راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاوربانک ها

امروزه نقش پاوربانک ها در زندگی افراد به موجب افزایش استفاده از گوشی هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ، پررنگ‌تر از قبل شده و به عنوان یکی از اجزای تقریبا ضروری شناخته می‌شوند.

در این مقاله قصد داریم به 20 مورد از مهمترین نکته هایی که باید قبل از خرید یک پاوربانک خوب در نظر بگیرید اشاره کرده و آنها را با هم بررسی کنیم و در ادامه چند مدل از بهترین مدل های پاور بانک سال 2019 را معرفی کنیم.

پاوربانک یکی از وسایل الکترونیکی پر کاربردی است که طی چند سال اخیر استفاده از آن مرسوم شده و به نوعی یکی از ملزومات کاربرانی است که از تمام شدن شارژ تلفن همراهشان ناراضی یا نگران هستند. با اینکه دیوایس های الکترونیکی مثل تلفن همراه و لپ تاپ و دوربین در زمینه باتری و ظرفیت نگهداری آن پیشرفت های شایانی کرده اند اما هنوز هم به نقطه کمال و جایگاهی نرسیده ایم که پاور بانک ها نقششان کمرنگ شود و این نیاز بین کاربران به شدت احساس میشود.

پاور بانک ها در ابعاد و ظرفیت های مختلفی تولید میشوند. پاوربانک هایی با گارانتی یا بدون آن پاوربانک هایی با امکانات خاص مثل شارژ خورشیدی و یا پاوربانک هایی که دارای تکنولوژی شارژ سریع هستند.

otzx4momzv4b - راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاوربانک ها

 

بهترین پاوربانک

یکی از مهمترین سوالاتی که همواره ذهن کاربران و مشتریان را مشغول میکند یک سوال کلی است. به کرّات از فروشنده ها سوال می شود که بهترین پاوربانک کدام است؟ مسلما بهترین پاور بانک برای شما شاید با بهترین پاوربانک برای دوستتان و یا هر شخص دیگری فرق کند و علت آن نیاز های هر شخص است. حال اگر بخواهیم به این مقوله نگاه جامع تری داشته باشیم سه عامل در انتخاب یک پاوربانک خوب و مناسب نسبت به بقیه عوامل تاثیر گذاری بیشتری دارند. اولین مورد برند مطرح، معتبر و مورد اطمینان است دومین مورد ظرفیت پاوربانک براساس نیاز شما و سومین مورد ابعاد و شکل ظاهری پاوربانک شماست.

hlxvp5nxv7hs - راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاوربانک ها

 

با کیفیت ترین پاوربانک ها مربوط به کدام بِرَند است؟

واقعیت این است که اگر بخواهیم به دور از سلیقه شخصی و بر اساس آمار و بازار ایران صحبت کنیم سه برند یا تولید کننده نسبت به رقبای خود بهتر عمل کرده و از فروش بیشتری نیز برخوردارند. کیفیت بالای ساخت در این پاوربانک ها موجب شده تا فروش بیشتری داشته باشند .

اولین مورد پاور بانک های شرکت ANKER هستند که با جست و جویی ساده میتونید مدل قدرتمند و البته گران قیمت ANKER POWERCORE 26800 رو در جای جای اینترنت به عنوان بهترین پاوربانک یا یکی از بهترین ها مشاهده کنید . تنها ایراد این مدل وزن زیاد و ابعاد بزرگ آن بوده که ناشی از ظرفیت خیلی زیاد آن میباشد قیمت این مدل نیز بالاست.

lahbzz15dsvf - راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاوربانک ها

دو برند بعدی که بعد از پاور بانک انکر معرفی خواهیم کرد به نسبت مدل های این کمپانی فروش بالاتر و تنوع بیشتری در ایران دارند این دو برند پاوربانک های شیائومی و انرجایزر هستند که در این بین شیائومی با پاور بانک 10.000 میلی آمپری ورژن 2 خودش که تکنولوژِی فست شارژ داشت و بدنه باریک و فلزی آن سر زبان ها افتاد و انرجایزر نیز با پاوربانک هایی شیک با بدنه چرمی و گارانتی های بلند مدت توانست سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. پس به عنوان نتیجه گیری میتوان این سه برند را جزو برترین های بازار فعلی کشور دانست با کمی ارفاق میتوان مدل های ریمکس و زیر شاخه های آن را به شرط اینکه اصلی باشند نیز در لیست بالا جای داد.

نکته ای که لازم به ذکر است و شاید برای شما سوال شده باشد این است که چرا از برند های مشهور تر مثل سونی و سامسونگ اسمی نبردیم علت این است که در بازار فعلی ایران این مدل ها اکثرا تقلبی و درجه دو هستند و اگر فروشنده خاصی بتواند کالای اصلی نیز برای فروش موجود کند قیمت های آنها سرسام آور خواهد بود .

ظرفیت پاور بانک

یکی دیگر از دغدغه های اصلی خریداران پاوربانک ظرفیت آن است. شما باید بدانید چه ظرفیتی برایتان مناسب است و اوصولا تلفن همراه شما چه ظرفیتی را برای هر بار شارژشدن صفر تا 100 نیاز دارد .

ظرفیت پاور بانک میزان توانایی ذخیره برق (انرژی الکتریکی )می باشد که با مقیاس میلی آمپر شناخته میشود . پاور بانک ها ظرفیت های متفاوتی دارند رنج معمول آنها بین 2000 میلی آمپر تا 20.000 میباشد و پر فروش ترین مدل ها بین 7000 تا 12000 میلی آمپر هستند.

a5oj8uuxn98c - راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاوربانک ها

 

ظرفیت اسمی و ظرفیت واقعی

تمامی پاور بانک های داری ظرفیت اسمی هستند که دقیقا همان عددی است که کارخانه سازنده مدعی شده ظرفیت پاوربانکش همان مقدار است و روی پاوربانک و کارتنش نیز درج شده است و ظرفیت واقعی که همواره مقداری کمتر از ظرفیت اسمی است عبارتست از ظرفیت پاور بانک بعد از هدر رفت و اتلاف انرژی. علت های زیادی باعث از دست رفتن انرژی میشود که یکی از آنها تبدیل انرژی الکتریکی به گرماست واز توضیح بقیه آن ها اجتناب میکنیم ولی برای آنکه بدانید به صورت تقریبی چه مقدار ظرفیت واقعی در پاوربانک شما وجود دارد باید چیزی در حدود 25 الی 30درصد ظرفیت اسمی را کاهش دهید.

به عنوان مثال شما قصد دارید یک پاور بانک 10.000 میلی آمپری بخرید . توجه داشته باشیدکه ظرفیت واقعی نگهداری انرژی الکتریکی در این پاور بانک چیزی حدود 7000 تا 8000 میلی آمپر میباشد. پس اگر باتری تلفن همراه شما 3000 میلی آمپر باشد این پاور بانک میتواند چیزی در حدود 2 تا 3بار گوشی شما را شارژ کند.

پاوربانک های غیر اصلی

بسیاری از برند های خوش نام و معتبر درگیر تولیدات تقلبی بوده و هستند پاوربانک ها نیز از این قاعده جدا نبوده و کالاهای غیر اصلی آنها به وفور در بازار یافت میشود . تشخیص اصلی نبودن پاوربانک کاری سخت و تخصصی است توصیه ما به شما خرید از فروشنده های مطمئن و خرید پاوربانکی است که گارانتی معتبر داشته باشد.هیچ کدام از پاوربانکهای تقلبی یا درجه دو بر خلاف پاوربانک های اصلی و درجه یک گارانتی شرکتی معتبر ندارند.ضمنا تمام پاوربانک های تقلبی برخلاف قیمت مناسبشان دارای ظرفیتی غیر واقعی هستند که گاها حتی به یک سوم ظرفیت ادعا شده روی خود محصول یا بسته بندی آن هم نمیرسد.

شدت جریان پاوربانک

هر پاوربانکی شدت جریانی خاص داشته که با همان شدن جریان گوشی شما را شارژ میکند. به عنوان مثال یکی از ویژگی های بارز پاور بانک های مورد تایید ما که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید دارا بودن پورتی با خروجی 2000 میلی آمپری یا همان دو آمپری برای عبور شدت جریان الکتریکی است . به عبارت دیگر اگر پاور بانک شما خروجی دو آمپر داشته باشد مدت زمانی که نیاز است گوشی شما شارژ شود به نسبت پاور بانک هایی که یک آمپر قدرت خروجی دارند نصف میشود . به زبان ساده تر پاور بانکی با ظرفیت 10.000 میلی آمپر و خروجی دو آمپر یک گوشی را دو برابر سریعتر از همان پاور بانک ولی با خروجی یک آمپر شارژ میکند .پس اگر سرعت شارژ کردن هم برای شما مهم است از این گزینه غافل نشوید. جریان ورودی بیشتر گوشی های قدیمی 1 آمپر بوده و در تعدادی از مدل های جدید به دو آمپر ارتقا پیدا کرده است. برای شارژ تبلت ها به دلیل ظرفیت بالاتر باتری، داشتن خروجی دو آمپر در پاوربانک به طرز عجیبی لازم و کارآمد است.

lvzdcnkmhmq8 - راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاوربانک ها

طراحی ظاهری، ​یکی از مهمترین ها!

مسلما هرچقدر یک پاوربانک عالی باشد اگر طراحی ظاهری جذابی نداشته باشد و نتواند جایی در ذهن و دل شما باز کند حالا حالا ها محکوم به خاک خوردن در ویترین یا انبار فروشنده هاست. طراحی ظاهری یکی از مواردی است که کارخانه های سازنده زمان و انرژی زیادی را صرف تحلیل و بررسی آن میکنند . در حال حاضر در بازار ایران تنوع بسیاری از پاوربانک ها وجود دارد که این تنوع تقریبا میتواند تمام سلایق را راضی نگه دارد یکی از عواملی که در طراحی مهم است باریک بودن پاوربانک و جنس بدنه است که در برابر لک شدن و لغزیدگی مقاومت داشته باشد. پاوربانک هایی که زود چرب و کثیف میشوند و یا آنهایی که به راحتی از دست سر میخورند گزینه های خوبی برای خرید نیستند . نا گفته نماند برخی کمپانی ها برای جبران کاستی های این چنینی در مدل های براق و فلزی (که مشکل لک شدن و سر خوردن دارند) محافظ های ژله ای و سیلیکونی روانه بازار کردند که میتوانید آنها را جدا گانه خریداری کرده و استفاده نمایید .

l0fvour8sbjt - راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاوربانک ها

اندازه

پاوربانک ها در سایز ها و ابعاد متفاوتی تولید شده اند از کوچکترین سایز ها که بی شباهت به جا سوییچی نیستند تا سایز های خیلی بزرگ که شاید حمل آنها برای خیلی از ما عذاب آور و مشکل ساز باشد اندازه پاوربانک با ظرفیت آن رابطه مستقیم دارد و هر چه ظرفیت آن بیشتر باشد به دلیل تعداد سل های بیشتری که در ساخت آن استفاده میشود باطبع اندازه بزرگتری دارند. اگر به دنبال انتخابی هستید که نه خیلی بزرگ باشد نه بسیار کوچک و کم ظرفیت مدل های 5000 و 10000 میلی آمپری شیائومی گزینه بسیار خوبی برای خرید هستند.

پاوربانک با قابلیت فست شارژ

zpuwcrtyg6sh 150x150 - راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاوربانک ها

مورد دیگری که باآمدن پرچم داران و قابلیت فست شارژ تلفن های همراه در بین پاور بانک ها نیز مرسوم و محبوب شد دارا بودن قابلیت فست شارژ است که در این فناوری نسبت به حالتی که قبلا توضیح دادیم به دلیل استفاده از تکنولوژی جدیدتر فرآیند شارژ شدن باز هم سریعتر انجام میشود اما فقط روی گوشی های عمل میکند که این قابلیت را داشته باشند یعنی اگر گوشی شما قابلیت فست شارژ نداشته باشد عملا بود یا نبود این قابلیت فرقی نخواهد داشت.

 

 

 

تعداد پورت ها

در پاور بانک ها با ظرفیت کم معمولا یک پورت وجود دارد و در پاوربانک هایی با ظرفیت 10.000 و بالاتر دو تا چند پورت تعبیه میگردد. تعداد پورت بیشتر به شما این امکان را میدهد که همزمان دو یا چند دستگاه را شارژ کنید. این قابلیت پاور بانک در سفر و مسافت های طولانی یا در مکان هایی که همسفران شما نیز نیاز به شارژ تلفن همراه و وسایل خود داشته باشند کاربردی خواهد بود . بعضی پاور بانک ها برای هر پورت مقدار خاصی از شدت جریان را در نظر گرفته اند معمولا در پاوربانک ها یکی از در گاه ها خروجی دو آمپر بوده و الباقی کمتر هستند . در نظر داشته باشید در بیشتر پاور بانک ها برای استفاده از فرایند شارژ سریع یا استفاده از حداکثر توان خروجیِ دو آمپرنباید دستگاه دیگری همزمان به پاوربانک متصل باشد. در غیر اینصورت پاوربانک نمیتواند از حداکثر توان خود که همان شدن جریان دو آمپر هست برای شارژ دستگاه استفاده کند.

سیستم حفاظتی

یکی از مسائل مهمی که کمپانی های مطرح و مشهوری همچون شیائومی روی آن تمرکز کرده و به آن بهای ویژه ای داده اند مسئله امنیت و سیستم های حفاظتی در پاوربانک است. مقاومت در برابر افزایش دمای زیاد ،حفاظت از باتری در زمان ورود ولتاژ بیش از حد مجاز، کنترل ولتاژ خروجی، از ویژگی های برتر پاوربانک های نسل جدید این شرکت است. پاوربانک هایی با برند های دیگر نیز احتمالا از همین قابلیت ها کم وبیش استفاده میکنند ما به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید مشخصات روی کارتن را با دقت ملاحظه کنید تا نسبت به کار گیری این لایه های محافظتی و تکنولوژی های جدید در محصولی که خریداری میکنید مطمئن شوید .​

یکی از مسائلی که از قدیم در مورد پاوربانک ها مطرح بوده آتش گرفتن این دستگاه هاست که مسلما در صورت دارا بودن مواردی که ذکر کردیم این احتمال نزدیک به صفر خواهد بود.

عمر یک پاوربانک

از آنجایی که پاوربانک متشکل از تعدادی سل “CELL” یا همان باتری است مسلما وسیله ای مصرفی به حساب می آید و نمیتوان عمر دقیقی برای آن در نظر گرفت مشخصا این مورد با توجه به تعداد دفعات شارژ و تخلیه شارژ و بسیاری موارد دیگر تعیین میگردد که مستقیما تحت تاثیر مصرف کننده میباشد.

لوازم جانبی همراه پاوربانک

g76ha3uxnxwm 300x300 - راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاوربانک ها

معمولا همراه پاوربانک ها لوازم جانبی خاصی ارائه نمی شود .در اکثر پاوربانک های بازار درون جعبه غیر از کاتالوگ راهنما یا احیانا کارت گارانتی فقط یک یا دو عدد کابل شارژ وجود دارد . البته مدل های خاصی نیز تولید میشوند که به صورت پک ارائه میشوند ولی مرسوم نیستند مثلا در یک مدل پاوربانک تولید شده است که همراه آن یک عدد کیف محافظ ضد ضربه زیپ دار نیز وجود دارد . یکی از نکاتی هنگام تحویل یک پاوربانک باید توجه کنید این است که در اکثر مدل ها کابل ارائه شده مخصوص دیوایس های اندرویدی است البته غیر از type C و اگر شما مالک یکی از دستگاه های اپل هستید یا دستگاه اندرویدی شما از درگاه type C استفاده میکند باید از فروشنده درخواست کنید یک عدد کابل مناسب دستگاهتان نیز به شما بدهد (بعضی از فروشنده ها کابل داخل کارتن پاوربانک را با مدلی که مد نظرشماست تعویض میکنند و بعضی خیر که درآن صورت اگر کابل خاصی نیاز دارید باید کابل را جداگانه از فروشنده بخرید) در فروشگاه خاص باکس شما میتوانید با خرید پاور بانک کابل متناسب با تلفن همراه خود را هدیه بگیرید.

 

 

 

پاوربانک ارزان

پاوربانک ارزان وجود ندارد… پاوربانک قیمتی متناسب با ظرفیتش دارد هر چه ظرفیتش بالاتر و امکانات بیشتری داشته باشد گران تر است. پاوربانکی که نسبت به بقیه پاوربانک ها با همان ظرفیت ارزان تر و وسوسه انگیز باشد قطعا یا نمونه ای بی کیفیت است یا کپی از نمونه های اصلی بوده یا به طور کل برندی بی نام و نشان دارد. توصیه میکنیم برای خرید پاور بانک در درجه اول از برند های معتبر و مشهور خرید کنید همان اصلی که در اولین پاراگراف این مقاله آورده شده است.​

پاوربانک هایی با صفحه نمایشگر​

تقریبا تمام پاوربانک ها با چند ال ای دی ریز در طرح ها و رنگ های مختلف میتوانند میزان شارژ دستگاه را به شما نشان دهند اما در این بین پاوربانک هایی هم هستند که در قالب طراحی های مدرنتر پا را فراتر گذاشته و روی دستگاه صفحه نمایشگری برای نشان دادن درصد میزان شارژ پاوربانک تعبیه کرده اند . اگر به دنبال پاوربانکی هستید که درصد شارژ را کاملا دقیق به شما نمایش دهد باید از این مدل ها تهیه کنید.

mccugswcftow - راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاوربانک ها

امکانات جانبی و خاص در پاوربانک ها​

پاور بانک ها دستگاه های ساده ای هستند که زیاد درگیر تجملات و امکانات خاص نشده اند اما چند مورد از امکاناتی که ممکن است برای شما جذاب باشد به شرح زیر است:

  • پاور بانک هایی با پنل شارژ خورشیدی که در آفتاب با استفاده از نور خورشید شارژ میشوند.
  • پاوربانک هایی که چراغ قوه دارند.
  • پاوربانک های ترکیبی که معمولا با اسپیکر های پرتابل ترکیب میشوند یعنی دستگاه هایی که هم پاوربانک هستند هم اسپیکر مثل یکی از نمونه های با کیفیت این ویژگی اسپیکر های JBL میباشند.
  • پاوربانک هایی که کابل شارژ لایتنینگ به آنها متصل است و این کابل جزئی از دستگاه میباشد ، این مدل ها برای شارژ کردن دستگاه های برند اپل بسیار کار آمد هستند .
  • پاوربانک های نازک و ترکیب شده با کیف دستی . این نوع پاور بانک ها ابعاد کوچک و باریکی دارند و با کیف های دستی یا جیبی ترکیب میشوند کالایی را به وجود میآورند که هم کیف است هم پاوربانک.
  • پاوربانک هایی که مودم هم هستند مثل پاوربانک و مودم Xiaomi مدل ZMI MF855

87gtxzog7gsz 1024x411 - راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاوربانک ها

پاور بانک با گارانتی

داشتن گارانتی برای دستگاههای الکترونیکی همواره یکی از مسایلی است که خیال شما را راحت میکند . یک خرید خوب و بدون استرس را زمانی تجربه میکنیدکه پاوربانک خریداری شده شما ضمن داشتن برند خوب و معتبر گارانتی خوبی نیز داشته باشد گارانتی خوب یعنی تعهد شرکت توزیع کننده یا واردکننده با مدت زمانی نسبتا طولانی بدون قید و شرط های عجیب و غریب ، که در این مورد شرکت متین و شرکت رایانه همراه که به ترتیب خدمات انرجایزر و شیائومی را ارائه میدهند جزو گارانتی های معتبر و درجه یک بازار محسوب میگردند.

پورت لایتنینگ

برخی پاوربانک ها پورت لایتنینگ هم دارند این پورت مخصوص دستگاه های اپل است و به این معنیست که شما میتوانید با شارژر دستگاه اپلی خود این پاور بانک را شارژ کنید البته این نمونه ها کمیاب و گران قیمت تر از بقیه هستند.

ظرفیت باتری گوشی را از کجا تشخیص دهیم؟

این مورد ربطی به خود پاوربانک ندارد ! ولی برای انتخاب ظرفیت مناسب لازم است بدانید که باتری تلفن شما چند میلی آمپر ظرفیت دارد که هم از طریق تنظیمات گوشی قابل دسترسی است هم اگر تلفن شما جزو آن دسته از دستگاه هایی است که درب پشتش راحت باز میشود میتوانید اطلاعات مورد نیازتان را از عبارات چاپ شده روی خود باتری نیز بدست آورید روش سوم نیز مراجعه به وب سایت های مطرح و پر بازدید جهانی برای بدست آوردن ظرفیت باتری تلفنتان است.

مناسب بودن شدت جریان پاوربانک برای گوشی یا تبلت:

از آنجایی که اکثر پاوربانک ها دارای دو پورت وبیشتر هستند توجه داشته باشید که در استفاده از پاوربانک ها بهتر است پورت شارژ را به درگاهی متصل کنید که آمپر خروجی از آن با تلفن شما سازگاری داشته باشد مسلما خروجی دو آمپر تلفن یا تبلت شما را سریعتر شارژ میکند ولی اگر این مورد بیشتر از نیاز دستگاه شما باشد و مثلا نیاز واقعی گوشی شما 1 آمپر باشد به مرور زمان به باتری گوشی شما آسیب میرساند . ضمنا عکس این قضیه صادق نیست و پورت 1 آمپر میتواند باسرعت خیلی کم هر دستگاهی را بدون آسیب رساندن به باتری شارژ کند .

oopb0moypmfq - راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاوربانک ها

دو نکته ی ظریف دیگر را نیز که باید در نظر داشته باشید بدین صورت می باشد:

مورد اول: همه ی این موارد که تا به اینجای کار عنوان شد می تواند در تصمیم گیری شما اثر گذار باشد و بسته به نگرش و انتظاری که شما از یک شارژر همراه دارید معیارهای شما را پوشش دهد، اما نکته ی حائز اهمیت دیگر سیکل شارژ پاوربانک می باشد، چیزی که شاید خیلی در وهله ی اول توجه شما را به خود جلب نکند و شما تنها با توجه به قیمت وسوسه کننده ی برخی محصولات اقدام به خرید شارژری همراه نمایید که آنچنان که نشان می داده نبوده است. مبحث سیکل شارژ موضوعی عمقی است و کمتر کسی سخنی از آن به میان می آورد در نتیجه کمتر به این موضوع پرداخته شده است. غالب پاوربانک ها سیکلی بین 200 تا 1000 دارند که با توجه به مواد اولیه ی بکار رفته در ساخت آن ها متغیر است. در حالت معمول و در محدوده قیمت های مناسب بهترین عملکرد سیکل شارژ را می توان از پاوربانک های انرجایزر انتظار داشت، این شارژرهای همراه تا 500 بار می تواند 100 درصد شارژ شده و انرژی لازم را برای شما ذخیره سازند، یکی از بهترین مدل های انرجایزر مدل UE20015CQ می باشد که علاوه بر حجم بالای ذخیره سازی سیکل شارژ مناسبی نیز دارد و درنتیجه عمر بیشتری خواهد داشت. گفتنی است در برخی پاوربانک های گران قیمت این رقم تعداد بیشتری را به شما پیشکش می کند و در نتیجه سهم بیشتری را از بودجه ی شما به خود اختصاص خواهند داد. بنابراین پاوربانک های انرجایزر مقرون به صرفه تر می باشند چراکه کارایی بلند مدتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مورد دوم: نکته ی دیگری که در باره این پاوربانک ها باید دانست ابعاد بسیار مناسب و وزن آن هاست که حمل نقل را بسیار آسان می کند. گذشته از این مسائل طراحان انرجایزر همگام با تکنولوژی قدم برداشته اند و در سال های اخیر با ارائه ی پاوربانک هایی با پشتیبانی از شارژ بی سیم توانسته اند بازه ی وسیع تری از مشتریان را پاسخگو باشند. پاوربانک انرجایزر مدل QE10000CQ در این دسته بندی طبقه بندی می شوند. امروزه اکثر گوشی های هوشمند پرچمدار با قابلیت شارژ بی سیم به بازار عرضه می شوند، در نتیجه رویه ی ارائه ی پاوربانک های معمولی تحت شعاع قرار گرفته است و اکنون شرکت های تولیدکننده برای پاسخگویی به این دسته از مشتریان نیز آماده شده اند.
معرفی چند مدل از بهترین پاوربانک های سال 2019:

  • بهترین پاوربانک‌ از نظر ظرفیت شارژ بالا : مارک آنکر پاورکور 20100 (Anker PowerCore 20100)
  • بهترین پاوربانک‌ برای شارژ آیفون‌ها: موفی پاوراستیشن پلاس XL
  • پاوربانک‌ آکی (Aukey) با ظرفیت 20,000 میلی‌آمپر ساعت
  • پاوربانک‌ آی موتو (iMuto) با ظرفیت 30,000 میلی‌آمپر ساعت
  • پاوربانک‌ راوپاور (RAVPower) با ظرفیت 22,000 میلی‌آمپر ساعت
  • پاوربانک شیائومی Xiaomi مدل 2c با ظرفیت 20,000 میلی آمپر ساعت
  • پاوربانک وهو پبل پی 1 پرو (Veho Pebble P1 Pro)
  • پاوربانک پاوراد پایلوت 2 جی اس (Poweradd Pilot 2GS)
  • پاوربانک آنکر پاورکور 2 (Anker PowerCore II) با ظرفیت 10,000 میلی‌آمپر ساعت
  • پاوربانک راوپاور (RAVPower) با ظرفیت 6700 میلی‌آمپر ساعت
  • پاوربانک جکری بولت (Jackery Bolt) با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت
  • پاوربانک مکس اوک (MAXOAK) با ظرفیت 50,000 میلی‌آمپر ساعت
  • پاوربانک کیو‌آی اینفینیتی (Qi-infinity) با ظرفیت 35,000 میلی‌آمپر ساعت
  • پاوربانک راوپاور یونیورسال (RAVPower Universal)
  • پاوربانک پاوراد پایلوت پرو2 (Poweradd Pilot Pro2)

 

دیدگاهتان را بنویسید