بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون

عمده مردم مایل به خریدن گوشی هایی با قیمت کمتری می باشند. برای مثال اکثریت مردم در جستجوی بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون تومان می باشند. حال باید دید که چه گوشی موبایلی تا سقف 5 میلیون تومان، دارای کیفیت بیشتر و امکانات گسترده تری می باشد. فاکتور هایی مهمی جهت این بررسی به ما کمک می کند مانند دوربین، صفحه نمایش، کارایی و …

امروزه گوشی موبایل، به یک نیاز بی بدیل تبدیل شده است؛ به طوری که از کودک 7 یا 8 ساله گرفته تا سالمندی که 80 سال سن دارد، همگی گوشی موبایل دارند. در کشورمان با توجه به شرایط اقتصادی، قیمت گوشی های موبایل افزایش چشمگیری داشته و روز به روز بر قیمت آن، افزوده می شود. عمده مردم مایل به خریدن گوشی هایی با قیمت کمتری می باشند.

برای مثال اکثریت مردم در جستجوی بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون تومان می باشند. حال باید دید که چه گوشی موبایلی تا سقف 5 میلیون تومان، دارای کیفیت بیشتر و امکانات گسترده تری می باشد. فاکتور هایی مهمی جهت این بررسی به ما کمک می کند. دوربین، صفحه نمایش، کارایی، پردازنده، جنس ساخت بدنه و کیفیت گوشی، از مهم ترین ویژگی هایی می باشد که مارا در خرید بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون تومان، یاری می کند. حال با هم نگاهی به این لیست می اندازیم تا با بررسی ویژگی های این گوشی ها، بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

فهرست بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون تومان

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A30s

هرجا و هر لیست از قیمت بهترین گوشی ها می بینید، قطعا باید اسم شرکت سامسونگ درون آن لیست باشد. این شرکت با تولید گوشی های فوق العاده قوی با قیمت مناسب، توانسته به فروشی بسیار زیاد در سراسر جهان دست یابد. گوشی سامسونگ مدل Galaxy A30s، نسل پیشرفته تر سامسونگ Galaxy A30 می باشد.

این گوشی شباهت هایی به A50s دارد که هر دو در آگوست 2019 عرضه شدند. این گوشی دارای وزن 166 گرم و صفحه نمایشی به اندازه 6.4 اینچ می باشد. صفحه نمایش به کار رفته در A30s، از Super AMOLED می باشد. در قسمت پشت گوشی، 3 دوربین به همراه فلش قرار گرفته است. دوربین به کار رفته در A30s، دارای سنسور 25 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی می باشد. این گوشی، دارای تراشه Exynos 7904 می باشد. باتری به کار رفته در این گوشی، 4000 میلی آمپر می باشد که برای کارکرد روزانه مفید می باشد. با ویژگی های ذکر شده و رنج قیمتی مناسب، این گوشی قابلیت های لازم برای قرارگیری در لیست بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون تومان را دارد.

 

گوشی سامسونگ مدل A30s - بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون
گوشی سامسونگ مدل A30s

گوشی هوآوی مدل Y9 Prime 2019

این شرکت چینی، از شرکت های خوش ساخت در زمینه گوشی موبایل می باشد. هوآوی Y9 Prime 2019، یک گوشی میان رده می باشد که از کیفیت بسیار عالی می باشد. این گوشی دارای وزن 196 گرم و صفحه نمایش 6.59 اینچ می باشد. صفحه نمایش این گوشی، دارای کیفیت Full HD می باشد. در قسمت پشت، سه دوربین 16، 8 و 2 مگاپیکسلی قرار دارد.

همچنین دوربین سلفی این گوشی که به صورت Pop-Up می باشد، 16 مگاپیکسل است. در این گوشی، از باتری 4000 میلی آمپر استفاده شده است. تراشه موجود در Y9 Prime 2019، Kirin 710F می باشد. هوآوی در این گوشی، حاشیه را حذف کرده که باعث جذابیت بیشتر گوشی شده است. هوآوی Y9 Prime 2019 نیز مانند سامسونگ A30s مجوز لازم برای ورود به لیست بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون تومان را دریافت کرده است.

 

هوآوی Y9 Prime 2019 - بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون
هوآوی Y9 Prime 2019

گوشی ال جی مدل Q Stylus

شرکت معتبر ال جی در سال 2018 مدل جدیدی از گوشی ساخت خود به نام Q Stylus را وارد بازار کرد. این گوشی، 171 گرم وزن و دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی می باشد. صفحه نمایش به کار رفته در آن، از نوع IPS LCD می باشد. در پشت گوشی، شاهد یک دوربین 16 مگاپیکسلی می باشیم. همچنین کیفیت دوربین سلفی آن، 8 مگاپیکسل می باشد. تراشه ی مدیاتک MT6750 درون این دستگاه قرار گرفته است.

ظرفیت باتری این گوشی 3300 میلی آمپر می باشد. اما تمام این ویژگی های ذکر شده نسبت به سایر رقبای موجود در لیست بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون تومان، پایین تر می باشد. بنابراین چه ویژگی خاصی، این گوشی را وارد فهرست بهترین گوشی های بازار تا مبلغ 5 میلیون تومان کرده است؟ ال جی در این مدل از گوشی خود، قلمی را گنجانده است که باعث سهولت انجام کار با آن می شود.

 

گوشی ال جی مدل Q Stylus 797x1024 - بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون
گوشی ال جی مدل Q Stylus

گوشی شیائومی مدل Redmi 9

کمپانی گوشی سازی شیائومی که شرکتی نوظهور در زمینه تولید گوشی می باشد، به خوبی توانست پله های ترقی را در کمترین زمان ممکن طی کند؛ به طوری که گوشی های شیائومی در حال حاضر در قیمت های مناسب با امکانات فوق العاده قدرتمند و کارا، راهی بازار شده اند. در لیست بهترین گوشی های بازار تا مبلغ 5 میلیون تومان از برند شیائومی، گوشی Redmi 9 حضور دارد.

این گوشی 196 گرم وزن و صفحه نمایشی به اندازه 6.53 دارد که از فناوری IPS LCD بهره می برد. این گوشی دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی، می باشد. Redmi 9 دارای تراشه Hello G25 می باشد. باتری موجود در آن، 5000 میلی آمپر می باشد که برای استفاده ی روزمره، بسیار مفید می باشد. شیائومی مدل Redmi 9 نیز با امکانات فوق العاده ای که دارد، در لیست بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون تومان قرار می گیرد.

 

گوشی شیائومی مدل Redmi 9 1024x793 - بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون
گوشی شیائومی مدل Redmi 9

گوشی سامسونگ مدل A10s

گوشی سامسونگ مدل A10s را می توان مقرون به صرفه ترین گوشی موجود در  لیست بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون تومان دانست؛ زیرا این گوشی علاوه بر داشتن امکانات فوق العاده هیجان انگیز، دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. این گوشی دارای وزن 168 گرم و صفحه نمایش 6.2 اینچ می باشد. فناوری موجود در صفحه نمایش این دستگاه،  IPS LCD می باشد. تراشه موجود در این دستگاه، Hello P22 می باشد. در پشت گوشی دو دوربین با سنسور 13 و 2 مگاپیکسل و در قسمت جلو، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد. باتری موجود در دستگاه 4000 میلی آمپر می باشد. این دستگاه با داشتن امکانات قوی و قیمت مناسب، یک انتخاب مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

گوشی سامسونگ مدل A10s - بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون
گوشی سامسونگ مدل A10s

جمع بندی

همانطور که مشاهده نمودید، لیستی از بهترین گوشی تا مبلغ 5 میلیون تومان جهت ارائه اطلاعات بیشتر به شما عرضه شد اما ذکر این نکته الزامی می باشد که تصمیم نهایی بر اساس کارکرد شخصی، به عهده ی خودتان می باشد. گاهی اوقات گوشی مورد نظرتان که پاسخگو نیازتان باشد، خارج از لیست می باشد و این درحالی می باشد که نیاز شما را برآورده می کند. بنابراین با سنجش ویژگی های هر گوشی و تناسب آن با نیاز هایتان، می توانید یک گوشی مناسب برای خود تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید