نقد و بررسی تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000، پدیده ی جدید سامسونگ

از دیرباز در سراسر جهان، شرکت سامسونگ با تولید وسایل و کالاهای گوناگون و باکیفیت، سعی در جلب نظر اقشار مختلف کرده که در این امر نیز موفق شده است. سامسونگ در سال 2020 با تولید محصول جدید خود در عرصه ی تلویزیون به نام تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000، توانسته گامی بلند به سمت موفقیت های بی شمار خود بردارد. این محصول جدید سامسونگ که به تازگی روانه بازار شده است، با ویژگی های فوق العاده حیرت انگیز و خیره کننده همراه است که چشم هر شخصی را می گیرد.

به طور خلاصه می توان به تخت بودن صفحه نمایش، صفحه نمایش 50 اینچی، کیفیت 4K و رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰، مجهز بودن به سیستم اسمارت، دارا بودن سیستم عامل تایزن ( Tizen )، ویژگی HDR و Contrast Enhancer، دستیار صوتی گوگل ( Google Assistant )، فناوری SmartThings App اشاره کرد که تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000 را در زمره برترین انتخاب های خرید قرار می دهد. حال باید به این ویژگی ها به صورت جامع تر بپردازیم تا با این طراحی و تولید منحصر به فرد بیشتر آشنا شویم.

2020 TU8500 TU8000 Multi Voice 12 PC 300x273 - نقد و بررسی تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000
تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000 که همانند سایر محصولات سامسونگ، به خوبی کیفیت بالای تولید را در خود نشان می دهد.

طراحی تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000

در پاراگراف قبلی، به امکانات و ویژگی های سامسونگ 50TU8000 اشاره شد. حال میخوایم درباره ی تغییر و تحولی که در طراحی این جعبه ی جادویی به وجود آمده و قطعات درونی آن صحبت کنیم. سامسونگ برای این تلویزیون، از پردازشگر 4 هسته ای استفاده می کند که در انجام عملیات های مختلف، سرعت و کارایی مناسبی به کاربر اهدا می کند. این پردازشگر قدرتمند به راحتی می تواند رنگ های متفاوت را از یکدیگر تفکیک کند که در نتیجه، هماهنگی مناسب و درخشانی را برای استفاده کنندگان به وجود می آورد.

کیفیت تصویر تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000

سامسونگ در این محصول خود، قابلیت HDR را گنجانده است تا طیف وسیعی از رنگ های گوناگون را با کیفیت بالا نشان دهد. این کیفیت و ویژگی باعث می شود تصاویر نشان داده شده بسیار شفاف و گیرا باشد و مخاطب با دیدن آن، لذت داشتن یک تلویزیون فوق العاده را ببرد. سامسونگ به خوبی روی نقاط کور کار کرده و حتی در تاریک ترین صحنه های موجود یا برخلاف آن، روشن ترین لحظات به خوبی توانسته تصاویر را با بهترین کیفیت نمایش دهد و از این آزمون با سربلندی بیرون بیاید.

22 300x268 - نقد و بررسی تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000
پردازشگر مورد استفاده در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000

سیستم صوتی تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000

اگر فکر می کنید که شرکت سامسونگ تمام تمرکز خود را برای یک بخش از محصول خود گذاشته کاملا در اشتباه هستید. در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000، شاهد یک خروجی صدای بی نظیر با فناوری جدید هستیم. در این تلویزیون، یک سیستم صوتی 2 کاناله قرار گرفته است که شامل 2 اسپیکر که هر یک توانی به اندازه 10 وات دارند را منتشر می کنند که در مجموع 20 وات می باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بسیار به فیلم و سریال و موسیقی علاقه مند هستید، می توانید با تهیه ساندبار برای تلویزیون اسمارت خود، یک تجربه بسیار دلنشین را تجربه نمایید.

از دیگر مزایا و ویژگی هایی که سامسونگ برای این محصول در نظر گرفته است، فناوری Dolby Digital Plus است. به کمک این فناوری، شما می توانید از هر محلی که قرار گرفته اید و هر فاصله ای، صدایی گیرا و واضح را دریافت نمایید. این فناوری باعث بهبود صدا و گفتگو ها می شود که شامل تمام جزئیات می شود. فناوری دیگر که در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000 درنظر گرفته شده است، فناوری Multiroom Link است که جهت ارتقای کیفیت صدا های موجود می باشد تا این سیستم صوتی به صورت یک مجموعه منظم و یکپارچه هدایت شود.

سیستم عامل تایزن در تلویزیون 50TU8000

بسیاری از ما با سیستم عامل های ویندوز، اندروید، آی او اس آشنا هستیم ولی وقتی اسم سیستم عامل تایزن به گوشمان می خورد برایمان مقداری متفاوت است. سامسونگ توسعه دهنده سیستم عامل تایزن است و آن را روی محصولات خود نصب می کند. بسیاری از کالا های تولیدی سامسونگ مانند ساعت ها و مچ بند های هوشمند، تعداد کمی از تلفن های همراه سامسونگ و تلویزیون های سامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن هستند. بوسیله ی این سیستم عامل موجود در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000، می توانید به راحتی به استریمینگ های معروف جهان مانند نتفلیکس و آمازون پرایم دسترسی داشته باشید و از خدمات آن ها بهره ببرید. سامسونگ به خوبی این سیستم عامل را روی اکثر تلویزیون های جدید خود پیاده کرده تا کاربر به راحتی بتواند نیاز های خود در این سطوح را مرتفع سازد.

20200522115902 349 300x175 - نقد و بررسی تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000
شفافیت و کیفیت مثال زدنی تلویزیون سامسونگ مدل 50TU8000

دستیار صوتی گوگل Google Assistant در تلویزیون سامسونگ 50TU8000

یک ویژگی بسیار متمایز کننده ای که در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000 مشاهده می کنیم، دستیاری صوتی گوگل ( Google Assistant ) می باشد. سامسونگ برای سهولت هرچه بیشتر کاربران خود، قابلیت دستیار صوتی گوگل و Bixby را روی این محصول خود قرار داده است. نحوه ی کارآیی این ویژگی ها بدین گونه است که هر فرمانی که می خواهید به تلویزیون بدهید را به صورت صوتی به آن می دهید و این تلویزیون برای شما انجام می دهد.

فناوری SmartThings App در تلویزیون 50TU8000

برنامه SmartThings، به نوعی یک رابط کاربری میان کاربر و تلویزیون هوشمند است. هدف از طراحی این اپلیکیشن، حذف هرگونه پیچیدگی مربوط به انجام دادن کار های مختلف در زندگی روزمره است. به نوعی می توان هدف از طراحی این محصول از نگاه دیگر را تسهیل تعامل میان تجهیزات گوناگون به وسیله اینترنت اشیا دانست. به طور کلی در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000، این قابلیت موجود است و بسیار کاربردی است که با تنظیم و راه اندازی آن، می توان بسیاری از کار های متنوع روزمره را انجام داد.

Tizen OS 5 300x169 - نقد و بررسی تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 50TU8000
سیستم عامل تایزن که روی اکثر تولیدات جدید سامسونگ در زمینه ی تلویزیون موجود می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید