بهترین موبایل های ضد آب

امروزه موبایل و تلفن های همراه به سطح بالایی از کیفیت و تکنولوژی رسیده اند و دارای قابلیت های گسترده ای می باشند. وجود این تجهیزات پیشرفته، باعث شده توقع افراد استفاده کننده از برند های معتبر جهانی، روز به رو بیشتر شود. ضد آب بودن، یکی از ویژگی های مهم و جذاب تلفن های همراه می باشد.

عدم نفود در مقابل آب، یک ویژگی ضروری و حیاتی برای استفاده کنندگان می باشد تا از هرگونه خرابی یا سوختگی گوشی خود، جلوگیری کنند. بنابراین ضد آب بودن یک ویژگی منحصر به فرد و جذاب و در عین حال ضروری می باشد. در این مقاله می خواهیم تعدادی از برترین تلفن های همراهی که قابلیت ضد آب بودن را دارند، بررسی نماییم.

اگر علاقه مند به خواندن چنین مقاله ای هستید، تا انتهای این مطلب همراه سیراف کالا باشید با اطلاعاتی جذابی را کسب نمایید.

لیست برترین موبایل های ضد آب کنونی در بازار

1- سامسونگ گلکسی S21

سامسونگ از گذشته تاکنون سعی داشته است موبایل های ضد آب خود را راهی بازار نماید. این شرکت از سال 2014 و هنگامی که اس 5 خود را تولید کرد، گوشی های خود را مجهز به قابلیت ضد آب بودن، روانه بازار کرده است.

S21 Samsung - بهترین موبایل های ضد آب
S21 Samsung

جدیدترین مدل گوشی های این شرکت، یعنی اس 21 نیز دارای گواهینامه ی IP68 می باشد که این نشان از ضد آب و گرد و خاک بودن این محصول می دهد.

این گوشی دارای تراشه ی اسنپدراگون 888، رم 16 گیگابایت و صفحه نمایش با قابلیت نرخ رفرش 120 هرتز می باشد که این مشخصات، باعث می شود این گوشی خوش دست و جذاب، قدرتمند تر از هر موبایلی باشد. بنابراین یکی از بهترین گوشی های ضد آب موجود در بازار، گلکسی S21 می باشد.

2- سامسونگ مدل Note 20

اگر می خواهید نسبت به اس 21 گوشی بهتر و قدرتمند تر و با هزینه ی بیشتری تهیه نمایید، پیشنهاد می کنیم نوت 20 سامسونگ را زیر نظر داشته باشید. این گوشی 1300 دلاری دارای نمایشگر اولد 120 هرتزی، حافظه داخلی 128 الی 512 گیگابایتی و دوربین های جذاب، باعث شده است بسیار محبوب باشد.

البته نباید فراموش کنیم که این گوشی جذاب و گرانقیمت نیز دارای قابلیت عدم نفود آب می باشد و یکی از پیشنهادات ویژه ی سیراف کالا می باشد که می توانید آن را تهیه نمایید.

Note 20 Samsung - بهترین موبایل های ضد آب
Note 20 Samsung

3- ال جی مدل V60 ThinQ

ال جی از سال 2017 و هنگام تولید گوشی G6 در حال امتحان کردن ویژگی ضد آب بودن محصولات خود بود و در حال حاضر جدیدترین مدل از این شرکت، V60 ThinQ نام دارد.

این تلفن همراه دارای استاندارد IP68 بوده و در استاندارد های نظامی MIL-STD 810G نیز سربلند بیرون آمده است. این گوشی در مقابل گوشی های فاقد جک هدفون ظاهر شده و این قابلیت را در خود دارد تا یک ویژگی خاص این گوشی، لقب بگیرد.

تراشه ی اسنپدراگون 865، شبکه ی 5G، فیلمبرداری با کیفیت 8K، باتری مناسب و دوربین های قدرتمند، از قابلیت های این گوشی می باشند که باعث توانمند ساختن آن، می شوند.

V60 ThinQ LG - بهترین موبایل های ضد آب
V60 ThinQ LG

4- نسل 12 آیفون

امکان ندارد در لیستی بخواهیم از ویژگی های خاصی از تلفن های همراه سخنی بگوییم و پای آیفون و خانواده اپل به میان نیاید. این برند معتبر در جدیدترین تولیدات خود، آیفون های نسل 12 را راهی بازار کرده اند که دارای استاندارد IP68 بوده و ضد آب می باشند.

تراشه ی A14 درون محصولات این نسل از آیفون قرار گرفته اند که قدرت این گوشی را تا چندین برابر بالا می برد. دوربین های قدرتمند در این نسل حضور داشته و باعث می شوند کاربر به راحتی به تصویر برداری از هرگونه محیطی که علاقه دارد، سرگرم شود.

به طور کلی اگر بخواهیم از ویژگی های آیفون 12 سخن بگوییم، به اندازه ی چنین مقاله زمان لازم است. بنابراین به همین توضیح مختصر و مفید، بسنده می کنیم.

iphone 12 Apple - بهترین موبایل های ضد آب
iphone 12 Apple

5- اوپو مدل Find X2 Pro

شاید اولین سری از موبایل های برند اوپو که نسبت به دیگر مدل ها، معروف شد، مدل Find X بود که در سال 2018 تولید شد اما بزرگترین عیب این گوشی، عدم قابلیت ضد آب بودن آن بود.

در اقدامی جالب، شرکت اوپو مدل جدیدی از این گوشی به نام X2 را تولید کرده است که نسبت به نسل قبل، دارای پیشرفت های بیشتری می باشد که گل سر سبد آن ها، قابلیت ضد آب بودن این گوشی می باشد.

این تلفن همراه که در سال 2020 وارد بازار شده، دارای تراشه ی اسنپدراگون 865، نمایشگر اولد با نرخ رفرش 120 هرتزی، رم 12 گیگابایت و باتری 4260 میلی آمپر ساعتی می باشد.

Oppo Find x2 Pro - بهترین موبایل های ضد آب
Oppo Find x2 Pro

6- سونی مدل Xperia 5 II

یکی از نکات جالب، این می باشد که سونی نخستین برندی بود که به تولید موبایل های ضد آب در جهان، روی آورده بود و در آن زمان، نخستین موبایلی که این شرکت با چنین قابلیتی ساخت، اکسپریا 1 مارک 2 بود.

از آن زمان تا به حال سونی تلفن های زیادی تولید کرده است که جدیدترین آن ها، Xperia 5 II می باشد. این تلفن همراه دارای تراشه ی اسنپدراگون 865، رم 8 گیگابایت، حافظه داخلی 256 گیگابایت، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه ی قدرتمند می باشد.

در کنار تمام ویژگی های فوق، قابلیت ضد آب بودن و پشتیبانی از استاندارد IP68 هم در این گوشی وجود دارد که باعث می شود یک گوشی از برند اولین ها نیز در لیست ما، حضور داشته باشد.

Xperia 5 II - بهترین موبایل های ضد آب
Xperia-5-II

جمع بندی نهایی برترین موبایل های ضد آب

همانطور که پیشتر اعلام شد، در دوره ی کنونی نیاز به پیشرفت بیشتر در زمینه ی تکنولوژی مانند تلفن همراه و لپ تاپ ها، بیشتر از گذشته حس می شود. یکی از این ویژگی ها که باعث می شود تلفن همراه از گزند آسیب دور بماند، قابلیت ضد آب بودن آن می باشد.

این ویژگی باعث می شود کاربر در حین استفاده از آن و خطرات احتمالی خیس شدن گوشی، احساس امنیت نماید. در بالا لیستی از برترین گوشی هایی که این قابلیت را دارند، گفته شد. البته که این لیست بسیار طولانی بوده و گوشی های زیادی در طبقه بندی فوق قرار می گیرند.

ما در این لیست تنها به آوردن نام برترین گوشی ها با بهترین مشخصات، اکتفا کرده ایم. امیدواریم از این مقاله که توسط سیراف کالا تولید شد، لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید