برترین کیبورد های بی سیم سال 2021

مقدمه

اگر مدت ها پشت سیستم نشسته اید یا کارهایی دارید که باید با کیبورد به انجام آن ها بپردازید، حتما با این مساله مواجه شده اید که نیاز به یک کیبورد استاندارد و بی سیم برای انجام راحت تر کارهای خود دارید؟

کیبورد های بی سیم امروزه بسیار رایج اند و کاربرد فراوان آن ها، باعث محبوبیت این وسایل شده است. تیم سیراف کالا تصمیم گرفته است راجع به این مقوله ی مهم، یک مقاله جامع و کامل تدارک ببیند.

در این مقاله به معرفی تعدادی از برترین کیبورد های بی سیم موجود در دنیا می پردازیم و آن را به شما کاربران گرامی معرفی می نماییم. اگر علاقه مند به خواندن چنین مقاله ای هستید لطفا تا انتهای این مطلب همراه سیراف کالا باشید.

بهترین کیبورد های بی سیم سال 2021

1- کیبورد بی سیم لاجیتک مدل G915 Lightspeed

این کیبورد از بهترین ها در دسته ی خودش می باشد که با داشتن امکاناتی مانند حافظه ی Onboard، طراحی گیمینگ، نور پس زمینه ی RGB و قابلیت عملکرد 30 ساعته در صورت شارژ 3 ساعته، می تواند به کاربر کمک شایانی کند.

G915 Lightspeed - برترین کیبورد های بی سیم سال 2021
G915 Lightspeed

قیمت این محصول نیز در حدود 250 دلار می باشد و کاربر می تواند با پرداخت چنین مبلغی، این محصول جذاب را بدست آورد.

2- کیبورد بی سیم OMOTON

این محصول که از بدنه ای پلاستیکی و کامل سبک تولید شده، دارای قیمتی مقرون به صرفه در حدود 33 دلار دارد. این کیبورد که از طراحی مناسب و زیبایی تولید شده، بر خلاف محصول مشابه ی اپل که شباهتی هم به آن دارد، از پلاستیک می باشد.

کیبورد بی سیم بلوتوث OMOTON - برترین کیبورد های بی سیم سال 2021
کیبورد بی سیم بلوتوث OMOTON

3- کیبورد بی سیم مایکروسافت مدل سرفیس

این محصول بسیار با کیفیت بوده و می تواند عنوان برترین کیبورد بی سیم سال 2021 را از آن خود کند. این محصول دارای نور پس زمینه می باشد و دارای عمر طولانی است که با سیستم عامل های مختلف نیز سازگار می باشد.

در تخمینی که زده شده، عنوان شد که این محصول می تواند تا 500.000 کلیک در دکمه ها دوام بیاورد. در بخش تغذیه نیز این محصول به وسیله ی 2 باتری فلمی شارژ می شود که همراه این محصول، موجود است و ماندگاری آن نیز 12 ماه تخمین زده شده است.

در پایان قیمت این محصول نسبت به محصول های مشابه بیشتر است و مایکروسافت برای این محصول ویژه ی خود، برچسب 81 دلاری تعیین کرده است.

سرفیس - برترین کیبورد های بی سیم سال 2021
سرفیس

4- کیبورد بی سیم اپل مجیک

اگر مقاله های پیشین ما را خوانده باشید، حتما به این جمله رسیده اید که امکان ندارد لیست برترین ها وجود داشته باشد و نامی از برند اپل در آن موجود نباشد. کیبورد اپل مجیک، از جذاب ترین و برترین های این زمینه می باشد که طرفداران بسیاری دارد و بسیاری آن را بهترین کیبورد موجود در دنیا می دانند.

در این مدل، باتری قابل شارژ می باشد و کلید های موجود در کیبورد نیز دارای مکانیزم جدیدی می باشند که باعث می شود کاربر راحت تر بتواند با آن کار کند.

این محصول با تمام سیستم عامل ها سازگاری دارد اما در صورتی که آن را با سیستم یکپارچه ی محصول اپل ست کنید، به خوبی متوجه ی کیفیت و کارایی آن می شوید. اپل برای این محصول قیمت 90 دلار تعیین کرده است.

کیبورد بی سیم اپل مجیک - برترین کیبورد های بی سیم سال 2021
کیبورد بی سیم اپل مجیک

5- کیبورد بی سیم Arteck HB030B

این محصول که دارای قیمت مناسب 27 دلار می باشد، دارای ضخامت کم می باشد که به نوعی می توان آن را کیبوردی جمع و جور جذاب معرفی کرد. به دلیل کوچک بودن آن، انتخاب افرادی زیادی می باشد و می توانید آن را به راحتی حمل و نقل نمایید.

از دیگر ویژگی های جذاب این محصول، داشتن نور پس زمینه با 7 رنگ متنوع و 2 سطح روشنایی است که بسیار این محصول را جذاب کرده است.

Arteck HBO30B - برترین کیبورد های بی سیم سال 2021
Arteck HBO30B

6- کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K400

این مدل که یک تفاوت عمده با سایر محصولات این بخش دارد، می تواند یک کیبورد مناسب عنوان گیرد. این محصول دارای تاچ پد 3.5 اینچی می باشد که می تواند به کار بسیاری از افراد، بیاید. قیمت این محصول، 20 دلار می باشد که در قبال داشتن امکانات جذاب، قیمتی شگفت انگیز می باشد.

کیبورد بی سیم لاجیتک K400 - برترین کیبورد های بی سیم سال 2021
کیبورد بی سیم لاجیتک K400

چرا باید کیبورد بی سیم بخریم؟

خب پس از اینکه برترین های این زمینه را به شما معرفی کرده ایم، نوبت به آن رسیده است علت خرید این محصول را ذکر کنیم. آیا تا به حال با خود اندیشیده اید که علت خرید کیبورد بی سیم چه می باشد؟

اگر تاکنون از کامپیوتر استفاده کرده باشید، حتما کیبورد سیم داری نیز داشته اید و اگر از لپ تاپ استفاده کرده باشید، این محصول نیز خود دارای چنین امکانی می باشد. بنابراین علت خرید نسخه ی بی سیم چه می باشد؟

نسخه ی بی سیم این محصول، باعث می شود استفاده کننده در هر محیط و فاصله ای بتواند روی تایپ یا دسترسی به دکمه ها، احاطه داشته باشد و بتواند به سرعت و سهولت کامل، کارهای خود را پیش ببرد.

عمده دلایل خرید این محصول را می توان به صورت خلاصه به صورت زیر عنوان کرد:

– راحتی بیشتر در استفاده

– انجام کار ها به صورت ساده تر

– سرعت بیشتر در انجام کار ها

– قابلیت حمل

– کیفیت بیشتر

جمع بندی نهایی

اگر قصد خرید کیبورد بی سیم را دارید، حتما باید قبل از خرید، به یک سری نکات توجه کنید. به عنوان مثال این محصولات به وسیله ی یک USB و بلوتوث کار می کنند. بنابراین اولین نکته این است که آیا بلوتوث سیستم پیشرفته می باشد یا دارای نسخه ی قدیمی و با سرعت کم است؟

کیفیت، قیمت، کارایی، سطح توقع و . . . از عواملی می باشد که کاربر معمولا متناسب با نیاز خود، آن ها را انتخاب می کند و می تواند از عواملی باشد که روی خرید این محصول، تاثیر می گذارند.

امیدواریم از خواندن این مقاله در سیراف کالا لذت برده باشید.