کرده است. عمر باتری این دستگاه، 16.5 ساعت می باشد.

در بخش سخت افزاری، اچ پی از پردازنده ی چهار هسته ای Core i5 1135G7 و در بخش پردازنده ی گرافیکی نیز از پردازنده ی Nvidia GeForce GTX 1650 Ti Max Q استفاده کرده است که چهارگیگابایت حافظه ی گرافیکی GDDR6 دارد.

در بخش اتصالات نیز شاهد یک درگاه Thunderbolt 4، دو درگاه USB Type A، جک هدفون، یک درگاه HDMI و یک کارت خوان میکرو SD می باشیم. وزن این محصول 1.6 کیلوگرم می باشد و شرکت اچ پی، این محصول را در ماه جاری و با قیمت 999 دلار، راهی بازار می کند.

6 3 1024x683 - رونمایی از لپ تاپ های جدید شرکت hp
Envy 14

جمع بندی نهایی

اگر تاکنون پیگیر برترین لپ تاپ ها و به طور کامل، پیگیر لپ تاپ های جدید بوده باشید، مطمئنا متوجه حضور پر قدرت شرکت hp شده اید. این شرکت همواره قصد تولید محصولات با کیفیت در عین حفظ قدرت و قیمت مناسب، می باشد.

در شروع ماه نخست میلادی نیز این شرکت از 6 لپ تاپ جدید خود رونمایی کرد هر کدام می تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران باشد. این لپ تاپ ها از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی بهره می برند که باعث می شود کاربر به خرید آن ترغیب شود.

امیدواریم از خواندن این مقاله در سایت سیراف کالا، نهایت لذت را برده باشید. در انتها اگر نظری دارید حتما در زیر این پست، برایمان بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید