همه چیز درباره رویداد اپل

هر ساله با برگزاری رویداد اپل ، محصولات جدید این شرکت رونمایی می شوند. سرانجام در سال 2020 و در 15 سپتامبر، این رویداد برگزار شد ( 25 شهریور ) و اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد که در ادامه با این محصولات، آشنا می شویم.

نمایی از لوگو مراسم Time Files Apple - همه چیز درباره رویداد اپل
نمایی از لوگو مراسم  Time Files Apple

 

معرفی اپل واچ سری 6

اولین محصول معرفی شده در رویداد اپل، اپل واچ جدید بوده است این محصول از سری ساعت های شرکت اپل که معروف به اپل واچ می باشند، با مدل 6 رونمایی شد. شرکت اپل، سالیان درازی است که در تولید ساعت های هوشمند فعالیت می کند و در این راستا، افراد زیادی را جذب این محصول کرده است. طی سال های اخیر، اپل سعی کرده که ظاهر شیک تر، سخت افزار قدرتمند و قابلیت های بیشتری را برای ساعت های خود به ارمغان بیاورد. حال این گجت پوشیدنی، نسل 6 آن، در روز 15 سپتامبر 2020 معرفی شد و قرار است تا اواخر سال میلادی، وارد بازار شود. اپل واچ سری 6، دارای ویژگی سنجش سطح اشباع اکسیژن خون می باشد تا به طور بهتر، فعالیت ها را بررسی نماید. قیمت این ساعت، 399 دلار می باشد. گرچه این حسگر های اپل به پای دستگاه های پزشکی نمی رسند اما در نوع خود بی نظیر هستند و بسیار کارایی دارند.

اپل واچ سری 6 1024x538 - همه چیز درباره رویداد اپل
اپل واچ سری 6

 

اپل واچ سری SE

پس از معرفی اپل واچ سری 6، اپل از سری جدید ساعت های خود با نام SE رونمایی کرد. این ساعت در واقع جانشین اپل واچ سری 3 می باشد و برای افرادی در نظر گرفته شده است که بودجه ی کمتری دارند. این ساعت دارای ویژگی روشنایی دائم نمی باشد و دارای سخت افزار ضعیف تر می باشد و برخی از امکانات نسخه های بالاتر نیز در این ساعت موجود نمی باشد. این ساعت همانطور که گفته شد جانشین سری 3 می باشد و دارای ویژگی های سری 4، می باشد. در واقع اپل واچ SE، برای رقابت با شیائومی، فیت بیت و سایر برند ها تولید شده است. این ساعت در برابر آب، مقاوم می باشد و دارای چیپ NFC می باشد که برای امور مالی در هنگام خرید در نظر گرفته می شود. اپل واچ SE، دارای سیستم عامل WatchOS 7 می باشد. این محصول دارای ویژگی های دیگری مانند سنجش میزان اکسیژن خون، اعلان یادآوری شستشوی دست در طول روز، قابلیت های ورزشی متعدد، ردیابی فعالیت و . . . می باشد.

اپل واچ سری SE که در رویداد اپل 2020 معرفی شد - همه چیز درباره رویداد اپل

 

آیپد ایر 2020

سومین محصول معرفی شده در رویداد اپل، آیپد ایر 2020 می باشد. این آیپد دارای طراح مدرن و زیبا در کنار سخت افزار قدرتمند می باشد که یک خطر جدی، برای رقبای هم سطح اندرویدی می باشد. دسته بندی آیپد ایر، همواره مورد استقبال کاربران قرار گرفته است اما یک نقطه ضعف موجود در این آیپد ها، طراحی ضعیف آن بود که در چندین سال اخیر، اپل روی این دسته از آیپد های خود کار کرده و هر سال، با بهبود طراحی آن، یک طراح زیبا و دلنشین ارائه داده است که امسال نیز این اتفاق افتاد و شاهد یک آیپد زیبا هستیم.

آیپد ایر 2020 رونمایی شده در رویداد اپل 2020 1024x1024 - همه چیز درباره رویداد اپل
آیپد ایر 2020 رونمایی شده در رویداد اپل 2020

 

بند Solo Loop اپل واچ 6

پس از رونمایی از اپل واچ سری 6 در رویداد اپل، این شرکت از بندهای جدیدی نیز رونمایی کرد که به نام سولو لوپ، شناخته می شوند. این بند ها ساختاری صاف و صیقلی دارند. این بند ها در 5 رنگ وارد بازار می شوند. از نکات جالب این بند، می توان به نداشتن گیره اشاره کرد و برای قرار دادن آن در دست، می توان از قابلیت کشسانی آن استفاده کرد.

 

بند زیبای سولو لوپ - همه چیز درباره رویداد اپل
بند زیبای سولو لوپ

 

آیپد 10/2 اینچی نسل هشتم اپل

تبلت 10/2 اینچی اپل که نسل هشتم این شرکت را یدک می کشد، عنوان بعدی معرفی شده در رویداد اپل می باشد. این تبلت دارای تراشه ی A12 می باشد که مشابه نسخه های آیپد ایر 2019 و آیپد مینی می باشد. این آیپد به پردازنده هوش مصنوعی مجهز می باشد. این تبلت به دلیل طراحی شدن برای دانش آموزان و دانشجویان، با قیمت 329 دلار عرضه می شود و افزایش قیمتی در مقایسه با نسخه ی 2019 خود، نخواهد داشت. سیستم عامل این آیپد، ipadOS 14 می باشد. در حال حاضر پیش فروش این آیپد آغاز شده و از 18 سپتامبر به بازار عرضه می شود. این آیپد در رنگ های خاکستری، نقره ای و طلایی با 32 و 129 گیگابایت حافظه ی داخلی ارائه می شود. همچنین نسخه LTE این آیپد نیز دارای قیمت 459 دلار می باشد.

آیپد نسل هشتم اپل - همه چیز درباره رویداد اپل

 

Ios 14 و ipadOS 14

یکی از هیجان انگیز ترین قسمت های رویداد اپل 2020، رونمایی از سیستم عامل ios 14 و ipadOS 14 و تاریخ انتشار آن می باشد. در گذشته معمولا یک هفته پس از رویداد apple، شاهد نسخه جدید سیستم عامل این شرکت بوده ایم اما امسال تنها یک روز پس از رویداد اپل ( 16 سپتامبر ) شاهد این اپدیت از این سیستم عامل محبوب هستیم.

نسخه ی 14 از سیستم عامل ios در رویداد اپل 2020 معرفی شد 1024x577 - همه چیز درباره رویداد اپل

 

برخی از اخبار های اطراف رویداد اپل

  • معرفی ویژگی Family Setup که برای سیستم عامل ios 14 بهینه سازی شده و به وسیله ی آن، شما می توانید سری های مختلف از اپل واچ را درون آیفون خود، مدیریت کنید.
  • معرفی باندل سرویس اشتراکی Apple One که با تهیه ی آن، قادر به دسترسی به سرویس های Apple Music، Apple Arcade، Apple Tb Plus، Apple News و icloude می شوید. این پکیج، در 3 سطح شخصی ( individual ) با ماهانه 14/95 دلار، خانواده ( Family ) با ماهانه 19/95 دلار و ویژه ( Premier ) با ماهانه 29/95 دلار وجود دارد.
سرویس Apple One - همه چیز درباره رویداد اپل
سرویس Apple One

 

  • ارائه سرویس اشتراکی جدید تحت عنوان Fitness+ که به عنوان ارائه دهنده سرویس های ورزشی، فعالیت می کند. اشتراک فیتنس پلاس ماهانه و به مبلغ 9/99 دلار می باشد.
  • apple واچ های سری 6، بدون آداپتور شارژر عرضه می شوند. با این تفاسیر، می شود حدس زد که آیفون 12 نیز بدون آداپتور شارژر عرضه می شود. apple علت این کار را، کمک به محیط زیست اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید