بهترین برنامه های اندرویدی در سال 2020 ( بخش اول )

مقدمه

کمتر کسی وجود دارد که از قدرتمندی و فراگیری سیستم عامل اندروید بی خبر باشد. این سیستم عامل قدرتمند، در بسیاری از گوشی ها به کار رفته است که موجب این می شود کاربر، به سهولت بتواند برنامه های اندرویدی مناسب خود را بر روی آن نصب کند.

سال 2020 هم سرانجام به پایان رسید و بسیاری از افراد، منتظر شنیدن نام برترین های این سال می باشند. در این مقاله قصد داریم برترین برنامه های اندرویدی در سال 2020 را معرفی نماییم. این برنامه ها در زمینه های مختلف، به کاربر کمک های زیادی می کنند.

حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید؛ زیرا به لیستی از بهترین برنامه های اندرویدی سال 2020 دست می یابید که ممکن است در هر زمینه ای، به شما کمک کند.

برترین برنامه های اندرویدی سال 2020

  1. برنامه ی ادوبی فتوشاپ دوربین ( Adobe Photoshop Camera )

بسیاری از افراد با برنامه های ادوبی و بزرگترین آن یعنی فتوشاپ آشنایی دارند. ادوبی برای گوشی های اندرویدی، برنامه ی جدید خود را تحت عنوان ادوبی فتوشاپ دوربین منتشر کرد. این برنامه با اینکه نوظهور می باشد اما در لیست برترین برنامه های اندرویدی سال 2020 قرار دارد.

2 6 300x191 - بهترین برنامه های اندرویدی در سال 2020 ( بخش اول )
Adobe Photoshop Camera

به وسیله ی این برنامه قادر خواهید بود به فیلتر های زیاد و افکت های بی نظیر در زمینه عکاسی و ویرایش عکس دستیابید. امتیاز کاربران به این برنامه، 4.6 بوده و حجم آن نیز 99 مگابایت می باشد و می توانید از لینک زیر، اقدام به دانلود آن نمایید.

دانلود برنامه ی ادوبی فتوشاپ دوربین برای اندروید

  1. برنامه ی بازآرت ( Bazaart )

این برنامه نیز در زمره ی برنامه های ویرایشگر عکس می باشد که بسیار قدرتمند بوده و در مدت زمان کمی که وارد پلی استور شده، توانسته محبوبیت زیادی کسب نماید. به وسیله ی امکاناتی که این برنامه به کاربر اهدا می نماید، او می تواند به راحتی تصویر ساده ی خود را به یک تصویری حرفه ای، تبدیل نماید.

امکان طراحی روی تصاویر، امضا، حذف پس زمینه، استفاده از استیکر و شکلک های متنوع، فیلتر ها و افکت های متنوع از جمله امکاناتی می باشد که در این برنامه می توان به آن دست یافت.

3 6 300x191 - بهترین برنامه های اندرویدی در سال 2020 ( بخش اول )
Bazaart

البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نمی باشد که در نسخه ی ios این برنامه، امکانات بیشتر و با کیفیت تری به چشم می خورد. امتیاز کاربران به این برنامه، 4.3 بوده و حجم آن نیز 149 مگابایت می باشد. به وسیله ی لینک زیر می توانید این برنامه را دانلود نمایید.

دانلود برنامه ی بازآرت برای اندروید

  1. کیوبیسیس 3 ( Cubasis 3 )

این برنامه از بهترین ها در زمینه ی Daw ( برنامه هایی که برای تنظیم و میکس و مسترینگ آهنگ به کار می رود ) می باشد. این برنامه ی غنی که تحت سیستم عامل گوشی طراحی شده می تواند  از انواع کلید های میدی ( MIDI ) پشتیبانی کند.

همچنین به وسیله ی افزونه های Master Strip، می توانید جلوه های بی نظیر را روی موزیک پیاده نمایید. موتور صوتی 32 بیتی شناور، وضوح صدا در ورودی 24 بیت و خروجی 48 کیلوهرتز، حافظه ی ابری و بسیاری دیگر از قابلیت ها، ویژگی های این برنامه ی جذاب می باشد.

4 6 300x159 - بهترین برنامه های اندرویدی در سال 2020 ( بخش اول )
Cubasis 3

امتیاز کاربران به این برنامه، 3.7 بوده و حجم آن نیز 69 مگابایت می باشد و می توانید از طریق لینک زیر، اقدام به دانلود آن نمایید:

دانلود برنامه ی کیوبیسیس 3 برای اندروید

  1. دالبی آن ( Dolby On )

دالبی آن، یکی از بهترین برنامه های اندرویدی سال 2020 می باشد که در زمینه ی ضبط صدا و ویدئو فعالیت می نماید. کاربرانی که علاقه مند به ضبط پادکست ها، ارائه، جلسات اداری و دیگر موقعیت ها دارند، می توانند از این برنامه ی قدرتمند استفاده نمایند.

عمده ترین تفاوت این برنامه با سایر برنامه ها، ابزار حذف نویز و صداهای هیس می باشد که باعث می شود کیفیت صدای ضبط شده، بالا رود. البته این برنامه قابلیت های فراوانی دارد و در بین برنامه های هم رده، از کیفیت بالایی نسبت به سایر برنامه ها، برخوردار می باشد.

5 3 300x191 - بهترین برنامه های اندرویدی در سال 2020 ( بخش اول )
Dolby On

امتیاز کاربران به این برنامه، 4.5 بوده است و حجم آن نیز 66 مگابایت می باشد. شما می توانید از لینک زیر، اقدام به دانلود آن نمایید:

دانلود برنامه ی دالبی آن اندروید

  1. فایرفاکس دی لایت ( Firefox Daylight )

مرورگر بسیار معروف فایرفاکس، معرف اکثر کاربران می باشد. این مرورگر دارای قابلیت های امنیتی بسیار زیادی می باشد و می تواند در زمینه ی وب گردی، امنیت کاربران را تضمین نماید. افزودن قابلیت تم تیره و روشن، استفاده از تصویر در تصویر، پشتیبانی از افزونه ها و . . . از ویژگی های این مرورگر می باشد.

6 2 300x191 - بهترین برنامه های اندرویدی در سال 2020 ( بخش اول )
Firefox Daylight

نمره ی کاربران به این برنامه، 3.9 می باشد و حجم آن نیز متناسب با نوع دستگاه، متغیر می باشد. شما می توانید این برنامه را از طریق لینک زیر، دانلود نمایید:

دانلود برنامه ی فایرفاکس دی لایت برای اندروید

  1. گیت هاب ( GitHub )

گیت هاب، یکی از برترین برنامه های اندرویدی سال 2020 می باشد. این برنامه از محبوب ترین برنامه های متن باز برای برنامه نویسان می باشد که باعث می شود کاربران آن، بتوانند به صورت گروهی روی یک پروژه فعالیت داشته و مشکلات خود را با دیگر کاربران، در میان بگذارند.

7 300x191 - بهترین برنامه های اندرویدی در سال 2020 ( بخش اول )
GitHub

رابطه ی کاربری این برنامه آسان بوده و از تم تیره نیز پشتیبانی می کند. نمره ی این برنامه، 4.7 بوده و حجم آن نیز9.5 مگابایت می باشد. شما می توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود نمایید:

دانلود برنامه ی گیت هاب اندروید

  1. حل مسائل ریاضی مایکروسافت ( Microsoft Math Solver )

اپلیکیشن حل مسائل ریاضی مایکروسافت، یکی از بهترین برنامه های اندرویدی در سال 2020، می باشد. این برنامه می تواند مسائل مختلف ریاضی را اسکن کرده و پاسخ درست آن را به شما نشان دهد.

از قابلیت های این برنامه می توان به نمایش قدم به قدم راه حل، درجه سختی مسائل و حل آسان آن اشاره کرد. نمره ی کاربران به این برنامه، 4.5 بوده و حجم آن نیز متناسب با دستگاه مورد استفاده، متغیر می باشد.

8 300x191 - بهترین برنامه های اندرویدی در سال 2020 ( بخش اول )
Microsoft Math Solver

شما می توانید این برنامه را از طریق لینک زیر، دانلود نمایید:

دانلود برنامه ی حل مسائل ریاضی مایکروسافت اندروید

دیدگاهتان را بنویسید