راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف

امروزه بسیاری از کارها به وسیله ی نرم افزار ها و سیستم های کامپیوتری انجام می شود؛ به عبارت دیگر، سیستم های کامپیوتری، باعث شدند کارها با دقت بیشتر و سرعت بیشتری انجام شود. این سیستم ها از تنوع گوناگونی برخوردار می باشند و برای دسته بندی گوناگون مانند شخصی، اداری، گیمینگ و . . . ارائه می شوند. لپ تاپ ها گونه ای از کامپیوتر ها می باشند که قابل حمل بوده؛ از این نظر توجه بیشتری به آن ها می شود. برای خرید لپ تاپ، باید تحقیقات گسترده ای انجام دهیم تا بهترین لپ تاپ را با بهترین سخت افزار و کارکرد تهیه نماییم. در این مقاله سعی داریم بهترین راهنمایی برای خرید لپ تاپ را ارائه دهیم تا با بودجه های متفاوت، قدرتمند ترین لپ تاپ ها را خریداری نماییم.

بهترین گزینه ی خرید لپ تاپ با بودجه ی حدودی 10 میلیون تومان

Acer Aspire A315 - راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف
 Acer Aspire A315

 

به دلیل افزایش قیمت لپ تاپ ها، امروزه کمتر لپ تاپ مناسبی را با محدوده ی قیمتی 10 میلیون تومان می توانیم پیدا کنیم. لپ تاپ ایسر مدل اسپایر A315-34C3VD بهترین گزینه ی خرید لپ تاپ در این محدوده می باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده ی Celeron N4000 و رم 4 گیگابایت می باشد. این لپ تاپ مناسب کار هایی مانند وب گردی، حسابداری، آموزش آنلاین و . . . می باشد. صفحه کلید ارگونومیک این لپ تاپ باعث شده تا تایپ به سهولت قابل انجام باشد. همچنین باتری به کار رفته در این لپ تاپ می توان به میزان 6 ساعت نیروی برق مناسب برای فعالیت لپ تاپ را تأمین نماید.

 

 

 

 

 

خرید لپ تاپ مناسب با بودجه ی 15 میلیون تومان

لپ تاپ اقتصادی و میان رده ی Asus مدل X540MB DM098 دارای پردازنده ی پنتیوم N5000 و کارت گرافیک NVIDIA MX 110 2G می باشد. این لپ تاپ مناسب برنامه نویسی، طراحی و کارهای مهندسی می باشد. صفحه کلید جذاب، امکانات متنوع و باتری مناسب باعث شده این لپ تاپ در زمره ی لپ تاپ های میان رده ی قدرتمند قرار گیرد که با توجه به بودجه ی مناسب و 15 میلیونی، می تواند گزینه خرید لپ تاپ برای بسیاری از افراد باشد. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به رم 4 گیگابایت و باتری 3 سلولی اشاره کرد.

Asus X540MB - راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف
Asus X540MB

 

خرید لپ تاپ با بودجه ی 20 میلیون تومان

لپ تاپ Acer مدل Aspire 3 A315-55G51YA یک لپ قدرتمند جهت کار های مهندسی و طراحی می باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده ی Comet Lake-U و کارت گرافیک NVIDIA MX 230 2GB می باشد. نمایشگر به کار رفته در این لپ تاپ وضوح FHD دارد که میزان روشنایی 235 نیت را تولید می نماید. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به رم 8 گیگابایت، پردازنده ی Core i5، باتری 3 سلولی اشاره کرد.

Acer Aspire 3 - راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف
Acer Aspire 3

 

خرید لپ تاپ در محدوده ی 25 میلیون تومان

لپ تاپ Huawei مدل MateBook D13 در زمره لپ تاپ هایی قرار می گیرد که باریک و جمع و جور بوده و مناسب برای کار های مهندسی می باشد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 13.9 اینچی می باشد که رزولوشن 2160*1440 پیکسل را تولید می نماید. شدت نور تولیدی در این لپ تاپ 300 نیت می باشد. پردازنده ی این لپ تاپ Core i5 می باشد که در کنار کارت گرافیک MX 250 در این لپ تاپ قرار گرفته اند. رم 8 گیگابایت، باتری 4 سلولی و وزن اندک 1.3 کیلوگرم، از ویژگی های این لپ تاپ جذاب می باشد که می تواند گزینه ی خرید مناسبی برای افراد گوناگون باشد.

Huawei MateBook D13 - راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف
Huawei MateBook D13

 

خرید لپ تاپ در محدوده ی 30 میلیون تومان

لپ تاپ Lenovo مدل S540 از سری لپ تاپ های محبوب این شرکت می باشد. این لپ تاپ مجهز به کارت گرافیک GeForce GTX 1650 و پردازنده ی Core i5 می باشد. رم 8 گیگابایت به کار رفته در این لپ تاپ به خوبی از پس کار های متعدد بر می آید. همچنین صفحه نمایش بزرگ 15.6 اینچ که رزولوشن 1920*1080 تولید می نماید، از عوامل موفقیت این لپ تاپ می باشد.

Lenovo S540 - راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف
Lenovo S540

 

خرید لپ تاپ در محدوده ی قیمتی 35 میلیون تومان

لپ تاپ قدرتمند Acer مدل Nitro 5 در سری لپ تاپ های گیمینگ دسته بندی می شود. این لپ تاپ دارای پردازنده ی Core i7 و Ryzen 7 و با کارت گرافیک GTX 1650 و GTX 1660 Ti در بازار یافت می شود. به وسیله ی این لپ تاپ قادر خواهید بود تا رزولوشن 4K را تجربه نمایید و کارهای سنگینی مانند تدوین ویدیو یا محاسبات سنگین را انجام دهید.

Acer Nitro 5 - راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف
Acer Nitro 5

 

خرید لپ تاپ در محدوده ی 40 میلیون تومان

لپ تاپ Asus مدل VivoBook K571LH از جدیدترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده ی قدرتمند 8 هسته ای نسل دهم سری H اینتل برخوردار می باشد. همچنین کارت گرافیک به کار رفته در این لپ تاپ،  GTX 1650 می باشد. این سیستم قدرتمند از پس رندر های سنگین و طراحی های قدرتمند، به خوبی بر می آید. رم 12 گیگابایت، صفحه نمایش 15.6 اینچ و باتری 3 سلولی، از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می باشد.

Asus VivoBook K571LH - راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف
Asus VivoBook K571LH

 

لپ تاپ مناسب در محدوده ی قیمتی 45 میلیون تومان

از قدرتمند ترین لپ تاپ های موجود در این لیست می توان به لپ تاپ Lenovo مدل Legion 5 اشاره کرد. این لپ تاپ دارای رم 8 گیگابایت، پردازنده ی Core i7، گرافیک GTX 1660، صفحه نمایش 15.6 اینچ، باتری 3 سلولی می باشد. اگر در محدوده ی 45 میلیون تومان قصد خرید لپ تاپ دارید، Lenovo Legion 5 بهترین انتخاب می باشد.

Lenovo Legion 5 - راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف
Lenovo Legion 5

 

بهترین لپ تاپ در محدوده ی قیمتی 60 میلیون تومان

لپ تاپ قدرتمند Asus مدل Rog Strix G512LU دارای پردازنده ی نسل هفتم اینتل یعنی Core i7 می باشد. این لپ تاپ از کارت گرافیک GTX 1660 برخوردار می باشد. همچنین رم 16 گیگابایت نیز از دیگر ویژگی های این لپ تاپ قدر، می باشد. صفحه نمایش موجود در این لپ تاپ 15.6 اینچ بوده و از پنل IPS LCD می باشد. باتری این لپ تاپ نیز کیفیت بالایی دارد و از نوع 4 سلولی می باشد. این لپ تاپ که در زیرعنوان گیمینگ طراحی شده، مناسب کارهای سنگین مانند اجرای بازی های سنگین، رندرینگ، برنامه های طراحی و برنامه نویسی می باشد.

Asus Rog Strix G512LU - راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف
Asus Rog Strix G512LU

 

دیدگاهتان را بنویسید