برترین لپ تاپ های گیمینگ ( دی ماه 1399 )

لپ تاپ های گیمینگ ، دستگاه های جذابی می باشند که می توانند انتخابی ایده آل در عین در نظر گرفتن بودجه ای مناسب باشند. شاید انتخاب بین لپ تاپ های گیمینگ ، کار دشواری باشد و نتوانید تشخیص دهید که کدام یک، نسبت به دیگر برتر می باشد.

در این مقاله سعی کردیم برترین فاکتور ها در بین لپ تاپ های گیمینگ را بررسی نماییم و بهترین لپ تاپ های گیمینگ را به شما معرفی نماییم. امیدواریم این مقاله راهنمایی جامع و مناسب برای مطالعه و خرید شما واقع شود. لطفا تا انتهای این مطلب همراه سیراف کالا باشید.

برای خرید لپ تاپ های گیمینگ ، باید چه فاکتور هایی را مد نظر قرار داد؟

برای افرادی که از سیستم به عنوان بازی استفاده می کنند، انتخاب تجهیزات مناسب گیمینگ، بسیار حائز اهمیت می باشد. البته در لپ تاپ های گیمینگ، یک عامل بسیار مهم است و آن هم کارت گرافیک می باشد. البته عوامل دیگری نیز به قوت خود، مهم می باشند اما کارت گرافیک در صدر این موارد قرار دارد.

کارت گرافیک نشان می دهد که شخص گیمر، با چه کیفیتی می تواند بازی های مد نظر خود را اجرا نماید. بنابراین اگر دنبال لپ تاپ های گیمینگ هستید، توصیه می کنیم اصلا به دنبال لپ تاپ هایی که فاقد کارت گرافیک می باشند نروید. همچنین لپ تاپ هایی که از پردازنده ی گرافیکی یکپارچه با CPU دارند نیز اجتناب نمایید.

موارد مهمی که باید لپ تاپ های گیمینگ آن ها را داشته باشند

در زیر، لیستی تهیه شده است که به مهم ترین مواردی که یک لپ تاپ گیمینگ باید آن ها را داشته باشد، اشاره شده است. اگر قصد خرید سیستم گیمینگ دارید، حتما موارد زیر را یادداشت نمایید تا در هنگام خرید، بتوانید با سیستم مورد نظر خود تطبیق دهید. باهم نگاهی به این موارد، می اندازیم :

  • داشتن پردازنده ی قدرتمند و توانا جهت اجرای بازی های سنگین
  • بهره مندی از پردازنده ی گرافیکی رده بالا
  • داشتن حافظه ی SSD در کنار حافظه ی HDD با ظرفیت بالا
  • صفحه نمایش با رزولوشن و نرخ تازه سازی بالا
  • طراحی زمخت و نه ظریف ( به دلیل قرار گیری سیستم های قدرتمند خنک کننده قوی )
  • زبان طراحی مناسب و خاص همراه با نورپردازی RGB
  • عمر باتری کم
  • وزن زیاد و قدرت حمل پایین

در لیست بالا، به برخی از مهم ترین عوامل موجود در لپ تاپ های گیمینگ اشاره شده است. حال باهم برخی از این لپ تاپ ها را مشاهده می نماییم تا بیشتر با آن ها آشنا شویم.

برترین لپ تاپ های گیمینگ تا قیمت 30 میلیون تومان

ایسوس مدل TUF مدل F15

این لپ تاپ، دارای پیشوند TUF ( The Ultimate Force ) می باشد که به معنای نهایت نیرو، می باشد. کارت گرافیک GTX 1650 Ti، حافظه ی گرافیکی 4 گیگابایت، پردازنده ی نسل دهم Core i5 به همراه نورپردازی زرد و نارنجی، از مهم ترین مشخصات این لپ تاپ، می باشد.

ایسوس TUF مدل F15 1024x512 - برترین لپ تاپ های گیمینگ ( دی ماه 1399 )
ایسوس مدل TUF مدل F15

دل مدل اینسپایرون G3 مدل 3500

سری G لپ تاپ های دل را از خوش ساخت ترین و با کیفیت ترین لپ تاپ های گیمینگ، باید دانست. این مدل دارای کارت گرافیک GeForce GTX 1650 Ti می باشد که پردازنده ی آن، نسل دهم Core i5 بوده و رزولوشن Full HD را به کاربر اهدا می نماید.

تفاوت محسوس این محصول با مدل TUF ایسوس، در وزن بیشتر است که به دلیل ظرفیت باتری بیشتر، می باشد. این لپ تاپ نیز در محدوده ی 30 میلیون، قابل خرید می باشد.

دل اینسپایرون G3 مدل 3500 1024x512 - برترین لپ تاپ های گیمینگ ( دی ماه 1399 )
دل مدل اینسپایرون G3 مدل 3500

برترین لپ تاپ های گیمینگ تا قیمت 50 میلیون تومان

لنوو مدل لیجن 5 مدل 15IMH05H

این لپ تاپ، یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ های گیمینگ می باشد که دارای قدرت پردازشی بالا در عین قیمت معقول، می باشد. این لپ تاپ، دارای کارت گرافیک GeForce RTX 2060 می باشد. نمایشگر بدون حاشیه، پردازنده ی 6 هسته ای Core i7، رم و SSD بالا و نرخ نوسازی 120 هرتزی صفحه نمایش، از ویژگی های این لپ تاپ جذاب، می باشد.

لنوو لیجن 5 مدل 15IMH05H 1024x512 - برترین لپ تاپ های گیمینگ ( دی ماه 1399 )
لنوو مدل لیجن 5 مدل 15IMH05H

ایسر مدل پرداتور هلیوس 300

معمولا افراد گیمر، نام سری پرداتور را شنیده اند. این لپ تاپ سری گیمینگ، بسیار معروف و قدرتمند می باشد و دارای قابلیت هایی می باشد که هر گیمری، برای داشتن آن، تلاش می کند.

در این لپ تاپ، کارت گرافیک GeForce RTX 2060 به کار رفته است؛ این نشان می دهد که بازی های گرافیکی و قدرتمند با کیفیت Full HD روی این سیستم قابل اجرا می باشد.

نمایشگر 144 هرتز، کلید های رنگارنگ توربو و تجهیزات قوی، از دیگر ویژگی های این لپ تاپ، می باشد.

ایسر پرداتور هلیوس مدل 300 1024x512 - برترین لپ تاپ های گیمینگ ( دی ماه 1399 )
ایسر مدل پرداتور هلیوس 300

ایسوس مدل TUF gaming مدل a15

در ابتدای این لیست، نام این لپ تاپ با مشخصات دیگری را اعلام کرده ایم و حال سری دیگری از این لپ تاپ ها قرار است معرفی نماییم. این لپ تاپ، از Ryzen 7 در کنار کارت گرافیک gtx 2060 برخوردار است. نمایشگر این لپ تاپ قدرتمند بوده و می تواند کیفیت 144 هرتز را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

این لپ تاپ دارای گواهینامه ی نظامی mil-std-810h می باشد؛ یعنی تضمین می کند که در مقابل هرگونه ضربه، گرما و سرما تا حد مناسبی، مقاوم است.

ایسوس TUF Gaming مدل A15 1024x512 - برترین لپ تاپ های گیمینگ ( دی ماه 1399 )
ایسوس مدل TUF gaming مدل a15

بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 100 میلیون تومان

ایسوس مدل rog استریکس g512lw

برند ایسوس، مدل rog را برای سری گیمر ایجاد کرده است. این لپ تاپ دارای کارت گرافیک geforce rtx 2070 می باشد. البته بخش ویژه ی آن، نمایشگر 240 هرتزی آن می باشد که بسیار جذاب به نظر می رسد. حافظه ی ssd از نوع nvme pcle و سیستم خنک کننده ی هوشمند و نوار Led از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می باشد.

ایسوس ROG استریکس مدل G512LW 1024x512 - برترین لپ تاپ های گیمینگ ( دی ماه 1399 )
ایسوس مدل rog استریکس g512lw

ایسوس مدل rog زفیروس s17

در انتهای این لیست، می خواهیم تصور کنیم که هیچ محدودیت مالی وجود ندارد. بنابراین قدرتمند ترین لپ تاپ ممکن را می خواهیم معرفی نماییم. ایسوس مدل rog زفیروس s17 از سری گیمینگ بسیار قدرتمند می باشد که دارای کارت گرافیک rtx 3080 می باشد.

همچنین پردازنده ی نسل دهم core i7 نیز در این لپ تاپ مشاهده می شود. یک ترابایت ssd و 32 گیگابایت رم نیز از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می باشد. البته این لپ تاپ دارای ویژگی های زیادی می باشد که همه را نمی توان در این توضیحات بیان کرد.

ایسوس ROG زفیروس S17 1024x512 - برترین لپ تاپ های گیمینگ ( دی ماه 1399 )
ایسوس مدل rog زفیروس s17

در آخر، امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و به اطلاعات لازمی که انتظار آن را داشته اید، رسیده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید