بهترین برند های گوشی کدامند

هنگامی که قصد خرید گوشی تلفن همراه را دارید، حتما با خودتون فکر کردید که چه برندهای گوشی، بهترین برند های گوشی می باشد و از کدام یک گوشی بخریم بهتر می باشد. یا اینکه کدام برند کارایی بیشتر یا زیبایی منحصر به فرد تری دارد. بسیاری از برند های معتبر جهانی دائما درحال تولید گوشی جدید خود با امکانات بهتر می باشند تا بتوانند از رقبای خود سبقت بگیرند و بیشتر در سطح جهان شناخته شوند.

در حال حاضر در ایران برند هایی نظیر اپل، سامسونگ، شیائومی، سونی، ال جی، هوآوی و . . . موجود می باشند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. اینکه بخواهیم برندی را از برند دیگر برتر بدانیم کار بسیار سختی می باشد؛ زیرا این امر سلیقه ای می باشد و تنها از نظر کارایی می توان آن ها را مقایسه کرد و اولویت بندی هایی به وجود آورد که این مورد نیز به دلیل ناهمگونی و نابرابری برند ها در برخی موارد، دشوار می باشد. حال می خواهیم بیشتر با این برند ها آشنا شویم و بدانیم برای اینکه یک گوشی باب میل خود خریداری کنیم، باید سراغ کدام برند برویم و از آن گوشی تهیه نمایم.

 

برخی از برندهای گوشی - بهترین برند های گوشی کدامند
برخی از برندهای گوشی

 

برند اول – اپل ( Apple )

شرکت آمریکایی اپل، در سال 1977 با معرفی رایانه شخصی اپل نسخه I راه اندازی شد. سال ها بعد؛ اپل اولین تلفن همراه خود را تحت عنوان آیفون و مدل 2G راهی بازار کرد. پس از بازخورد بسیار مناسب و خوب توسط کاربران، شرکت اپل تولید آیفون ها را ادامه داد تا هم اکنون یکی از بزرگترین برندهای گوشی سازی در دنیا باشد.

اولین تولید شرکت اپل تحت عنوان iphone 2G - بهترین برند های گوشی کدامند
اولین تولید شرکت اپل تحت عنوان iphone 2G

 

آخرین نسل از آیفون ها به نام آیفون سری 11 می باشد که گران ترین گوشی موجود در بازار ایران می باشد و از قابلیت های فراوانی مانند دوربین قدرتمند، بدنه ی مستحکم و … برخوردار می باشد. البته ذکر این نکته الزامیست که به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران، بسیاری از قابلیت های آیفون برای ایرانیان غیرقابل استفاده می باشد.

آخرین نسل از گوشی های اپل تحت عنوان آیفون 11 1024x683 - بهترین برند های گوشی کدامند
آخرین نسل از گوشی های اپل تحت عنوان آیفون 11

برند دوم – سامسونگ ( Samsung )

برند دوم از برندهای موبایل موجود در بازار، سامسونگ کره می باشد. شرکت سامسونگ در سال 1938 تأسیس شد. گوشی های تولید شده توسط سامسونگ تحت عنوان گلکسی ( Galaxy ) نام دارند و اولین گوشی تولید شده توسط این شرکت در سال 2009، آی 7500 ( i 7500 ) می باشد.

I 7500، اولین گوشی ساخته شده توسط سامسونگ 936x1024 - بهترین برند های گوشی کدامند

نوت 20 اولترا 1024x683 - بهترین برند های گوشی کدامند
نوت 20 اولترا

این شرکت به سرعت به محبوب ترین برند گوشی در جهان تبدیل شد و آمار بیشترین فروش در سراسر جهان را در حال حاضر بر عهده دارد. هم اکنون آخرین تولید این شرکت، Note 20 Ultra نام دارد که از قابلیت های بی نظیری همچون صفحه نمایش جذاب، دوربین های قدرتمند، امکانات زیاد بهره مند می باشد.

 

برند سوم – هوآوی ( Huawei )

برند نام آشنای چینی که به تازگی به صنعت موبایل سازی پیوسته و توانسته به خوبی بخش زیادی از محصولات خود را به سراسر دنیا صادر کند. این شرکت در سال 1987 تأسیس شد و در سال 2004، اولین گوشی خود را به نام سی 200، راهی بازار کرد.

گوشی c200 هوآوی - بهترین برند های گوشی کدامند

هوآوی با گسترش تشکیلات خود و ساخت گوشی های حرفه ای با امکانات زیاد، توانسته پس از سامسونگ، آمار بیشترین فروش گوشی را در سایت آمازون از اپل بگیرد. هم اکنون هوآوی از برندهای گوشی قدرتمند در جهان می باشد که آخرین تولیدی این شرکت، یعنی P40 Pro، آمار بهترین گوشی از نظر دوربین را بدست آورده است.

نمایی از Huawei P40 Pro - بهترین برند های گوشی کدامند
نمایی از Huawei P40 Pro

برند چهارم – ال جی ( LG )

برند بسیار معتبر ال جی که از دیرباز تاکنون در تولید محصولات گسترده ای در زندگی ما وجود دارد، برند چهارم از برندِ موبایل می باشد. این شرکت که در کنار شرکت سامسونگ، در سئول کره جنوبی می باشند، اولین گوشی خود را به نام LG 500 در سال 2002 تولید کرد.

گوشی Q92 5G 1024x527 - بهترین برند های گوشی کدامند

ال جی، از برندهای تلفن همراه معتبر در سراسر جهان می باشد که با به کار بردن تکنولوژی های بروز و جدید در گوشی های خود، باعث شده تا خریداران زیادی را به سمت خود جذب نماید. آخرین مدل از گوشی ال جی، Q92 5G می باشد که دارای امکاناتی بسیار جذابی مانند باتری قوی، صفحه نمایش فوق العاده و … می باشد.

 

برند پنجم – شیائومی ( Xiaomi )

برند نوظهور چینی که با تولید گوشی های با کیفیت و امکانات فوق العاده در کنار قیمت مناسب، توانسته ره صد ساله را یک شبه طی کند و در سراسر جهان بسیار محبوب شود. این برند چینی در سال 2010 تأسیس شد و در سال 2011 اولین گوشی خود را تحت عنوان Redmi ( Mi ) و مدل  2A وارد بازار کرد.

Mi 2A - بهترین برند های گوشی کدامند
Mi 2A

این شرکت به دلیل استفاده از امکاناتی نظیر دوربین های قدرتمند، صفحه نمایش بزرگ، مواد به کار رفته عالی و … توانسته سهم خوبی از بازار گوشی را بدست آورد و از برندهای تلفن همراه معتبر در سراسر جهان باشد. آخرین مدل گوشی های شیائومی تحت عنوان Poco X3 هم اکنون در بازار قرار دارد.

 

Poco X3 - بهترین برند های گوشی کدامند
Poco X3

جمع بندی

شاید پس از خواندن این فهرست از نبود برخی از برندهای موبایل مانند نوکیا، سونی، بلک بری، وان پلاس یا سایر گوشی ها تعجب نمایید. در این مقاله، به صورت خلاصه به برندهای گوشی در حال حاضر که از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار می باشند، اشاره شد. این برندهای موبایل در حال حاضر بسیار معتبر و پرفروش در بازار بوده و استقبال خوبی از آن ها می شود. همانطور که قبلا ذکر شد، اینکه کدام برند از دیگر بهتر است را به صورت دقیق نمی توان پیش بینی کرد اما به طور کلی، موبایل های سامسونگ، هوآوی و اپل دارای بیشترین آمار فروش در جهان می باشند. به دلیل داشتن کیفیت بالا، امکانات فوق العاده، قیمت مناسب و سایر ویژگی ها، می توانند به عنوان برندهای محبوب در تولید گوشی لقب بگیرند. ذکر این نکته الزامی می باشد که هر شخص با درنظر گرفتن فاکتور های مهمی مانند نوع نیاز، میزان توانایی مالی و سایر الزامات، اقدام به خرید گوشی نماید و صرفا بر اساس این لیست و بدون درنظر گرفتن نیاز های شخصی، اقدام به خرید ننماید.

دیدگاهتان را بنویسید