بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی کدام‌اند؟

امروزه استفاده از لوازم خانگی متداول، بسیار رایج شده و افراد زیادی از وسایل خانگی متنوع استفاده می کنند. با گران تر شدن وسایل با برند های خارجی، بسیاری از افراد روی به خریدن لوازم خانگی ایرانی، آورده اند. در حال حاضر برند های متعددی در زمینه تولید لوازم خانگی در ایران، مشغول فعالیت می باشند؛ برند هایی که به تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب مشغول اند. عواملی زیادی مانند کیفیت بالا، قیمت مناسب، قیمت بالای برند های خارجی، خدمات پس از فروش و حمایت از تولید داخل، باعث شده است خریداران از جمله افرادی که برای جهیزیه ی عروس، وسایل و لوازم خانگی می خرند، روی به خرید از لوازم خانگی ایرانی آورده اند. در ادامه با برخی از معروف ترین و برترین برند لوازم خانگی ایرانی آشنا می شویم و آن ها را به شما معرفی می نماییم.

برترین برند های لوازم خانگی ایرانی

1- اسنوا

اسنوا یک برند نامدار و اصیل ایرانی می باشد که به تولید محصولاتی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یخچال و فریزر، تلویزیون، محصولات توکار مانند فر و قهوه ساز مشغول است. اسنوا از مواد اولیه مناسب و با کیفیت در محصولات خود استفاده می کتد و این ادعا را دارد که محصولات این شرکت، قابل رقابت با برند های خارجی می باشد و مطابق با استاندارد های اروپا و آمریکا، می باشد. به تازگی، اسنوا محصولات فردار خود را به نوعی هوشمند و لعاب دار طراحی کرده است که مجهز به فناوری خود تمیزشونده می باشد.

این فناوری باعث می شود خود محصول، قسمت های لازم را تمیز نماید و نیاز به تمیز کردن به صورتی دستی نمی باشد. گران قیمت ترین محصول اسنوا، یخچال ساید بای ساید آن می باشد اما یخچال های ارزان قیمت هم دارد. لازم به ذکر است اسنوا، دارای 2 سال ضمانت و 8 سال خدمات پس از فروش می باشد تا به خریدار این اطمینان را دهد که یک خرید منطقی و مناسب را انجام داده است. همچنین اسنوا بیش از 818 نمایندگی در سراسر کشور دارد که خدمات و سرویس های لازم برای این برند لوازم خانگی ایرانی را انجام می دهند.

برند اسنوا - بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی کدام‌اند؟
برند اسنوا

 

2- پارس خزر

پارس خزر، از دیگر برند لوازم خانگی ایرانی می باشد که معروفیت زیادی دارد. عمده معروفیت این برند، برای پلوپز های معروف آن است که اکثر ایرانی ها، با آن خاطره دارند. پارس خزر، در تولید لوازم خانگی های کوچک، به نوعی رتبه ی یک را در اختیار دارد و تمام وسایل از جمله اسپرسو ساز، تولید می نماید. در سال های گذشته، پارس خزر با نام پارس توشیبا، شناخته می شد اما پس از سال 1361، این نام به پارس خزر، تغییر پیدا کرد.

از نظر قیمتی، اکثر محصولات پارس خزر، برچسب قیمتی زیر 1 میلیون تومان را دارند و نسبت به رقبای خارجی، بسیار مقرون به صرفه تر می باشند. از نظر خدمات پس از فروش نیز پارس خزر بسیار معتبر می باشد و تا 2 ماه پس از خرید، اگر در وسیله ی مورد نظر هرگونه مشکلی به وجود آمد، می توان آن را تعویض کرد. اگر مشکلی پس از 2 ماه برای این محصولات به وجود آمد، می توان تا 25 ماه پس از خرید، از خدمات تعمیر رایگان آن، بهره مند شد.

پلوپز پارس خزر - بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی کدام‌اند؟
پلوپز پارس خزر

3- امرسان

برند دیگری که در زمینه ی تولید لوازم خانگی ایرانی فعالیت می کند، امرسان نام دارد. بیشتر افراد امرسان را با تولید یخچال های معروف آن، می شناسند. البته امرسان ماشین لباسشویی، اجاق گاز، هود و جارو برقی نیز تولید می نماید. امرسان اولین برند ایرانی می باشد که یخچال و فریزر با مصرف انرژی A تولید می نماید.

همچنین این برند، یخچال و فریزر های هوشمندی تولید می نماید که می توان از طریق تلفن همراه، آن را کنترل کرد. همچنین این شرکت، یخچال و فریزر های فانتزی اسمگ تولید می نماید که برگرفته از نمونه ی ایتالیایی می باشد. این یخچال ها در رنگ های زرد، آبی، قرمز، صورتی و مشکی تولید می شوند که مناسب برای آشپزخانه های فانتزی می باشد قیمت محصولات این برند لوازم خانگی ایرانی، متفاوت است و برای سلایق و بودجه بندی های گوناگون، مختلف است. همچنین این برند محصولات خود را با گارانتی 36 ماهه ارائه می دهد که زمانی طولانی مدت می باشد.

 

4- ایکس ویژن

ایکس ویژن، برندی معتبر و معروف در زمینه ی تولید ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، تلویزیون می باشد. این برند به گروه مادیران تعلق دارد. بسیاری از افراد، برند ایکس ویژن را با تلویزیون های آن می شناسند. ایکس ویژن یخچال و فریزر های کم مصرفی تولید می نماید که مصرف انرژی A یا بالاتر، دارند. این یخچال فریزر ها در درازمدت باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه های قبوض، می شود که برای خانوار ها، بسیار مفید و مناسب می باشد.

قیمت این برند تولید کننده لوازم خانگی ایرانی ، مناسب می باشد و با هزینه ای حدود 5 میلیون تومان، می توانید از برند ایکس ویژن، ماشین لباسشویی 7 کیلویی تهیه نمایید. همچنین قیمت یخچال فریزر های این برند متفاوت است و از زیر 10 میلیون تا بالای 12 میلیون تومان، یافت می شود. خدمات پس از فروش این برند نیز زیر نظر شرکت مادیران می باشد که از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش در ایران می باشد.

محصولات ایکس ویژن - بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی کدام‌اند؟
محصولات ایکس ویژن

 

5- پاکشوما

وقتی حرف از ماشین لباسشویی تولید داخل می زنیم، نمی توانیم برند پاکشوما را از لیست خود حذف نماییم. از 40 سال پیش، برند پاکشوما با تولید ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک، وارد بازار ایران شد و در حال حاضر با تولید محصولاتی از قبیل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر، مایکروویو و کولر گازی، در حال ارائه خدمات به مردم ایران می باشد. قیمت محصولات این برند تولید کننده لوازم خانگی ایرانی، متغیر است. برای مثال برای یک ماشین لباسشویی، از 5 میلیون تومان شروع می شود. خدمات پس از فروش این برند نیز معتبر می باشد و تا 24 ماه، مشمول ارائه خدمات پس از فروش به خریداران، می باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما - بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی کدام‌اند؟
ماشین لباسشویی پاکشوما

 

سایر برند های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی

علاوه بر موارد ذکر شده، بسیاری از برند های دیگر نیز در تولید لوازم خانگی ایرانی، فعالیت می کنند. برند هایی از قبیل استیل البرز، اخوان، بیمکث، کن، سینجر، آلتون، نانیوا، ارشیا الکتریک، هیمالیا و الکترواستیل، از نمونه های این برند ها می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید